Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Άμα είναι να αρχίσεις ανοίγοντας σαζμάν και αλλάζοντας γρανάζια, σχέσεις κλπ, φασκελοκουκούλωστα.
Καλύτερη λύση φαντάζει η χρήση ενός κιβωτίου από άλλο ομόσταβλο αυτοκίνητο που έχει την ίδια χελώνα...
|
Πανο η αληθεια είναι ότι από οσο ξερω και εδώ Ελλαδα ΔΕΝ εχει κανει κανεις τιποτα τετοια!Ενας με διλιτρο καμια 500αρα αλογα αλλαζει κάθε βδομαδα σασμαν και το κυκλοφορει 1 bar για να το αλλαζει μια το μηνα.....
Δυστυχως είναι μαπα τα πραγματα!!!Άλλος ένας εβαλε σε Laguna μετατροπή Turbo 1800 σασμαν παντρεμα από diesel 1.9 αλλα με ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ πατεντα και χρημα και παλι το αποτέλεσμα δεν το γνωριζω,χαθηκε από την πιατσα!!!Όπως και να εχει στο σταδιο που το θελω εγω Light Turbo με 1bar στο ΜΑΧ και 250 αλογα θα αντεξει!!!Το αμαξι όταν και εφόσον γινει turbo θα φυσαει καθημερινα 0.5 για καμια 200 αλογα να το σκιζω και να μην με απασχολει!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Μπράβο ρε Γιαννάρα, πάντα τέτοια.
Εύχομαι να περάσει και στο επόμενο στάδιο αν υπάρχει??
υ.γ Ελπίζω να μπορέσω να έρθω προς Βόλο να μας τα πείς και απο κοντά.
|
Ευχαριστω Γιωργο σε /σας περιμενω!!!Όπως και να εχει μετα τις γιορτες θα εχουμε και κοπη τη πιτα οποτε θα βρεθουμε ,ελπιζω!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
E, πρέπει να με ξαναπας βόλτα τώρα...
|
Μιχαλη φαντασου στο ΜΑΙΚΟΝ περυσι που εβγαλε 302 το αμαξι , στο Βολο ειχε 280 και 31 κιλα ροπη με 250 ΤΡΟΧΟ!!!Ετσι σε πηγα βολτα!!!
ΤΩΡΑ εχει 280 ΤΡΟΧΟ δηλαδή +30 αλογα ΤΡΟΧΟ πανω και 305 αλογα εδώ Βολο αλλα επισης πολύ βασικο και το ξερεις καλα και εσυ είναι η ροπη που από 31 κιλα που ειχε περυσι(στα καλυτερα της εξάτμισης πριν διαλυθει τελειως ειχε 34 κιλα) πηγε στα 36,3 δηλαδή + 5 ΚΙΛΑ ροπης από ότι σε πηγα βολτα!!!
Πιστευω να αντιλαμβάνεσαι γιατι καταλαβα διαφορα ΑΜΕΣΩΣ μετα την εξατμιση!!!
Βολτα οποτε θες Μιχαλη!!!