Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
Καλα παιξτε μεταξυ σας και με τον νικητη εγω!Φιλε Toyotamania, συμφωνω μαζι σου στο θεμα του βαρους εν μερει.Ενταξει να ζητας να εχει τα παγουρια,τη ρεζερβα,καθισματα και οτι αλλο βγαινει απο το εργοστασιο 'φορεμενα'αλλα απο το να βαλει 'αναρχο' βαρος για να φτασει στα κιλα σου ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα.
Τι να κανουμε ειναι πιο ελαφρυς(αν και δεν νομιζω σημαντικα ελαφρυτερος).Αν θελετε να συγκρινεται καθαυτου τα 2 μοτερ με ιδιο βαρος, με τον παραγοντα οδηγο εκτος ενεργους συμμετοχης,με ρεζερβουαρ στα 3/4 γεματο με 100oct,με ιδια διαμετρο τροχων και θεωρωντας οτι και οι 2 θα ξεκινησετε στο ιδιο minisecond σου εχει την απαντηση το εργοστασιο με τις ονομαστικες ιπποδυναμεις και νουμερα επιδοσεων.
Επετρεψε μου να σου πω οτι, οτι και να κανεις να βγαλεις απο μονοπεταλουδο 1.6 ιπποδυναμη αντε 140 αλογα που ειναι του Πανου ειναι παρα πολυ δυσκολο(σκεψου rally 2 σταδιου).
Διαφορα τεραστια δεν θα εχετε αλλα σιγουρα θα ειναι υπολογισιμη.
Υ.Γ Για να μπουμε και λιγο οn topic εβαλα το Μotorkote στις αναλογιες που εγραφε με λαδακι BP 7000.Θα περιμενω και θα περιγραψω εντυπωσεις.Διαφορες τετοιες οπως υποσχεται σιγουρα δεν ειδα.Θα περιμενω μερικα χιλιομετρακια ακομα να δω και καποια αλλα πραγματα και θα δωσω εντυπωσεις.
|
Φιλε mechanicaf τα 140 αλογα για τον 4A-FE ειναι ευκολα.Μαμα, με καλο στρωσιμο και μετα απο service(μπουζι,φιλτρα,κ.α)ειχα 118ps. 98 οκτανια και πολυ καλο συνθετικο λαδι.Ολα μαμα ομως.Τωρα πιστευω, πανω κατω στα 130(μην αναφερω τη εχω βαλει,βαριεμαι).Με αυξηση συμπιεσης απο 9.5 σε 10.5 αγριους εκκεντροφορους και καλο προγραμμα ειμαι ανετα 140+.Τωρα για το βαρος,εγω δεν λεω οτι πιο γρηγορος απο τον Πανο,εγω λεω θα εχει πλακα να μετρησουμε τα μοτερ και μονο.Εγω θελω να καταρριψω τον μυθο τον 20v.Eχω και αλλα μειων(πιο μακριες σχεσεις,15 με 195,ο Πανος νομιζω εχει 14)αλλα εγω θελω τα κιλα,γιατι εχουμε ιδια κυβικα,αν ειμουν διλιτρος δεν θα ειχα δικαιολογια.Το λεω αυτο γιατι rallye με ιδια κιλα το τον "πηρε" κανονικα.Η κοντρα αρχισε αναμεσα σε ιαπωνες και γαλλους για τα μοτερ και τα πηρα στο κρανιο λεγοντας οτι οταν η TOYOTA ειχε 16βαλβιδα καπακια η PEUGEOTΕΙΧΕ τον εκκεντροφορο παρεα με τον στροφαλο
και μετα πολλα και τα λιγα οτι το rallye παει λογο βαρους και οχι μοτερ και οτι ο 4A-FE ειναι πολυ καλυτερος,και οτι τα 307 που ειναι στα ιδια κιλα με εμενα θελουν κυαλια και αλλες μπηχτες.Τελος παντων βρισκομαστε με 5 αυτος και μονος μου εγω και τον εριχνα και καμια 30 κιλα παραπανω.Η κοντρα εγινε απο δευτερες και οσο παει.Δεν χρειαζεται να πω τι εγινε καθως η τσοντα ηταν πολυ αγρια
.Σκεψου με 3 ατομα εχω 225(σε εθνικη ομως)και το rallye με 3 ατομα με το ζορι 220.Δηλαδη το rallye με 7 ατομα θα αγγιζε 200
.Τα 307 με 130-140ps τον γλυφουν τον λουτσο.