Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Project EE80 |
|
03-02-06, 19:43
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Project EE80
Είμαι κάτοχος ενός ΕΕ80 5dr,αγορά του '86.Η βασική του μετατροπή από ΕΕ80 σε "ΑΕ92" ξεκίνησε το '91.Μηχανή 4ΑGΕ bluetop-σασμαν-εγκέφαλος-πλεξούδα-πλήρης εξάτμιση-μπρος πίσω δισκοφρενα,όλα από ΑΕ92.Επίσης τοποθετήθηκαν ελατήρια χαμηλώματος 3cm,σκληρά αμορτισερ(δεν γνωρίζω μάρκες) και ζάντες ΕΝΚΕΙ 6χ14 με ελαστικά 185/60(εναλλακτικές διαστάσεις κατασκευαστή).Η μετατροπή δηλώθηκε κανονικά.
Το '97 αλλακτηκαν ο δίσκος-πλατό και τα εμπρός δίσκοφρένα.
Το '99 έγινε σπέσιαλ σέρβις,αλλακτηκε σχεδόν όλο το σύστημα διεύθυνσης με γνήσια ανταλλακτικά και τα αμορτισερ με πορτοκαλί ΚΥΒ(τα άλλαξε η ΤΟΥΟΤΑ SΕRVΙCE της περιοχής μου-χωρίς να ρωτήσει-υποστηρίζοντας ότι τα προηγούμενα ήταν πολύ σκληρά,με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να πηγαίνει βάρκα-γιαλός.Για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα έβαλαν μπρος-πίσω αντιστρεπτικες ράβδους με δικό μου κόστος).
Το '01 αλλάχτηκε η μηχανή με μια ίδια λόγω ρήγματος του κορμού κοντά σε μια από τις βάσεις μετά από μετωπική σύγκρουση(παρόλο που φαινομενικά η μηχανή δεν είχε κουνηθεί)συν ότι είχε αρχίσει η πτώση της απόδοσης της μετά από 150.000km.Ωστόσο αυτή την μηχανή δεν την δήλωσα.Μου είπε ο υπεύθυνος του επίσημου σερβίς της περιοχής ότι δεν χρειάζεται η δήλωση της.
Πρόσφατες αλλαγές,5/04 αλλαγή ελαστικών από MICΗΕLIN ΕΝΕRGY σε MICΗΕLIN PΙLΟΤ ΕΧΑLΤΟ και 3/05 αλλαγή ελατήριών χαμηλώματος 3cm JΑMΕΧ για ΑΕ82,αμορτισερ μαύρα ΚYΒ εμπρός για ΕΕ90 και πίσω για ΕΕ80,αλλαγή βάσεων μηχανής.Τελικό εξάτμισης sport από την wankel.Τέλος φίλτροχοάνη ΚΝ.Η δεύτερη μηχανή έχει κάνει 50.000km.Το αυτοκίνητο από την αγορά μέχρι σήμερα έχει κάνει 250.000km.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:Τελική ταχύτητα με κάθε σχέση με την πρώτη και την (δεύτερη) μηχανή.
1η ταχ:55 (60)km/h
2η ταχ:110 (100)km/h
3η ταχ:155 (150)km/h
4η ταχ:180+ km/h
5η ταχ:180+ km/h
Επιτάχυνση στα 100km/h: 9"κατα εκτίμηση στη δεύτερη μηχανή.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1.Το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση με σπινιαρισμα,ψαρεύει.Αυτό οφείλεται σε έλλειψη μπλοκε;Το αυτοκίνητο γενικά εύκολα σπινιαρει.Ακόμη και με την 3η σχέση,αλλάζοντας τις δύο προηγούμενες στο κόφτη.Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το σπινιαρισμα;Με ενισχυμένο δίσκο-πλατό,τι μπορώ να καταφέρω;
2.Οι διάφορες στην τελική ταχύτητα στη κάθε σχέση μεταξύ των διαφορετικών μηχανών που μπορεί να οφείλεται;
3.Παρόλο το σκληρό στήσιμο του αυτοκίνητου,πολλές φορές σε μεγάλες και διαρκείς στροφές,το νιώθω να έχει τάση να φύγει μόνοκόμματα.Τι μπορεί να φταίει;Σε κλειστές στροφές(όπως αυτές Πισια-κόρινθο,μερικοί τις γνώρισαν)συχνά μου πετάει πισινό.Γενικά σπάνια να μου φύγει η μούρη.Στην εθνική Αθηνα-Κόρινθο,όταν είμαι στ'αυτοκίνητο μόνος και πηγαίνω με 180+km/h εκτός του ότι νιώθω ότι θα πετάξω,νιώθω ότι ο κώλος χορόπηδά με την παραμικρή ανωμαλία του δρόμου.Τα προβλήματα μπορούν να λυθούν ή όχι;
4.Ένα άλλο είναι ότι όταν αλλάζω σχέση από την 1η στην 2η στο κόφτη,η μηχανή αργεί να ξαναπάρει απάνω της.Αυτό άρχισε να συμβαίνει μετά τα 20.000km γιατί πριν έπεφταν ελάχιστα οι στροφές και η απόδοση ήταν σχεδόν σταθερή.Έχει πέσει σε απόδοση ή το κιβώτιο τα χει παίξει;
