Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
(VVT-I) Τί πώς και γιατί !!!
  #1  
Παλιά 31-01-08, 20:29
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
(VVT-I) Τί πώς και γιατί !!!

Από τον καιρό που αγόρασα το Corolla μου είχα την εξής απορία που δεν μου είχε επιλύσει κανείς με απόλυτη σαφήνεια…

Τι ακριβός είναι αυτό το σύστημα VVT-*Ι* ? Όλοι μας ξέρουμε ότι μεταβάλει τον χρονισμό τον βαλβίδων αλλά πώς ; τι ακριβός συμβαίνει ;

Μετά από μία σχετική έρευνα που έκανα σε διάφορα τεχνικά βιβλία κατέληξα στην απάντηση…

Σελίδα 1 άπο 2

Το σύστημα VVT-I μεταβάλει τον **χρονισμό** κατευθύνοντας λάδι με πίεση ώστε να αυξηθεί ή να μειωθεί η γωνία του συστήματος οδοντοτροχού του εκκεντροφόρου εισαγωγής.

Η αλλαγή χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής υπό συγκεκριμένες συνθήκες αυξάνει την ισχύ της μηχανής μας μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Το σύστημα περιλαμβάνει τα παρακάτω στοιχεία :
α) Μονάδα PCM (Powertrain Control Modul γνωστή και ως εγκέφαλος).
β) Βαλβίδα ελέγχου λαδιού OCV (Oil Control Valve).
γ) Φίλτρο ελαίου βαλβίδας OCV.
δ) Σύστημα οδοντοτροχού εκκεντροφόρου εισαγωγής.

Το PCM χρησιμοποιεί διάφορες εισόδους για να ανοίξει ή να κλίσει την βαλβίδα OCV. Αυτές είναι από τους παρακάτω αισθητήρες:

α) Αισθητήρας ταχύτητας οχήματος VSS (Vehicle Speed Sensor).
β) ΑισθητήραςπεταλούδαςγκαζιούTPS (Throttle Position Sensor).
γ) ΑισθητήραμάζαςαέραMAF (Mass Airflow Sensor).
δ) Αισθητήραθερμοκρασίαςψυκτικούμηχανής ECT (Engine Coolant Temperature).

Η βαλβίδα OCV είναι μία ηλεκτρομηχανική βαλβίδα. Όταν το PCMανοίγει την βαλβίδα περνάει συγκεκριμένης ποσότητας και πίεσης λάδι από την μηχανή στο σύστημα οδοντοτροχού του εκκεντροφόρου, αυξάνοντας ή μειώνοντας την γωνία αυτού.

Το σύστημα οδοντοτροχού του εκκεντροφόρου περιέχει συστοιχίες ελασμάτων που χρησιμοποιούν την πίεση λαδιού σαν ¨σφήνα¨ έναντι των ελασμάτων που περιστρέφουν τον εκκεντροφόρο, επιτυγχάνοντας την αύξηση ή την μείωση της γωνίας του.

Όταν το λάδι πηγαίνει στην πλευρά επιτάχυνσης πάνω στα ελάσματα τότε ο οδοντοτροχός μπορεί να στρέψει τον εκκεντροφόρο μέχρι και 21 μοίρες δεξιόστροφα. Όταν το λάδι πηγαίνει στην πλευρά επιβραδύνσεως πάνω στα ελάσματα τότε ο οδοντοτροχός αρχίζει να περιστρέφει τον εκκεντροφόρο αριστερόστροφα έως τις 0 μοίρες όπου είναι η φυσιολογική θέση όταν η μηχανή δεν έχει φορτίο ή δουλεύει στο ρελαντί.

* Επίσης το PCM μπορεί να στείλει σήμα στην OCV έτσι ώστε να κόψει την ροή λαδιού και προς την κατεύθυνση αύξησης και προς την κατεύθυνση μείωσης γωνίας οδοντοτροχού διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο τον εκάστοτε χρονισμό του εκκεντροφόρου κλειδώνοντας με άλλα λόγια τον εκκεντροφόρο στην συγκεκριμένη γωνία.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 01-02-08 στις 09:52.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Να γιατί κόπηκε η TS Mike_G TOYOTA COROLLA T-SPORT 37 14-08-10 12:29
Μα γιατί, γιατί πες μου πήρες Corolla???? Hagi OFF TOPIC 37 03-07-10 13:22
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 17:32
Γιατί δεν μπαίνετε στο chat??? alex-g OFF TOPIC 18 27-07-07 01:55



Page generated in 0,24708295 seconds (87,16% PHP - 12,84% MySQL) with 57 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)