σήμερα έβαλα το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με τη νέα εξάτμιση. Από το δίχαλο μέχρι τον καταλύτη μαυροκάπακο, καταλύτη από το 4afe και μέχρι πίσω εξάτμιση του Παπαδόπουλου. που την πείρα μεταχειρισμένη. πριν πω για τα αποτελέσματα θα γράψω μόνο ότι χαμηλά έγινε βροντόσαυρος. ψιλά το ένιωσα καλό. Έτσι είπα να μην αλλάξω τον καταλύτη και χάσω περισσότερο στα χαμηλά ας το μετρήσω πρώτα και πράττω αναλόγως. μάταια όμως. το μετρητήρη έδειξε άλλα. Η φωτογραφία 741 δείχνει τη μέτρηση. 129,7hp. το Σεπτέμβρη που το μέτρησα με εξάτμιση 4afe έδειξε 133,5hp. αυτό βέβαια δεν λέει και πολλά. τα πολλά τα λέει το γράφημα 741 που δείχνει τις 2 μετρήσεις μαζί. οι ανοιχτόχρωμες είναι η παλιά μέτρηση. από τις 3000 μέχρι τις 6500 είμαι πολύ χαμηλότερα έως και 10hp στις 5000 περίπου. ροπή λιγότερη κατά 1kgm περίπου και πάει λέγοντας.
Αντί να μαζέψουμε κανένα άλογο χάσαμε κι άλλα?
Αλλαγές από το καλοκαίρι έκανα σε λάδια, φίλτρο βενζίνης και αντλία βενζίνης. Δεν πιστεύω ότι κάποιο από αυτά ευθύνεται.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stm2001gr : 11-03-08 στις 16:34.
|