5.Σκέφτομαι να αλλάξω μηχανή με μια πιο δυνατή π.χ την 20v ή κάποια με κόμπρεσορα(απ' ότι εχω δει στο ίντερνετ και στο Fensport τ'αυτοκίνητο παίρνει όλες τις 4Α ακόμη και την 3S-GTE).Θα πρέπει να την δηλώσω ή αρκεί η δήλωση της πρώτης μηχανής;Με την ασφάλεια τι γίνεται;Με περισσότερο χαμηλώμα,μεγαλύτερες ζαντες,φαρδύτερα λάστιχα θα λυθούν τα προβλήματα;Θα μπαίνουν οι παραπάνω μηχανές χωρίς πολλά κοψίματα-ραψίματα;Μεγαλύτερα φρένα από άλλο corolla ή άλλο μοντέλο της ΤΟΥΟΤΑ θα μπορούν να τοποθετηθούν;
6.Το ΑΕ82 με το ΑΕ92 τι κοινα έχουν;
7.Επειδή το αυτοκίνητο μου έχει μόνο ταχυμετρο(με 180 τελική),υπάρχει δυνατότητα να φτιαχτεί ένα νέο με όργανα aftermarket δηλ.ταχυμετρο,στροφομετρο κτλ;
8.Το project που εχω κατά νου ειναι:ολική βαφή του αυτοκινήτου σε μαύρο μεταλλικό χρώμα(μου είναι γνωστό ότι χρειαστούν αρκετά ανταλλακτικά όπως λάστιχα πορτων,γλύστρες κτλ),μεγαλύτερες δίσκοπλάκες με 2πιστονες δαγκάνες,16άρες ζάντες,μηχανή 20v.Πόσο μπορεί χοντρικα να μου κοστίσει κάτι τέτοιο;
ΥΣ1:Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.
ΥΣ2:Ευχαριστώ για την κάθε απάντηση σας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 26-05-07 στις 10:00.
|
09-01-07, 20:25
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το project ξεκινά. Τωρα βρισκονται και τα δυο στο φανοποιο.
* Τον Οκτωβριο του '06, κατω απο ιδιορρυθμες συνθηκες επεσα στο ποπο ενος αυτοκινητου και η ζημια μου ηταν καπω,προφυλακτηρας, φαναρια, μετωπη, ψυγειο και το ενα πτερο. Βρηκα ενα ιδιο με σκοπο να το κανω ανταλλακτικα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 23-11-08 στις 09:01.
|
09-01-07, 22:41
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Τόλη, το ψάρεμα και γενικά η ασάφεια είναι προβλημα του στησίματος.
Ερώτηση 1: γιατί το χαμήλωσες;;;
Σου είπε κανένας ότι όσο πιο χαμηλό είναι ένα αμάξι κερδίζει σε κράτημα;;;
Το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην δουλευουν όπως πρέπει τα ψαλίδια και η κρεμαριέρα.
Το χαζοσπινιάρισμα, οφείλεται σε δύο λόγους.
Ή είναι πολύ χαμηλα ο κώλος σε σχέση με τα μούτρα (και ένα πόντο ψηλότερα να είναι το πίσω μέρος του μαρσπιε από το μπροστά, πάλι είναι υπερβολικά λίγο...), ή τα αμορτισέρ σου δεν έχουν μπαμ, οπότε πάς σε άλλα δυνατότερα στη βύθιση.
Σίγουρα η έλλειψη μπλοκέ χειροτερευει την κατάσταση, αλλά δεν είναι και το παν...
Την καλύτερη εκκίνηση, εγώ προσωπικά την είχα με monotube Bilstein sport, αλλά έχανα σε κράτημα.
Αυτό για την αλλαγή πρώτη δευτέρα...
Μάλλον πας για πλατό....
|
|
|
|
09-01-07, 23:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
- Υποθέτω οτι το χαμηλωμα βοηθα στην μειωση μεταφορας βαρους του αυτοκινητου και επισης να ειναι πιο σταθερο το κεντρο βαρους.Το αρνητικο του χαμηλωματος σε συνδυασμο σκληρων αμορτισερ ειναι το αυτοκινητο να γινεται απολυτο στο οριο και να μην μαζευεται με τιποτα.
- Το οτι παει σαν μουρλο στις στροφες μπορει να οφειλεται στο γεγονος οτι το αυτοκινητο ειναι "μακροστενο" και ελαφρυ(περιπου 950 κιλα).
- Πριν αλλαξω αναρτηση οντως πισω ηταν πιο χαμηλο απο μπροστα. Τα πισω αμορτισερ ειχαν κατσει κατα πολυ. Ωστοσο, παρολο που αλλαξα- τ'αυτοκινητο ηρθε καθως πρεπει- την αναρτηση το σπινιαρισμα παρεμεινε με λιγη μειωση του.
