Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
16-05-08, 10:58
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
"Οι κωδικοί ενός λιπαντικού π.χ 20W50 μας δείχνουν το εύρος θερμοκρασιών κατα το οποίο το λιπαντικό διατηρεί σχετικά απαράλλαχτο το δυναμικό ιξώδες του, δηλαδή σε απλά ελληνικά, την ικανότητα να ρέει ελεύθερα και απροβλημάτιστα. Το πρώτο νούμερο μας δέιχνει το ιξώδες στους 0 βαθμούς κελσίου ενώ το δεύτερο το ιξώδες στου 100 βαθμούς. Αυτό είναι και το ποιό σημαντικό νούμερο διότι καθορίζει την ικανότητα ροής του λαδιού όταν ο κινητήρας είναι ζεστός. Το πρωτέρημα του 20W50 είναι ότι όντας ορυκτέλαιο, είναι αρκετά μάχιμο λιπαντικό και παραμένει αρκετά ΄΄χοντρό΄΄ στις υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα. Επίσης, είναι πολύ ποιό ανθεκτικό στην βεβιασμένη καταπόνιση στην οποία υποβάλεται από την τριβή με τα γρανάζια του σασμάν ( κάτι για το οποίο κανένα λάδι κινητήρα δεν είναι ουσιαστικά σχειδασμένο να ανταποκρίνεται). Το πρόβλημα έγκυται στο γεγονος ότι ένα λάδι κινητήρα έχει σχεδιαστεί για να υποβάλεται μόνο σε τριβή μεταξύ ρουλεμάν, κουζινέτων, εμβόλων κτλ. Δυστυχώς η συνεχής σύμπλεξη/αποσύμπλεξη των δοντιών των γραναζιών του σασμάν, σταδιακά καταστρέφει τα μόρια του λαδιού (κυριολεκτικά τα σπάει) καθιστώντας το λάδι ανίκανο να κάνει τη δουλειά του. Εδώ είναι όμως κα το προτέρημα του 20W50!!! Ώντας μονομοριακό ορυκτέλαιο, ( ουσιαστικά αποτελείται απο πολλές μικρές μπίλιες) είναι πολύ ποιό ανθεκτικό διότι οι μεμονομένες μπίλιες έχουν μικρότερες πιθανότητες να εγκλωβιστούν ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών και να σπάσουν. Επομένως αντέχει περισσότερο. Εδώ είναι που υπολείπεται ένα νέας τεχνολογίας συνθετικό ή ημισυνθετικό λάδι όπως το 10W40. Αυτό είναι ένα πολυμοριακό λάδι του οποίο το βασικό μόριο είναι ένα συμπλεγμα απο μικρές μπίλιες λαδιού με αναλογικά μεγαλύτερο μήκος απο ότι ενός 20W50. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα γρανάζια του σασμάν το καταστρέφουν πολύ ποιό γρήγορα κι εύκολα επομμένως ο προσδόκιμος χρόνος ζωής του μειώνεται σημαντικά. Επίσης το εύρος σταθερού ιξώδους είναι μικρότερο στους 100 βαθμούς επομένως πλέον γίνεται πολύ ψιλό και ποιό πολύζημιά παρά καλό κάνει."
|
Τι λενε εδω οι νεαροι ρε παιδια?
Σπανε τα μορια του λιπαντικου απο τα γραναζια????
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Θεματικός Τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,69859409 seconds (94,02% PHP - 5,98% MySQL) with 105 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|