Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
φιλε δεν ειμαι απολυτος συμφωνω με χιλια για το focus rs (εκτος απο τουοτα ειναι το αγαπημενο και μονο επειδη στριβει θα το αγοραζα)αλλα ειναι το μοναδικο ομως πιστευω....γιατι τοτε σε αναβασεις και πιστες τα περισσοτερα τουρμπατα ειναι τετρακινητα?και μιλαμε για στημενα αυτοκινητα...
|
εδώ θα αρπάξω την ευκαιρία από το Χρήστο και θα πώ ότι αν το όχημα είναι τετρακίνητο (βλέπε EVO κτλ) αλλά και πάλι με μετρημένα τα άλογα σε σχέση με τις δυνατότητες του πλαισίου (και με
ελάχιστο ως μηδενικό
turbolag) τότε μέσα κι εγώ για τούρμπο.
αλλά όσον αφορά τα δικίνητα πιστεύω ότι π.χ. ένα celica 2.0turbo (2κίνητο) με 300 άλογα, kyb πορτοκαλί και νορμάλ διαφορικό (έστω και με μπλοκέ από GZE) δε θα καταφέρει και πολλά σε μια κλειστή και απαιτητική διαδρομή (π.χ. Πήλιο).