Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #381  
Παλιά 10-06-09, 23:49
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εντονα σκορτσαρισματα κατω απο τις 2000 στροφες. Ειναι λες και εχει μπει νερο στα μπουζι. Μετα απο 2000 παει καλυτερα αλλά μετα τις 5000στρ ειναιλες και δεν παει αλλο, λες και εχει πιασει τερμα!
Ρε συ Τόλη, αυτό με τις 5000 μου κάνει κι εμένα.
Αν βρείς καμία γιατρειά, please ενημέρωσέ με.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #382  
Παλιά 10-06-09, 23:54
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επισης παρατηρησα οτι εχοντας πχ 2α με 2000στρ και αυξανοντας ταχυτητα/στροφες το αυτοκινητο εκανε καποια σκαλοπατια αυξησεις αποδοσης, δηλ μεχρι ενα σημειο αυξανεται γραμμικα και ξαφνικα εκοβε για 1" και μετα αυξανε και παλι.
Μιλώντας με ενα Φινλανδο μου προτεινε να βγαλω τον εναν δεκτη απο την μπαταρια για να κανω reset στον εγκεφαλο και μετα να το τρεξω για 100km περιπου ωστε να «διαβασει» τα νεα δεδομενα. Το εκανα και και εξαφανιστηκαν τα παραπανω σκαλοπατια.


Αυτά έχω κι εγώ Τόλη. Θα σε πάρω να τα ξαναπούμε από το τηλέφωνο...
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #383  
Παλιά 12-06-09, 00:34
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
να το δικό μου DYNO και επίσης και της carina που έχουμε (η carina φοράει 4AFE 16V(το δεύτερο είναι λίγο άσχετο, αλλά ρίξε μια ματιά).
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  celica 4AGE 16V.JPG
Εμφανίσεις:  120
Μέγεθος:  86,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  carina e 4AFE 16V.JPG
Εμφανίσεις:  117
Μέγεθος:  67,5 KB  
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #384  
Παλιά 12-06-09, 14:59
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αν και δεν ειμαι ειδικος, ειναι πολυ καλα τα αποτελεσματα των dyno. Πραγματι, τα διαγραμματα ειναι γραμμικοτατα, καλυτερα δεν μπορουν να ειναι. Με 4η εκανες τα dyno?
Ας παει ο μηχανικος σου το αυτοκινητο μια βολτα για να αισθανθει και αυτος τα προβληματα που εχεις.
Εγω στην παρουσα φαση, το αυτοκινητο, απο την στιγμη που θα ξεκινησω, κανει γαργαρες (σκορταρισματακια) μεχρι 2000-2500 στροφες. Μετα απο αυτες ειναι λες και του εβαλες νεφτι αλλά μεχρι τις 5000 που αρχιζει να ξεψυχα. Τεσπα, θα δειξει η αυτοψια οταν τα παρω ολα στο χερι...
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #385  
Παλιά 12-06-09, 16:48
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και δεν ειμαι ειδικος, ειναι πολυ καλα τα αποτελεσματα των dyno. Πραγματι, τα διαγραμματα ειναι γραμμικοτατα, καλυτερα δεν μπορουν να ειναι. Με 4η εκανες τα dyno?
Ας παει ο μηχανικος σου το αυτοκινητο μια βολτα για να αισθανθει και αυτος τα προβληματα που εχεις.
Εγω στην παρουσα φαση, το αυτοκινητο, απο την στιγμη που θα ξεκινησω, κανει γαργαρες (σκορταρισματακια) μεχρι 2000-2500 στροφες. Μετα απο αυτες ειναι λες και του εβαλες νεφτι αλλά μεχρι τις 5000 που αρχιζει να ξεψυχα. Τεσπα, θα δειξει η αυτοψια οταν τα παρω ολα στο χερι...
Ναι, με 4η.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #386  
Παλιά 27-09-09, 02:22
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Διαβαστε τα αξεσουαρ που ειχε το ΑΕ82 GT (το αυτοκινητο του konkon ωστοσο με τα ιδια αξεσουαρ κυκλοφορησε και το δικο μου κυριως σε Ιαπωνια και Αυσταλια/Νεα Ζηλανδια) σε Ιαπωνια και Ευρωπη.

Europe: roof, higher compression leaded fuel 4age(122BHP), rear fog lights, headlight washers, seat warmers, power/economy dash lights. No Power steer, no Aircon.

