Βελισσαριε νομιζω οτι την εχουμε ξανακανει αυτη την κουβεντα!!!
Αυτα που λεω εγω ειναι τι ισχυει γενικα με βαση αυτα που γνωριζω εγω και με βαση την κουβεντα με εναν απο τους καλυτερους προγραμματιστες οχι μονο εντος Ελλαδας αλλα και παγκοσμιως μιας και ειναι απο τους λιγους που ξερουν την γλωσσα προγραμματισμου!!!Τον Κυριλλο της OVERLOAD!!!
Λοιπον διατηρω μια επιφυλαξη ποσο safe μπορει να ειναι ενα turbo μοτερ με συμπιεση 9 και κατι αν θυμαμαι καλα ειχες πει και με πιεση ανω του 1 bar αλλα και με 30 μοιρες στον κοφτη οπως λες και φανταζομαι με βενζινη πρατηριου και οχι αγωνιστικη αλλα και ποσο πυρομετρο μπορει να εχει ενα τετοιο μοτερ,που φτανει ,ποσο αντεχει και φυσικα την χρηση που προοριζεται!!!
ΦΥΣΙΚΑ και ποσο στοιχειομετρικο μειγμα δουλευει ενα τετοιο μοτερ αναλυτικα σε ολες τις στροφες!!!!
Δεν εχω κανεναν λογο ουτε να σε αμφισβητησω ,ουτε να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και ουτε λογος για παρεξηγησεις ΦΥΣΙΚΑ , αλλα επειδη μας παρακολουθουνε και αλλοι εδω μεσα που ισως δεν ξερουν καλο ειναι να μην λεμε ανυποστατα πραγματα!!!
Εγω εχω αυτο το αμαξι εδω και 4 χρονια ,εχει κανει 10000χμ απο τα οποια τα 9500 σε κοφτες και σε δυναμομετρα,μονο την τελευταια φορα καναμε 120 χμ πανω στο dyno για ρυθμισεις με 38+ βαθμους θερμοκρασια περιβαλλοντος και αν δουλευει σωστα το αμαξι μου ,ρωτα τα παιδια που ηταν στο dynoday να σου το πιστοποιησουν(ΜΑRMEL ,Madvinegar,corollapatra.MITSOS,χρηστος, και πολλα αλλα μελη!)!!!
Και δουλευω με 15 μοιρες advance και με πιεση ΠΑΝΤΑ στο 1.6 σταθερη ,εχω σηκωσει και 1.8 αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος ,αν και εχω τελιωσει τα μπεκ οπως ειπα ,δουλευω ψιλοστεγνος (13.5+~14.0 σε ελαχιστες στροφες ) και δεν εχει κανει κιχ το μοτερ με πυρομετρο 800-850!!!!
Μιλωντας λοιπον και με αλλους θεωρω οτι ενα turbo μοτερ καθημερινης χρησης με συμπιεση 9 και κατι με βενζινη πρατηριου και με πιεση της ταξεως του 1.5 bar δεν μπορει να ξεπερασει της 20 μοιρες για να ειναι safe και καυσιμο τουλαχιστον 11.5 και κατω!!!
Κατα καιρους ακουω πολλα αλλα το θεμα ειναι ποιο αντεχει και ποιο σπαει!!!!
Μιλαω φυσικα για μοτερ εμμεσου ψεκασμου και οχι αμεσου οπου εκει ισχυουν αλλα κριτηρια advance και καυσιμου!!!
Αυτα και οπως ξαναειπα διχως ιχνος ειρωνιας και παρεξηγησης!!!
Μην πουμε οτι με 30 μοιρες σε turbo μοτερ 400 αλογων και με βενζινη πρατηριου ολα θα ειναι ροδινα στο 1.5 bar με πυρομετρο στους 850-900 , θα πεσει φωτια να μας καψει!!!!
ΦΥΣΙΚΑ ολη η κουβεντα γινεται με σφυρηλατο μοτερ ,με καλα μπουζονια και φλαντζα και με καλο συστημα ψυξης και λιπανσης γιατι αν κατι δεν παει καλα με κατι απο αυτα ,γεια σας και ΑΝΤΙΟ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 17-12-12 στις 22:09.
|