Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
ρε παιδια αν ηταν τοσο απλο το θεμα τις αναρτησης θα βαζαμε ολοι μια συγκεκριμενη αναρτηση κ τελος.
κατ'αρχας καθε αμαξι ειναι διαφορετικο, επισης αλλιως λειτουργει το αμορτισερ με διαφορετικα ελατηρια.
η αναρτηση αποτελειται απο τα ελατηρια,αμορτισερ,σινεμπλοκ,top mount και φυσικα παιζουν ρολο οι ζαντες-λαστιχα.
δεν μπορειτα να συγκρινεται την agx σε 2 διαφορετικα αυτοκινητα, του ανδρεα ειναι πιο καινουργιο και ειναι καλοστημενο απο την toyota, του νικηφορου το αμαξι μετά απο τοσα χρονια εχει σαπισει.αν εβαζε ενα σετακια καινουργια σινεμπλοκ κ τοπ μουντ σιγουρα θα εβλεπε αλλιως τα agx.νικηφορε για πες διαφορα που ειδες οταν αλλαξες σινεμπλοκ αντιστρεπτικων...
επισης να πω ενα παραδειγμα, το αμαξι μου οταν ειχα την d2 κοπαναγε παρα πολυ με 195/45/16, ε οταν εβαλα για καποια στιγμη 175/65/14 ειδα αλλο αμαξι, τα λαστιχα αποροφουσαν τα παντα και φυσικα το αμαξι επερνε κλισεις.
|
αυτα τα εχω πει πολλες φορες και εγω, εννοειτε, οπως και η τιμη αλλαζει γιατι προφανως στην Ε12 δεν ειναι ολα φυσιγγια οπως στην ΕΕ111! εννοειτε πως αναλογα το λαστιχο εχει αλλη συμπεριφορα, εγω μιλησα για αυτα που εχω δοκιμασει και εχω δει εγω, και επισης ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ οτι τα
koni sport ειναι ποιο σκληρα σαν αμορτισερ ανεξαρτητως αμαξιου και μοντελου! αυτο ειπα εγω απο την αρχη, δεν εκανα καμια συγκριση μεταξυ των αυτοκινητων, απο την αρχη ειπα πως ΔΕΝ ξερω πως ειναι η αναρτηση της Ε12! μια γνωμη λεμε και μονο αυτο!
Τα σινεμπλοκ αντιστρεπτικης που αλλαξα πισω με κοστος 18,60 ευρω απο Toyota πραγματικα με εσωσαν!!! επερνε το αμαξωμα τρελες κλισεις και νομιζα πως φταινε τα ελατηρια! αλλο αμαξι εγινε! δεν το περιμενα!
το τι ζημιες παθαινει η αναρτηση (αναφερομαι στα σχολια περι σαπιων) δεν ξερω τι ακριβως εννοειτε αλλα αν σας πιασω θα σας σκισω σιγουρα :P εξαρταται απο που παμε, εγω πχ θελω να παω και σε κανα νησι οπως και το κανω και παω και σε αμμο, σε χωματοδρομους κτλ, γιαυτο ουτε θελω πολυ χαμηλοπροφιλα λαστιχα, ουτε και χαμηλωματα και coilovers, θελω ανεση και να μπορω να παω σε βατους χωματοδρους κτλ, αναλογα τι θελει ο καθενας λοιπον, τι να κανουμε δεν εχουμε χρηματα και για TZIΠ! :P αλλα ακομα και μεσα στην Αθηνα (βλεπε Περιστερι πχ) οι δρομοι ειναι ακρως απαραδεχτοι γιαυτο το χαμηλωμα για μενα τελος.
Γενικα λοιπον στο θεμα μας, τα AGX δεν ειναι καλα για χαμηλωμα αν τα χαμηλωσουμε ειναι για λιγο πχ 3cm και δεν ειναι επισκευασιμα, ειναι ομως ποιο χαλαρα απο τα
koni sport που ειναι ποιο σκληρα αμορτισερ, ομως εχουν περισσοτερο περιθωριο σκληροτητας στις ρυθμισεις και ειναι επισκευασιμα. Επιης τα AGX ειναι αρκετα ακριβοτερα. Αυτα ειναι ΓΕΝΙΚΑ δεν εναι για ενα συγκεκριμενο αμαξι! εγω AGX δεν θα ξαναβαζα! παντως οφειλω να πω πως δεν ηταν η ωρα τους, το πισω δεξι που ειχε σοβαρο προβλημα ηταν απο λακουβα μεγαλη χαρο! οποτε μπορουσαν να βγαλουν περισσοτερα χλμ, τα μπροστινα μπορουσα και να μην τα αλλαζα.
Τελικα τα
koni sport στην Ε12 πως ειναι? φυσιγγια ειναι η γονατα? και τι ρυθμισεις εχουν? εμαθες? mhtsosgr? επειδη και εμενα μου ελεγαν 550 και τα πηρα τελικα απο αλλου 470 αν θες με PM να σου πω να πας και εσυ εκει!