Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #541  
Παλιά 08-11-08, 03:16
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
oi tsi εχουν παρει 3 βραβια απο ιαπονες νομιζω
Απάντηση με παράθεση
  #542  
Παλιά 08-11-08, 08:32
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Έχω την εντύπωση ότι σας διαφεύγει το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έχουν κατασκευάσει μικρά αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρής, έως πολύ μικρής- χωρητικότητας.
Να σας θυμίσω ένα μόνο, το Charade GTti, το οποίο είχε έρθει και στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα -και είναι πάρα πάρα πολλά- απλά δεν έρχονται στην Ευρώπη. Σκεφτείτε ότι πριν από περίπου μία δεκαετία είχα διαβάσει για 600αράκια υπερτροφοδοτούμενα με ισχύ πάνω από 100 ίππους και τετρακίνηση...
Οπότε, τεχνογνωσία υπάρχει. Απλά, τα αίτια για τη μη κυκλοφορία τους στην Ευρώπη πρέπει να αναζητηθούν κάπου αλλού...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #543  
Παλιά 08-11-08, 10:18
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 335
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω την εντύπωση ότι σας διαφεύγει το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έχουν κατασκευάσει μικρά αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρής, έως πολύ μικρής- χωρητικότητας.
Να σας θυμίσω ένα μόνο, το Charade GTti, το οποίο είχε έρθει και στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα -και είναι πάρα πάρα πολλά- απλά δεν έρχονται στην Ευρώπη. Σκεφτείτε ότι πριν από περίπου μία δεκαετία είχα διαβάσει για 600αράκια υπερτροφοδοτούμενα με ισχύ πάνω από 100 ίππους και τετρακίνηση...
Οπότε, τεχνογνωσία υπάρχει. Απλά, τα αίτια για τη μη κυκλοφορία τους στην Ευρώπη πρέπει να αναζητηθούν κάπου αλλού...
Πάνος.
Παρα πολυ σωστος! Γενικα στην Ιαπωνια κυκλοφορουσαν παρα πολα μικρα κ μινι αυτοκινητα τουρμπο! πχ. Suzuki Alto 600t - Nissan Micra 600t - Toyota Starlet 700t - Daihatsu Charade 1000t - Mitsubishi Colt 600t κ παρα πολα ακομα! Απλα δεν τα εφεραν ποτε Ευρωπη λογο ρυπων! Εξαλου εχουν πολυ περιεργη νομοθεσια γυρω απο την ιπποδυναμη ανα κυβικα, ρωτηστε εναν μαντρα που παει Ιαπωνια να σας πει! Καποτε μιλησα με εναν κ επαθα την πλακα μου! Γενικως πολλα αμαξια γνωστα σε εμας με μοτερ "διαμαντια" δεν ηρθαν ποτε αν κ ηταν ιδανικα για την Ελλαδα λογω φορολογιας. Τους λογους δεν θα τους μαθουμε ποτε κ μονο υποθεσεις θα μπορουμε να κανουμε!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #544  
Παλιά 08-11-08, 10:41
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile

Εννοειτε οτι εχουν την τεχνογνωσια να φτιαξουν κινητηρες turbo.Δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι δεν μπορουν να το κανουν αυτο το πραγμα και στο κατω κατω οι turbo κινητηρες προυπαρχουν χρονια, και δεν ειναι καμια ανακαλυψη της vw, και οι Ιαπωνες εχουν βγαλει πολλους turbo κινητηρες...
Εδω ο Ιαπωνας την ειδικη ισχυ που βγαζει το golf gt, το οποιο παρεπιπτωντως εχει φαει τρελη διαφημηση και πολυ λενε οτι ειναι θαυμα ο κινητηρας του(σιγα το θαυμα),την εχει βγαλει την ειδικη αυτη ισχυ λοιπον ο Ιαπωνας προ δεκαετιας σε ατμοσφαιρικα παρακαλω μοτερ και εξηγω:
Η vw εβγαλε το golf gt 1400 κυβικα με 170 ιππους, δηλαδη εχει ειδικη ισχυς 121 αλογα στο λιτρο, και το καταφερνει χρησιμοποιωντας τουρμπινες, κομπρεσορες, θεους, δαιμονες,κ.τ.λ. και ολοι μιλανε για θαυμα....
Ο ιαπωνας ομως εχει βγαλει κινητηρες που αποδιδουν και ξεπερνουν ακομα την ειδικη ισχυ των 120 αλογων στο λιτρο προ δεκαετιας οχι τωρα και μαλιστα οχι με υπερτροφοδοτηση αλλα ατμοσφαιρικα!!!!!