Japan: Standard climate control Air con on series one,normal aircon on series two, 4sp Automatic transmission, variable speed Power steer, fast glass, central locking, cruise control, electric roof & mirrors, remote hatch and fuel cap release, Alloy wheels, Digital dash pending spec of car ordered

Dealer fitted toyota options(Japan): passenger under seat storage bin, center console removable storage bin, front fog lights, side window wind deflectors, CB radio, several different radio cassette players combo's as well as equalizers, roof racks with optional aero storage bin, red flock covered ashtray with glass holder.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #387  
Παλιά 27-09-09, 10:25
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αφου γνωστο Τολη οι σχιστοματιδες τα καλα τα κραταν για τον εαυτο τους...
Μεχρι και ΕΡ71 με a/c εχουν...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #388  
Παλιά 20-05-11, 22:49
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ανακεφαλαιωση και ενημερωση....
Λοιπον....

8/2008: Κτυπησε μπιελα. Μιας που κτυπησε σκεφτηκα να το αναβαθμισω. Ειχα ενα μπλοκ απο 4agze, του εβαλα TODA πιστονια 82mm και στο καπακι TODA εκκεντροφορους 272 διαρκεια και 10,3 βυθισμα και κλπ εξαρτηματα... Ενα μοτερ για 150-160 HP.

12/2008: Το μοτερ ετοιμο. Κρατησα ρελαντι στις 1400στρ. Το αυτοκινητο εκανε αρκετα σκορτσαρισματα και δεν ηταν και πολυ λειτουργικο. Ωστοσο, συνολικα εκανα 6000χλμ. Το μοναδικο που μου αρεσε ηταν ο ηχος των εκκεντροφορων. Ενω στην αρχη μου ειχαν πει οτι με εναν παραλληλο εγκεφαλο θα εκανα δουλεια μετα μου τα μασαγαν και μου ελεγαν για αγραφο. Επισης εκανε αρκετα πυρακια μετα τις 4000στρ.. Αλλαξα το δικτυο βενζινης με μεγαλυτερη διαμετρο και μεγαλυτερη τρομπα βενζινης.

5/2009: Επειδη δεν αντεχα αλλο, ζητησα και μου εβαλαν τους μαμα εκκεντροφορους αφου πριν μου ειχαν διαβεβαιωση μηχανικος και ρεκτιφιετζης οτι το μοτερ δεν θα εχει προβληματα στην διαχειριση. Η αληθεια ειναι οτι ειχα σταθερο ρελαντι αλλά μετα τις 5000 το αυτοκινητο μουλαρωνε και εκανε πυρακια.

7/2009: Αποφασιζω να το παω στην Θηβα σε καποιον ηλεκτρολογο, ο οποιος πραγματι ειναι κορυφαιος αλλά σε εμενα δεν ξερω γιατι ηταν λαλακας. Το αυτοκινητο εμεινε στην Θηβα 9 μηνες.

3/2010: Κανουμε δοκιμη με τον ηλεκτρολογο. Πραγματι το αυτοκινητο πετουσε. Αφου η γυναικα μου, παρολο που ειχε "φορτωσει" για την καθυστερηση του ηλεκτρολογου, δοκιμαζοντας το αυτοκινητο εμεινε κατενθουσιασμενη! Ο ηλεκτρολογος ειχε "φτιαξει" τον εγκεφαλο. Ειχαμε βαλει και τους TODA εκκεντροφορους. Δυο πραγματα μου ειχε πει, οτι μαλλον θελει αλλαγμα ο map sensor για καποιο κοψιμο που κανει το αυτοκινητο πατωντας αποτομα το γκαζι και οτι θελουν κουρδισμα οι εκκεντροφοροι γιατι μουλαρωνει μεταξυ 5000-7000 στρ.
Σημειοτεον, οτι το καπο ηταν θαμπο λες και καποιος το ειχε περασει με σφουγγαρακι πιατων. Στον γυρισμο απο την Θηβα, πραγματι εαν ειχα 5η σχεση και πατουσα αποτομα το γκαζι, εκανε ενα ξαφνικο κοψιμο και μετα εδινε.... Πυρακια δεν θυμαμαι να εκανε.
Μετα απο δυο ημερες αφοτου το ειχα παρει απο την Θηβα εκανα μονο δυο δοκιμες σε limit καταστασεις. Την δευτερη κολλησε το πιστονι, στροφαλος. Να και το βιντεο...
http://www.youtube.com/user/TOLISEE8.../0/8uzrFq1wBF0

Εχω μερος ευθυνης αλλά πιστευω το μεγαλυτερο το εχει ο ηλεκτρολογος.
Πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο.

