Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
θες να πεις οτι πας καλητερα απο ενα τurbo stin ιδια καροτσα στα ιδια αλογα και κιλα??
επισης φιλε τα 170 του gt δεν βγενουν ετσι οπος το λεσ, δεν εβαλαν turbocobressor για να φτασουν αυτα τα αλογα υπαρχει και το 140 που ειναι το ιδιο απλος φερε ενα ακριβοσ ιδιο ατμοσφερα διπα του στα ιδια κιλα και αλογα να δεισ εκει τι κανει ο συνδιασμος turbocobressor
οσο και να το σκεφτεσε και να ταλεπορησε δεν υπαρχει μονο ΤΟΥΟΤΑ στο λεξιλογιο
|
Καταρχας φιλε Γιωργο δεν εγραψα πουθενα οτι υπαρχει μονο toyota στο λεξιλογιο...Ειπα οτι η τεχνολογια των Ιαπωνων ειναι ανωτερη σε σχεση με των ευρωπαιων...
Επισης λες οτι τα 170 του gt δεν βγαινουν οπως λεω γω (δηλαδη συνδιασμος
turbo και compresor οπως εγραψα) και 2 γραμμες πιο κατω εσυ λες να βαλω μια ατμοσφαιρα διπλα του για να δω τι κανει ο συνδιασμος turbocobressor. Moνος σου απο το δευτερο που εγραψες αναιρεις το πρωτο αρα συμφωνουμε στο πως βγαζει τα αλογα...Παμε παρακατω...
Δεν ειπα επισης οτι ειναι σιγουρο οτι στα ιδια αλογα και κιλα ενα ατμοσφαιρικο θα εχει καλυτερες επιδοσεις απο ενα τουρματο ειπα οτι δεν ειναι απολυτο αυτο γιατι δεν παιζει μονο ρολο το βαρος ειναι πααααααρα πολλα ακομα που παιζουν ρολο και αν καθησω να τα γραψω δεν τελειωνω ποτε..
Και ναι εβαλα ατμοσφαιρα διπλα και απο το golf με τα 140 και τα 170 και το ειδα τι κανει...
Τελος εγω τεκμιριωσα τη αποψη μου οτι η ιαπωνικη τεχνολογια ειναι μπροστα αφου εχουν βγαλει κινητηρες με την ιδια ειδικη ισχυ που εχει το golf gt προ 10 ετιας μαλιστα και το γελιο ειναι οτι το καταφεραν με ατμοσφαιρικους κινητηρες.Τεκμιριωσε και συ την δικη σου αποψη αν νομιζεις οτι οι ευρωπαιοι υπερεχουν τεχνολογικα...
Ας μην μιλησω και για τα
turbo μεγαθηρια που εχουν φτιαξει οι ιαπωνες...