(παραδειγμα που μου ερχεται αυτη τη στιγμη στο μυαλο s2000 διλιτρο ατμοσφαιρικο 240 αλογα οπου στην ιαπωνια βγαινει με 250 αλογα δηλαδη ειδικη ισχυς 120 και 125 αλογα στο λιτρο αντιστοιχα, nissan Ν1 1600 κυβικα 200 αλογα 125 αλογα στο λιτρο κ.τ.λ.).Αν το παραπανω λοιπον της vw ειναι θαυμα αυτο που εκαναν οι ιαπωνες προ δεκαετιας παρακαλω και μαλιστα ατμοφαιρικα πως πρεπει να χαρακτηρηστει μετα??????
Προσωπικα πιστευω οτι οι Ιαπωνες ειναι χροοοοοονια μπροστα σε τεχνολογια απο τους ευρωπαιους...Καλα σε αξιοπιστια οχι χρονια αλλα αιωνες ειναι μπροστα!!!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από E12Sport Εμφάνιση μηνυμάτων
Η αλήθεια είναι ότι λόγω του ότι οι turbo μικρού κυβισμού έχουν ροπή από χαμηλές στροφές ενώ οι ατμοσφαιρικοί σε υψηλές, είναι λογικό να έχουν και καλύτερες επιδόσεις σύμφωνα πάντα με το βάρος του κάθε οχήματος.
Σε αυτο δεν συμφωνω...Ναι οι μεν (turbo) βγαζουν την ροπη τους χαμηλα ενω οι δε(ατμοσφιαρικοι) βγαζουν την δυναμη τους ουρλιαζοντας σε πολυ υψηλες στροφες αλλα αυτο συναπαγεται οτι εχουν εντελως διαφορετικο σημειο λειτουργιας και δεν συνεπαγεται οτι οι turbo εχουν καλυτερες επιδοσεις.Δεν ειναι απολυτο αυτο και το εχω δει πολλες φορες το εργο σε απειρες φαναρομαχιες....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 08-11-08 στις 18:06.
Απάντηση με παράθεση
  #545  
Παλιά 08-11-08, 13:14
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
μου κάνει εντύπωση ότι κανένας δε σχολίασε την παροχή ιβριδικής τεχνολογίας απο τους Ιάπωνες. πάρα πολλοί (και εγώ αναμεσα τους) πιστεύουν οτι είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. οι Ιάπωνες δουλεύουν απο τώρα με αυτό το γνώμονα. εξελίσουν όσο μπορούν οικονομικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες και αυτή την τεχνογνωσία θα τη μεταφέρουν στο βενζινοκίνητο κομμάτι των ιβριδικών αυτοκινήτων τους. θυμίζω οτι ιβριδικό αυτοκινητο σημαίνει ενας βενζινοκινητήρας που συνεργάζεται με ενα ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες.
όταν έρθει εκείνη η ώρα τι θα κάνουν οι ευρωπαίοι;;; θα φτιάχνουν ιβριδικα με τουρμπάτα μοτέρ;;;; θα γελάσουν και οι πέτρες!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #546  
Παλιά 08-11-08, 14:28
Το avatar του χρήστη panos 24
panos 24 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-10-2008
Μοντέλο: corolla E12 ,civic
Περιοχή: Λεσβος
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
panos 24 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
στο θεμα υβριδικο οι ευρωπαιοι ειναι πολυ πισω κ απλα οταν ο ιαπωνας θα βγαζει υβριδικο σχετικου μικρου κυβισμου με καλες επιδοσεις αλλα κ οικονομια κ χωρις ρυπους τοτε ο ευρωπαιος θα διαβαζει τα manual κ θα προσπαθει να καταλαβει πως εγινε αυτο.δν συγκρινετε η ιαπωνικη τεχνολογια με την ευρωπαικη σε κανενα επιπεδο. οταν οι τρελοιαπωνες θελουν να φτιαξουν το καλυτερο ατμοσφαιρικο το φτιαχνουν οταν θελουν να βγαλουν το καλυτερο τουρμπατο απλα το βγαζουν κ μετα απο καμια 10αρια χρονια οταν οι ιαπωνες σταματανε την παραγωγη ταχυτατων αυτοκινητων ερχοντε οι ευρωπαιοι κ μας τα παρουσιαζουν ως <<θαυματα>>.