- Οσον αφορα για δισκο-πλατο(μου φαινεται οτι αυτα παν πακετο- εχω κανει την δοκιμη με το χειροφρενο. Εχω ανεβασμενο το χειροφρενο, εχω πρωτη ταχυτητα και προσπαθω να ξεκινησω να φυγω. Μπορω πω οτι μπορω να φυγω...
- Τι εννοεις με την φραση "τα αμορτισέρ σου δεν έχουν μπαμ, οπότε πάς σε άλλα δυνατότερα στη βύθιση"?
- Στα αμορτισερ η κατασταση ειναι μονοδρομος,μονο ΚΥΒ.
Στις φωτος, αγορασα το κοκκινο για ανταλλακτικα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 10-01-07 στις 00:48.
|
10-01-07, 00:07
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Γιατί είναι μονόδρομος τα Kyb???
Τα αμορτισέρ έχουν δύο "λειτουργίες".
Η μία είναι η αντίσταση στη βύθιση (bound-mpam)
και η άλλη η αντίσταση στην έκταση (rebound).
Tα αμορτισέρ δεν ρυθμίζουν το ύψος, τα ελατήρια το κάνουν αυτό,
καμιά φορά όμως, λόγω του αζώτου (που στα διπλού σωλήνα, ο μόνος λόγος ύπαρξης του είναι για να μην αφρίζει το λάδι, να το κρατάει συνεχώς υπό πίεση), το αμάξι σηκώνεται κανά πόντο για κανά δυο μέρες και μετά ξανά κάτω (μιλάω για καινούργια αμορτισέρ).
Ναι το χαμήλωμα κατεβάζει το κέντρο βάρους, μόνο στην ευθεία!!!
Μόλις οι τροχοί πάρουν κλίση, εξαιτίας του ότι τα ψαλίδια σου έχουν σχηματίσει αμβλία γωνία ως προς το οδόστρωμα, το αμάξι χάνει το ζύγισμα ακαριαία.
Θες χαμήλωμα???
Φτιάξε ψαλίδια και γόνατα από την αρχή.
Να σου πω...
Λάστιχα έχεις καλά έτσι???
|
10-01-07, 00:50
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
- Απο αμορτισερ μονο ΚΥΒ βρισκω ευκολα. Υπαρχουν και κατι King που κυκλοφορουν σε Αυστραλια και Μ.Βρετανια. Καποιος μου ανεφερε κατι για καψουλια ωστε να βαλω μαρκας αλλα δεν βρηκε τελικα κατι.Στα ελατηρια υπαρχει καποια ποικιλια αλλα απο αγνωστες μαρκες.
- Οσον αφορα τα ψαλιδια-γονατα δεν υπαρχει καποια δοκιμασμενη λυση για το ΕΕ80 και θα ειναι καπως ρισκο να προβω σε καποια πατεντα. Τ' αυτοκινητο δεν το ετοιμαζω για αγωνες και δεν οδηγω στα ορια μου αλλα ξερω ποια ειναι τα ορια του αυτοκινητου, μιας και το οδηγω 13 χρονια.
- Λαστιχα εχω τα MicΗΕlin PΙlΟΤ ΕΧΑlΤΟ πρωτης γενιας. Καλα το χειμωνα αλλα το καλοκαρι στην καυτη ασφαλτο ειναι σαν αλοιφη.
Αληθεια, μηχανικος εισαι?
|
10-01-07, 00:58
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Όχι δεν είμαι μηχανικός.
Απλά για κάποια φεγγάρια δουλευα σε μια εταιρία που κατασκέυαζε χειροποίητα αμορτισέρ.
Αυτά φοράω και τώρα.
|
19-01-07, 00:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η μουρη μου εγινε κοκκινη!!!!! ωστοσο εκαναν μια κουταμαρα. αλλαξαν ενα φτερο που ηταν καλο και εβαλαν ενα σκαρτο. αντε παλι τραμπα.
λοιπον τι μαυρο να το βαψω?
1.- μαυρο μεταλλικο της τουοτα ή
2.- μαυρο μεταλλικο της Renault?
η' προτεινεται καποιο αλλο κωδικο?
προφυλακτηρες βαφομενους δεν βρισκω. γι' αυτο θα παρω καινουργιους και ας ειναι ματ. πιστευω θα δενει καλα με το μαυρο μετταλικο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 19-01-07 στις 16:09.
|
19-01-07, 00:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Tης Renault δαγκωτό........
|
19-01-07, 09:40
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
δλδ τι εννοεις προφυλακτηρες βαφόμενους? με πλαστικοποιητη ολοι οι προφυλακτηρες βαφονται.
__________________
.....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Project E11 |
johngeo |
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ |
13 |
06-05-22 03:05 |
3S PROJECT |
giannis gt |
OFF TOPIC |
9 |
08-04-12 14:01 |
νεο project |
NIKOSX |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
26 |
08-11-09 18:20 |
Νεο Project |
GEORGIOS_XYNOS |
TOYOTA COROLLA KE30 |
209 |
13-06-07 01:55 |
Page generated in 0,19577789 seconds (82,84% PHP - 17,16% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:00. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|