Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
|
|
19-09-06, 10:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Όχι ρε Νικόλα, του Μηχανικού μου είναι και το ψάχνουμε παρέα...
Εγώ ελπίζω τα Χριστούγεννα να ανέβω στα μεγάλα σαλόνια...
Θα δούμε, θα δούμε.
Ωραία, λοιπόν, θα φτιάξουμε και τό τελικό 56 από 48!!!, και είμαστε κομπλέ!
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi |
|
19-09-06, 10:57
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Ναι 48 ηταν αυτο που ειχα φτιαξει οταν ειχα τον 4A-FE πανω..
|
19-09-06, 17:17
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα μοτέρ τα πήρα και τα 2 1300€ με ένα σαμάν 2 πλεξούδες και ένα εγκέφαλο. Έκατσε η φάση έτσι και μου ήρθαν. Έψαχνα για μαύρο. Αν αλλάξω στρόφαλο πρέπει να κάνω ανακατασκευή όλο το μοτέρ. Αν θα γεμίσει η ζημιά με αργκόν, εγκοπή πώς θα κάνουν? Η πιο εύκολη λύση είναι να κολληθεί η ακίδα αλλά μετά???!!!!!
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi |
|
19-09-06, 21:37
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Το γεμιζεις με αργκον προστατευοντας την εγκοπη πχ βαζοντας κατι στα μετρα της που θα μπορει να αφαιρεθει μετα και θα εχεις μια ωραιοτατη ολοκαινουργια εγκοπη..
|
19-09-06, 23:16
|
|
|
Εγγραφή: 11-09-2006
Μηνύματα: 52
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Να αλλαξω λιγο θεμα;Oσο αφορα την καταναλωση λαδιου το δικο μου μεχρι τα 2500km δεν τσιμπαει σχεδον τιποτα(αντε 100γρ και αν)με αναμεικτη οδηγηση(κυριλε και κοφτες).Μετα τα 2500km και μεχρι τα 5000 καιει περιπου 800-1000γρ.Τσιμουχακια δεν εχω αλλαξει....Το λαδι στο μεταξυ μετα τα 2500 το σπαει-μαυριζει και το καιει στην ποσοτητα που ανεφερα.Τι παιζει ρολο .... τα τσιμουχακια πες τα αλλαζω,το λαδι;χρησιμοποιω το ΙP 10-60 τι να βαλω;Kαι επιτελους αν μπορει να μου πει καποιος, αυτο το μοτερ ποσο πρεπει να καει;.....
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi |
|
20-09-06, 01:37
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Κι εμενα ακριβως τα ιδια κανει σχετικα με τις 2500χλμ με τη διαφορα οτι μετα καιει απο 300-500 ml.. Τσιμουχακια ουτε κι εγω εχω αλλαξει..Κοιτα, μια ποσοτητα ειναι λογικο να την καιει εκει ψηλα 8+ για λογους λιπανσης κυριως..Απο κει και περα οτι καιει πιστευω το καιει λογω τσιμουχακιων, ελατηρια και τετοια ειναι δυσκολο να εχουν παθει ζημια σε μοτερ με λιγα χλμ αν δεν εχει υπερθερμανθει ποτε στη ζωη του..
|
20-09-06, 10:45
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr";p="52748
Σήμερα μου ήρθε η ιδέα να δοκιμάσω το νντ από ηλεκτρικής πλευράς αν λειτουργεί. Η φάση ξεκίνησε διαβάζοντας εδώ μέσα για το μπάμ που κάνει μετά τις 4000! Επειδή εγώ δεν έβλεπα ούτε μπάμ ούτε μπουμ ούτε ανατινάξεις αποφάσισα να κοιτάξω το θέμα αυτό. Τσίμπησα λοιπόν το πολυμετράκι επάνω στη βαλβίδα του νντ (φαίνεται και στη φωτογραφία στην προηγούμενη σελ. η βαλβίδα του νντ) και βγήκα στο δρόμο. Είτε δουλεύει στις 1000 είτε στις 4000 είτε στις 7000 όταν κρατάς σταθερά γκάζια για συντήρηση ή επιβραδύνεις το νντ είναι κλειστό. Όταν επιταχύνεις ανεξάρτητα πόσες στροφές έχεις το νντ είναι ανοιχτό.
|
Πως ακριβως συνδεσες το πολυμετρο αγαπητε?Τη μια ακιδα στο ενα καλωδιο και την αλλη στο αλλο εκει στη βαλβιδα?Αν ειναι ακινητο και πατας γκαζιες δουλευει?Ευχαριστω πολυ!