Απάντηση με παράθεση
  #547  
Παλιά 08-11-08, 14:40
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panos 24 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο θεμα υβριδικο οι ευρωπαιοι ειναι πολυ πισω κ απλα οταν ο ιαπωνας θα βγαζει υβριδικο σχετικου μικρου κυβισμου με καλες επιδοσεις αλλα κ οικονομια κ χωρις ρυπους τοτε ο ευρωπαιος θα διαβαζει τα manual κ θα προσπαθει να καταλαβει πως εγινε αυτο.δν συγκρινετε η ιαπωνικη τεχνολογια με την ευρωπαικη σε κανενα επιπεδο. οταν οι τρελοιαπωνες θελουν να φτιαξουν το καλυτερο ατμοσφαιρικο το φτιαχνουν οταν θελουν να βγαλουν το καλυτερο τουρμπατο απλα το βγαζουν κ μετα απο καμια 10αρια χρονια οταν οι ιαπωνες σταματανε την παραγωγη ταχυτατων αυτοκινητων ερχοντε οι ευρωπαιοι κ μας τα παρουσιαζουν ως <<θαυματα>>.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε αυτο δεν συμφωνω...Ναι οι μεν (turbo) βγαζουν την ροπη τους χαμηλα ενω οι δε(ατμοσφιαρικοι) βγαζουν την δυναμη τους ουρλιαζοντας σε πολυ υψηλες στροφες αλλα αυτο συναπαγεται οτι εχουν εντελως διαφορετικο σημειο λειτουργιας και δεν συνεπαγεται οτι οι turbo εχουν καλυτερες επιδοσεις.Δεν ειναι απολυτο αυτο και το εχω δει πολλες φορες το εργο σε απειρες φαναρομαχιες....
Συμφωνω απολυτα...το gt4 εβγαινε πριν 10+ χρονια με 240+ αλογα και οι ευρωπαιοι τωτα εφτασαν σε αυτα τα αλογα σε 2000 μοτερ μην πουμε βεβαια πιο ειναι πιο αξιοπιστο και πιο περνει παραπανω αλογα...
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #548  
Παλιά 08-11-08, 16:45
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Εννοειτε οτι εχουν την τεχνογνωσια να φτιαξουν κινητηρες turbo.Δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι δεν μπορουν να το κανουν αυτο το πραγμα και στο κατω κατω οι turbo κινητηρες προυπαρχουν χρονια, και δεν ειναι καμια ανακαλυψη της vw, και οι Ιαπωνες εχουν βγαλει πολλους turbo κινητηρες...
Εδω ο Ιαπωνας την ειδικη ισχυ που βγαζει το golf gt, το οποιο παρεπιπτωντως εχει φαει τρελη διαφημηση και πολυ λενε οτι ειναι θαυμα ο κινητηρας του(σιγα το θαυμα),την εχει βγαλει την ειδικη αυτη ισχυ λοιπον ο Ιαπωνας προ δεκαετιας σε ατμοσφαιρικα παρακαλω μοτερ και εξηγω:
Η vw εβγαλε το golf gt 1400 κυβικα με 170 ιππους, δηλαδη εχει ειδικη ισχυς 121 αλογα στο λιτρο, και το καταφερνει χρησιμοποιωντας τουρμπινες, κομπρεσορες, θεους, δαιμονες,κ.τ.λ. και ολοι μιλανε για θαυμα....
Ο ιαπωνας ομως εχει βγαλει κινητηρες που αποδιδουν και ξεπερνουν ακομα την ειδικη ισχυ των 120 αλογων στο λιτρο προ δεκαετιας οχι τωρα και μαλιστα οχι με υπερτροφοδοτηση αλλα ατμοσφαιρικα!!!!!
(παραδειγμα που μου ερχεται αυτη τη στιγμη στο μυαλο s2000 διλιτρο ατμοσφαιρικο 240 αλογα οπου στην ιαπωνια βγαινει με 250 αλογα δηλαδη ειδικη ισχυς 120 και 125 αλογα στο λιτρο αντιστοιχα, nissan Ν1 1600 κυβικα 200 αλογα 125 αλογα στο λιτρο κ.τ.λ.).Αν το παραπανω λοιπον της vw ειναι θαυμα αυτο που εκαναν οι ιαπωνες προ δεκαετιας παρακαλω και μαλιστα ατμοφαιρικα πως πρεπει να χαρακτηρηστει μετα??????
