Nα ρωτησω και αν μπορει να μου απαντησει καποιο απο τα παιδια σε μια υποθετικη πραγματικοτητα.Αν το τουρμπο ηταν πιο αξιοπιστο απο την ατμοσφαιρα θα προτιμουσε κανεις τα ατμοσφαιρικα ή θα βελτιωναν οι εταιριες ατμοσφαιρικα μοτερ;Παντα φιλε wastegate το ερωτημα τουπμπο ή ατμοσφαιρα δεν ειναι κυριως ερωτημα αξιοπιστιας ή οχι;Δεν μπορω να καταλαβω πως ειμαι εκτος κλιματος!Εκτος αν δεν εχω διαβασει καλα τον τιτλο!Και ολα τα αλλα που παραθετουμε σαν μειονεκτηματα απλως συνοδευουν την κυρια αυτη ερωτηση.Παρε και για παραδειγμα το RX-8.Καιει τα αντερα του αλλα το προτιμουν παρα πολλοι απο τοτε που εγινε ατμοσφαιρικο.Και μην μου πεις οτι κοστιζει λιγο.Ξερεις οτι η mazda ειχε τεραστια αυξηση στα μεριδια της αγορας εξαιτειας του;Τι εγινε πλουτισαμε ξαφνικα;Αλλα επειδη ειπα οτι δεν θα επανελθω στο ποιοι τελικα κατεχουν γρηγορα και 'ακριβα' αυτοκινητα αν θελει και συμφωνει καποιος μαζι μου ας σε πεισει αυτος.Απλως επετρεψε μου να σου δωσω 3 μονο απο τα 10δες παραδειγματα που εχω μεσα απο το χωρο εργασιας μου(υποψην,ζω σε επαρχια και μεσος μισθος).Μεταχειρισμενο lotus elise me 40000, 3 type r,ενα RX-8 και κατι SLK της σειρας.Βεβαια τα γρηγοροτερα ειναι κατι LANCIA και OCTAVIA με κανα 300ΗΡ,τα οποια οι κατοχοι τους ξοδεψαν χιλιαδες ευρω.Και δεν στερουνται και το ψωμι μην 'Ξανθοπουλιζεις' καθε μερα σιγουρα δεν πανε Σφακιανακη αλλα ζουν αξιοπρεπεστατα.
Αλλα συγνωμη αυτο που ειπες το πειραγμα ειναι πειραγμα οπου και αν το κανεις;;;;Ναι και στους 2 υπαρχει πιθανοτητα να σπασει απλως στην ERGONOMICKS ειναι 1% και στον Παντελη 80%.Ρε μπας και την εκανες την μετατροπη στον Παντελη για αυτο και τα λες αυτα και στην ΄λεει' και ο Πανος;Τα ισοπεδωσες ολα φιλαρακι ΜΤΜ,RALLIART,TRD,AMG,MUGEN με Παντελη,Δαρα και αλλους;Παιδια λιγη σοβαροτητα ετσι;
Φιλε toyota mania τωρα τελευταια εχω προσεξει τουρμπακηδες φιλους που πανε και παιρνουν 'παπακι' γιατι καιει λεει το εργαλειο.Προσεξε οχι για την κινηση,που δεν εχουμε εδω ουτως ή αλλως,αλλα για την καταναλωση.Η μεγιστη ξεφτιλα!
|