|
|
|
|
20-09-06, 13:28
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το νντ το μέτρησα όπως ακριβώς το έγραψες και δουλεύει και με νεκρά . Το είδα και στο δρόμο δηλαδή αφού έχω κόψει το spd. Έχω να σου πω για το led που ήθελες να συνδέσεις ότι με 12ma που καταναλώνει το led δεν επιβαρύνεις τον εγκέφαλο, μιας και έχει περιθώρια για τις ανοχές που έχει η βαλβίδα του νντ (δες τι ανοχές έχει η νντ από το manual 12-13Ω) Με 12ν που τροφοδοτεί την νντ το ρεύμα κυμαίνεται 100ma.(1Α για νντ 12Ω και 0,9Α για νντ 13Ω) Επίσης αν βραχυκυκλώσει η νντ ή κάποια καλωδίωση του από μικροτράκα ο εγκέφαλος θα ήταν απαράδεκτο να καεί! Άρα έχει προστασία από βραχυκύκλωμα που σημαίνει ότι μπορείς να το επιβαρύνεις με λίγο περισσότερο φορτίο. Και τέλος πρέπει να υπάρχει κύκλωμα πίσω από το ταχύμετρο που με μία εντολή μετάγει την ένδειξη του led από το πράσινο στο πορτοκαλί. Σ΄ αυτά τα κυκλώματα η εντολή καταναλώνει 3 με 4 ma.
Ελπίζω να σε βοήθησα κι εγώ σε κάτι μιας κι εσύ μ εξυπηρετείς κάθε φορά.
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi |
|
21-09-06, 03:02
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Ναι σε ευχαριστω πολυ!Μην το βλεπεις σαν ανταποδωση, ειαμστε εδω ολοι για να αλληλοβοηθιομαστε! Το προβλημα ειναι το transistor του vvt, αυτο που δινει την εντολη στη βαλβιδα να ανοιξει, οχι ολος ο εγκεφαλος ομως..Τα 2 economy leds που λες δεν ειναι συνδεδεμενα με αυτο το transistor αφου στα μαμα δεν υπαρχει VVT..Μονο για τα μαυροκαπακα το εχω ακουσει αυτο αλλα δεν το εχω συναντησει ποτε σε κανεναν τετοιο προβλημα..
Εχω μια αλλη απορια τωρα για οποιον ξερει..Χτες μου μυρισε κατι καμμενο μεσα στην καμπινα για 5 λεπτα, σαν καμμενο καλωδιο η πυριτιο..Σταματησα και κοιταξα και δεν ηταν απο μοτερ, δε μυριζε τιποτα..Σημερα δοκιμασα το A/C και ο κομπρεσσορας δεν κομπλαρει!Αλλα απο οτι ξερω δεν κομπλαρει και αν δεν εχει αρκετο φρεον και το αμαξι πριν κανα μηνα ειχε χασει αρκετο ωστε να μη δροσιζει ικανοποιητικα(μαλλον απο το ψυγειο χανει)..Το θεμα ειναι, λετε να καηκε τιποτα σχετικο με το A/C?Η εντολη φευγει απο τον εγκεφαλο η απο αλλο εγκεφαλακι-πλακετιτσα για το A/C?
Ευχαριστω!
|
|
|
|
21-09-06, 10:20
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-09-2006
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosttrd";p="5556
Μερικες πληροφοριες by TRD,δεν νομιζω οτι υπαρχει πιο αξιοπιστη πηγη.Αναφερει 40-50 -το πολυ μεχρι 50,το 60 δεν αναφερεται πουθενα,για τους μεγαλους καυσωνες...................
TRD 4A-GE Specs
Courtesy of Stephen Gunter
--------------------------------------------------------------------------------
So, you have always wanted to build your 4A-GE to Formula Atlantic specs, you just couldn't find them.
Well, here they are, courtesy of TRD. I recieved these specs from TRD back in 1988. Thanks a lot, TRD.
General:
Cylinder Firing Order: 1-3-4-2
Engine Bore: 81mm (3.189")
Engine Stroke: 77mm (3.031")
Oil Viscosity: 40 or 50 weight, depending on air temperature
Fuel Octane Rating: 108 prefered
Operating Oil Temperature: 200º-230º F, above 230º there is power loss
Operating Water Temperaure: 180º-200º F
Oil Pump Operating Pressure: 80-90 lbs
Intake Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Exhaust Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Intake Valve Lash (cold): .012"
Exhaust valve Lash (cold): .013"
Ignition Timing: 28º BTDC @ 2,000rpm
|
Καλημερα σ ολους σας και καλο χειμωνα
ψαχνοντασ σττο φορουμ για το κινητητρα αυτον βρηκα τις παραπανω προδιαγραφες.
θα ηθελα να μαθω την προελευση αυτων και αν οντως αφορουν τον κινητηρα λεβιν20ω.Το ρωταω οχι γτ αμφιβαλλω αλ΄λα γτ μου εκανε εντυπωση η προτιμηση των οκτανιων της βενζινης.
Ευχαριστω!
__________________
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17576504 seconds (78,60% PHP - 21,40% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:51. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|