Γιατι ρε Μιχαλη?
Να ξερεις οτι το πρωτο πραγμα που κανουν χροοοονια τωρα ωστε να "βελτιωσουν" το μοτερ ειναι να τις καταργησουν.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Το δευτερο κατι ειχα καταλαβει αλλα δεν ηξερα οτι ειναι καλο για το δικο μου μοτερ? Γιατι οχι για τα αλλα? χμ!
|
Το δικο σου μοτερ εχει ενα "προβληματακι" το οποιο λυθηκε στις επομενες γενιες 4AGE.
Δεν εχει αρκετες οπες απορροης λαδιου απο την κεφαλη στο καρτερ.
Αποτελεσμα:
Στις υψηλες στροφες το λαδι που ανεβαζει η τρομπα στο καπακι δεν προλαβαινει να κατεβει στο καρτερ, περναει απο το σωληνακι στην πολλαπλη εισαγωγης και καιγεται στο μοτερ.
Οταν καει ομως βγαζει τετοιο συνεφο πισω που κυριολεκτικα νομιζεις οτι ΕΣΠΑΣΕ το μοτερ.
Ειδικα στα ΑΕ-86 που ειναι στο πλαι αριστερα, σε παρατεταμενες αριστερες στροφες με πολλες στροφες νομιζεις οτι βλεπεις μονοθεσιο F1 που εσπασε το μοτερ του.
Το παθαμε σε εκδρομη στο Βολο στο αμαξι του Βαγγελη και εγω ημουν πισω του!
Μοναδικη αισθηση!!!