Προσωπικα πιστευω οτι οι Ιαπωνες ειναι χροοοοοονια μπροστα σε τεχνολογια απο τους ευρωπαιους...Καλα σε αξιοπιστια οχι χρονια αλλα αιωνες ειναι μπροστα!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε αυτο δεν συμφωνω...Ναι οι μεν (turbo) βγαζουν την ροπη τους χαμηλα ενω οι δε(ατμοσφιαρικοι) βγαζουν την δυναμη τους ουρλιαζοντας σε πολυ υψηλες στροφες αλλα αυτο συναπαγεται οτι εχουν εντελως διαφορετικο σημειο λειτουργιας και δεν συνεπαγεται οτι οι turbo εχουν καλυτερες επιδοσεις.Δεν ειναι απολυτο αυτο και το εχω δει πολλες φορες το εργο σε απειρες φαναρομαχιες....
θες να πεις οτι πας καλητερα απο ενα τurbo stin ιδια καροτσα στα ιδια αλογα και κιλα??
επισης φιλε τα 170 του gt δεν βγενουν ετσι οπος το λεσ, δεν εβαλαν turbocobressor για να φτασουν αυτα τα αλογα υπαρχει και το 140 που ειναι το ιδιο απλος φερε ενα ακριβοσ ιδιο ατμοσφερα διπα του στα ιδια κιλα και αλογα να δεισ εκει τι κανει ο συνδιασμος turbocobressor
οσο και να το σκεφτεσε και να ταλεπορησε δεν υπαρχει μονο ΤΟΥΟΤΑ στο λεξιλογιο
Απάντηση με παράθεση
  #549  
Παλιά 08-11-08, 16:53
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τι κανει ο συνδυασμος turbocobressor,ενα καλο μπαμ?
Βγηκαν τοσο καλα που σταματησαν να τα διαφημιζουν και να ερχονται μονο με ειδικη παραγγελια..
Οσο και να σκεφτεσαι υπαρχει η αξιοπιστια γιαυτο και ακομα πουλανε σαν τρελα τα ΤΟΥΟΤΑ χωρις να εχουνε αλογα
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #550  
Παλιά 08-11-08, 17:04
Το avatar του χρήστη panos 24
panos 24 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-10-2008
Μοντέλο: corolla E12 ,civic
Περιοχή: Λεσβος
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
panos 24 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
θες να πεις οτι πας καλητερα απο ενα τurbo stin ιδια καροτσα στα ιδια αλογα και κιλα??
επισης φιλε τα 170 του gt δεν βγενουν ετσι οπος το λεσ, δεν εβαλαν turbocobressor για να φτασουν αυτα τα αλογα υπαρχει και το 140 που ειναι το ιδιο απλος φερε ενα ακριβοσ ιδιο ατμοσφερα διπα του στα ιδια κιλα και αλογα να δεισ εκει τι κανει ο συνδιασμος turbocobressor
οσο και να το σκεφτεσε και να ταλεπορησε δεν υπαρχει μονο ΤΟΥΟΤΑ στο λεξιλογιο
φιλαρακι εχεις αδικο σε αυτο. το τρελοκομειο λεει πως οι ιαπωνες ειναι χρονια μπροστα απο τους ευρωπαιους σε τεχνολογια και εσυ απαντας οτι τα ιαπωνικα ειναι ποιο αργα απο τα ευρωπαικα επειδη ειναι τουρμπατα. τα ευρωπαικα αν ηταν ποιο ελαφρια αν πατουσαν καλυτερα αν αν αν ολα αυτα ειναι υποθεσεις. δεν νομιζω να εχουν σχεση οτι μας αρεσει μια εταιρια κ δν νομιζω να ειναι κολλημενος μονο με την toyota. την πραγματικοτητα λεει ο ανθρωπος κ την αποψη του κ με βρισκουν απολυτα συμφωνο.. κ στην τελικη ας φτιαχνουν κ οι γερμανοι τα αμαξια τους ποιο ελαφρια αφου θελουν τοσο πολυ να ειναι γρηγοροτεροι απο τους ιαπωνες, αλλα να ξερεις κατι οσο κ να προσπαθουν παντα πισω θα ειναι κ πολλα χρονια μαλιστα. στο μοναδικο πραγμα που εινα καλυτεροι ειναι στην ποιοτητα των πλαστικων τους.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4zz turbo tasos veria Ειμαι νεος 88 24-12-13 14:14
TURBO Vs Ατμόσφαιρα MITSOS Videos 65 19-05-10 23:06
1.3 turbo η 1.6 20v?? oikonomou giannis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 28-10-09 15:21
G6 TURBO MARCOS TOYOTA COROLLA 111(G6) 27 11-05-08 20:34
Turbo Help Rl SUPPORT 123 15-10-06 00:13



Page generated in 0,20707393 seconds (79,94% PHP - 20,06% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)