Όπως προανεφερα και σε άλλο topic ,σημερα είχαμε παλι δυναμομετρησεις με επισης ευχαριστα αποτελέσματα ,αυτή την φορα στο <οικογενειακο>αμαξι ,δηλαδή στο megane!!!
Λοιπον εδώ και αρκετο καιρο ηρθε στα χερια μου ένα χταποδι ,αντιγραφη Supersprint, με κοστος 120 ευρω μεταχειρα σε καλη κατασταση από την Δραμα!!!
Η αποψη μου για τα χταπόδια γενικα είναι κακη......
Οσοι με ξερουν και εχουμε μιλησει τους εχω εξηγησει ότι ποτε δεν εχω δει θετικα νουμερα σε χταπόδια και μαλιστα σε αμαξι με πολλες ,μα ΠΑΡΑ πολλες βελτιωσεις!!!Από Type R με HONDATA μεχρι Saxo 4πεταλουδα και Golf 2 2λιτρα και 4πεταλουδα με αγραφους αμφοτερα και μαλιστα με <πληρωμένα>χταπόδια των 600 ακομα και 1000 ευρω!!!
Για να μην μακρυγορω περναω στην ουσια και λεω ότι το ευχαριστο της υπόθεσης είναι ότι το megane ,αν και με λιγες βελτιωσεις ,τελικα ΔΕΝ εχασε ουτε αλογα αλλα ουτε και ροπη!!!
Βεβαια δεν μπορω να πω ότι πηρε κιολας ,αλλα ψηλα δειχνει σαφως πιο προθυμο και αυτό ψιλοαποτυπωθηκε σημερα και στο dyno!!!
Τα αλογα παρεμειναν στα 121 και η ροπη στα 15.8 κιλα!!!Μετατοπιστηκε λιγο η δυναμη ψηλα αλλα την κρατα και λιιιιιιγο καλυτερα!!!
Για μενα αυτό είναι επιτυχια γιατι υπαρχει και συνεχεια.......
Όπως εχω πει εδώ και καιρο ,μετα ειδικα από τα σφυρηλατα και από την αυξηση της συμπιεσης από το 10:0 μαμα τωρα εχουμε 11:1!!!
Aυτο ειχε ως αποτέλεσμα το πρόγραμμα πλεον να κρινεται ανεπαρκή σε καυσιμο και ειδικα σε χαμηλομεσαιες στροφες ,γιατι ψηλα ηταν λιγο παραπανω πλουσιο από ότι επρεπε ,οποτε και βλεπω μειγματα της ταξεως του 16 ,ΝΑΙ ΝΑΙ του 16 από τις 2000 στροφες μεχρι τις 5000 με FULL ανοικτο γκαζι ,κατι που οσοι ήσασταν φετος στο dynoday κατω το ειδατε και με τα χαμηλα νουμερα που ειδα!!!
Μετα τις 5000 γινεται 15 και μετα τις 5300 κατεβαζει 14 για να φτασει στις 6000 κοντα στο 13 και λιγο πριν τον κοφτη των 7000 να παει στο 12.5 που είναι οκ!!!
Τι καναμε λοιπον εμεις μετα από ΔΙΚΗ μου σκεψη.....
Λεω στον μαστορα:Εχω εγκεφαλο για τα ΝΙΤΡΑ ,την μπουκαλα την εχω κλειστη τωρα ,οποτε ανοιγοντας τον εγκεφαλο να ριξει ΝΙΤΡΑ και βενζινη με κλειστη μπουκαλα ριχνει μονο βενζινη!
Αρα από 2000 στροφες ρυθμίζουμε τον εγκεφαλο να ανοιγει και να κλεινει στις 5200 που το μειγμα γινεται οκ!!!Αλλαζουμε και ένα μικροτερο μπεκ βενζίνης και voila φτιαξαμε το κλασικο 5ο μπεκ της δεκαετιας του 90' όταν καναμε ένα αμαξι Turbo!!!
Αν και το καυσιμο τωρα εγινε υπερ του δεοντος ΠΛΟΥΣΙΟ εφτασε μεχρι και 10
το πειραμα ΠΕΤΥΧΕ και ο ασθενης εφτασε τα:
125 αλογα και 16.9 κιλα ροπης !!!Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Ο 1 κιλο πανω σε ροπη με καυσιμο ότι να ναι!!!!Από 102 ΤΡΟΧΟ πηγε στα 107 ΤΡΟΧΟ και το πειραμα στεφθηκε από 100% επιτυχια!!!
ΑΡΑ τι κανουμε ,αγοραζω ένα πιο μικρο ζιγκλερ ,το ριχνουμε πανω και επιζητούμε το ιδανικο καυσιμο που το θελω από 14 εως 13.5 σε αυτές τις χαμηλομεσαιες!!!
Το αμαξι λοιπον εχει προοπτικες να σηκωσει αρκετα αλογα δεδομενης της ατμοσφαιρικης φυσεως του ,φανταστείτε να εμπαινε και εγκέφαλος να ρυθμίζαμε ιδανικα και το advance τι θα γινοταν!!!
Η ιστορια από όλα αυτά που εγραψα οσο πιο αναλυτικα αλλα και συντομα μπορουσα είναι να καταλάβουμε ολοι ποσο σημαντικο είναι το σωστο μειγμα σε ΟΛΕΣ τις στροφες και ΚΥΡΙΩΣ ποσο σημαντικος μπορει να είναι ενας εγκέφαλος!!!
Καποια στιγμη όταν μπορεσω θα ανεβασω και τις καμπύλες και αν αλλαξω και το ζιγκλερ με ένα πιο ιδανικο, θα δουμε παλι!!!
Βαζω και ΦΩΤΟ του χταποδιού και επεται συνεχεια.........