9/20010: Σκεφτομουν να βαλω ενα μαμα μοτερ μαζι με τα ηλεκτρολογικα του ή ενα 20v αλλά τελικα κατεληξα να παρω ενα μοτερ (χωρις πλεξουδα εγκεφαλο) πεταμενο (ο μηχανικος δεν θυμοταν εαν το ειχε δωσει σε παλιατζη) στο συνεργειο του μηχανικου μου και να το ανακατασκευασω. Ειναι δευτερης γενιας tvis. Αποτι μου ειπε ο ρεκτιφιετζης το καπακι ειναι ελαφρως βελτιωμενο πρωτου σταδιου. Μου ειπε οτι το ειχε πρωτοφτιαξει αυτος...χμμ...

5/2011: Επιτελους εχω το αυτοκινητο. Αργησε ο ρεκτιφιετζης και μετα ο μηχανικος. Το αυτοκινητο σε γενικες γραμμες παει πολυ καλα. Ωστοσο με τον μαμα εγκεφαλο συνεχιζει να κανει το διο κοψιμο. Εβαλα μιας 86αρας και μιας 82αρας και δεν κανει αυτα τα κοψιμα. Επομενως ο εγκεφαλος ηταν αυτος που προκαλουσε το "κοψιμο" στο αποτομο γκαζι. Πραγματι με τους αλλους δυο εγκεφαλους ειναι στρωτο, με ξεσπασματα ΑΛΛΑ κτυπαει πυρακια. Οχι πολλα αλλά σε συγκεκριμενες στροφες. Δεν ξερω αλλά μηπως εχει σχεση το γεγονος οτι ο μαμα εγκεφαλος ειναι καταλυτικος ενω οι αλλοι δυο ειναι μη καταλυτικοι.
Αυτα...σιγα σιγα και ηρεμα το στρωνω...
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 20-05-11 στις 22:55.
Απάντηση με παράθεση
  #389  
Παλιά 20-05-11, 23:33
konkon Offline:
 
Εγγραφή: 28-09-2006
Μοντέλο: ΑΕ-82GT
Περιοχή: NIKAIA
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 103
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
konkon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Mε το καλό να στρωθεί και να στροφάρει ψηλά.
Εκεί είναι η θέση του.

Απορώ και θαυμάζω την υπομονή σου.
Ξέρω πως είναι να έχεις ένα αμάξι που το λατρεύεις και του φέρεσαι σαν σε γυναίκα, αλλά η υπομονή έχει και τα όριά της.
Τελικά η γριά, νέα δεν γίνεται και προκειμένου να πάθω κατάθλιψη, δεν ξανασχολούμαι με τέτοιου είδους αυτοκίνητα, παρά μόνο ΕΤΟΙΜΑ για τον όποιο σκοπό προορίζονται.
Μήπως να έκανες το ίδιο?????
Πολύς χρόνος και χρήμα για να το βλέπουν τα συνεργεία το αυτοκίνητο.

Υ.Γ. Η ασπρούλα μου πλέον κείτεται τσαλακωμένη στα λασπόνερα και την σκουριά ενός νεκροταφείου αυτοκινήτων (πωπω σκηνικό!) ξέροντας πως δεν την αγαπάω πια.
Δεν με νοιάζει καθόλου όμως, καλά να πάθει.
Την θέση της πήρε ένας έφηβος Γάλλος κατακτητής και είναι πολύ καλύτερος από τον πληγωμένο σαμουράι.Μουαχαχαχαχα
__________________
Τrackday Car AE82GT .... μυρίζει 20βαλβιδίλα
Απάντηση με παράθεση
  #390  
Παλιά 15-03-14, 11:03
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Project E11 johngeo ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 13 06-05-22 03:05
3S PROJECT giannis gt OFF TOPIC 9 08-04-12 14:01
νεο project NIKOSX TOYOTA COROLLA 111(G6) 26 08-11-09 18:20
Νεο Project GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 209 13-06-07 01:55



Page generated in 0,19445395 seconds (81,49% PHP - 18,51% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)