Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Αφου ηταν καινουργιο ρε Βασιλη, γιατι να βαλω αλλο?
Αλλά οταν ηταν να αλλαξω σασμαν πριν ενα 1 1/2 χρονο και επρεπε να αλλαξω και δισκο-πλατο, ελεγα να βαλω αφτερμαρκετ και μου λεγατε τσαμπα τα λεφτα!
Εσεις φταιτε!!! χιχιιι
Γιατι ομως να την ακουσει? Ετσι, ξαφνικα κι αποτομα? Οταν ανεβασαμε το μοτερ το δισκο-πλατο ηταν μια χαρα! Αφου ρωτησα το μηχανικο μηπως πρεπει να αλλαξουμε και μου ειπε οχι! Μηπως εγινε καμια ταρζανια στην τοποθετηση? Αλλά αν δεν ειχε κουμπωσει καλα θα ειχε προβλημα απο την αρχη, ετσι δεν ειναι?
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
Ε ναι τοτε δεν ειχες σκοπο να κανεις κανιβαλισμους κανα α σταδιο σκεφτοσουν..
Τωρα για να φανει τι προβλημα εχει πρεπει να λυθει..
Αλλα συνηθως οταν δεν παιρνει ταχυτητες φταει ο δισκος αλλλα τωρα τι να σου πω,μπορει να φταινε και οι βαλβολινες..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Αμεσως μολις ειπα στο μηχανικο τι μου συμβαίνει, μου ειπε οτι πρεπει να ειναι η πανω ή η κατω τρομπα. Τελικα μετα απο 23 χρονια εχει προβλημα η πανω τρομπα. Κατι γινεται με τα λαστιχακια της. Βαλαμε υγρο, την δουλεψαμε και οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι. Απο εβδομαδα θα παω το αυτοκινητο στο μαστορα για αλλαγη τρομπας και για να βαλω 99% τους μαμα εκκεντροφορους.
Εβαλα τον δικο μου εγκεφαλο. Οι διαφορες ειναι οι εξης:
- Με τον εγκεφαλο τις 86αρας εχω σταθερο ρελαντι στις 1400στρ (οταν ανοιξει το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα τοτε υπαρχει περιπτωση να σβησει). Με τον δικο μου εγκεφαλο (celica) εχω ασταθες ρελαντι 1200-1300στρ και υπαρχει περιπτωση χωρις να μπει σε λειτουργια το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα να σβησει. Πιστευω με ενα ρυθμισμα των γραναζιων των εκκ. το προβλημα φτιαχνεται.
- Το μοτερ με το δικο μου εγκεφαλο δουλευει πολυ καλυτερα εν κινηση και δεν ακουγεται ο "σαριδικος" ηχος στις 4300-4500στρ που ακουγοταν με τον εγκεφαλο της 86αρας. Εφθασα το στροφομετρο στις 5300στρ και μπορω να πω οτι η αποδοση του μοτερ με γλυκανε!
Με εβαλε σε σκεψεις η καλη λειτουργια του μοτερ με τον δικο μου εγκεφαλο. Δεν ξερω εαν εκανα καποια δουλεια με παραλληλο. Το προβλημα ειναι ομως το ρελαντι, που με παραλληλο, ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν προκειται να λυθει.
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Για το λογο που τους εχω απανω αλλά δεν ηξερα, ρωτησα και ακουσα πολλες γνωμες και μου ειπαν οτι θα μπορουσε να δουλεψει σωστα το μοτερ τουλαχιστον με ενα παραλληλο. Αλλά τελικα ουτε και με αυτον μπορει να γινει αξιοπιστη δουλεια. Επειδη αυτη τη στιγμη δεν εχω 2000 ευρω για να βαλω αγραφο και επειδη δεν εχω αλλο αυτοκινητο να κινουμαι, αυτο που με συμφερει, και σαν αξιοπιστη λυση, ειναι να βαλω τους μαμα εκκ με κοστος το πολυ 100-150 ευρω. Υποψιν, οτι ετσι θα στρωθει και σωστα το μοτερ (γνωμη μου). Και οταν θα εχω τα 2000 ευρω, τα 150 που θα δωσω για ρυθμιση του καπακιου δεν θα φαινονται και πολλα!!!, ετσι δεν ειναι?
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Μερικες, διαφορες, φωτογραφιες
1,2.- Επειδη το αυτοκινητο μου ξερει οτι μ' αρεσουν οι Κυριακάτικες βολτες με τον γερανο, αποφασισε να μην μου χαλασει το χατιρι και εκαψε την αντλια βενζινης.
3.- Βρηκα αυτο μαμα εξω απο τον προαστιακο σταθμο της Κορινθου. Λιγες μερες πριν ειχα δει και ενα ασπρο μες την Κορινθο.
4.- "Εγω" και ενα SUBARU STI. Εγω τουλαχιστον δεν "βαραω" ολες τις μπιελες. Αγοραστηκε 65.000 ευρω, επωληθη 25.000 ευρω και την ιδια μερα ο ιδιοκτητης του βαρεσε για τα καλα. Επωληθη για 11.000 ευρω με το βαρεμενο μοτερ.
5.- Το νεο αποκτημα μου ειναι τα "φρυδακια" στα φαναρια. Θελουν βαψιμο.
6.- Αυτο ειναι το δευτερο αυτοκινητο μου παρκαρισμενο κατω απο το σπιτι μου. Εχει προβλημα γιατι δεν εχει χωρο να βαζω τα ψωνια απο το supermarket.
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 915
Τολη γιατι δεν βλεπω τα φρυδακια?
Καθε φορα που παω για ποδηλατο βλεπω πριν την Γλυφαδα ενα παρατημενο 80αρι σαν το δικο σου και σε θυμαμαι!
Θες να μαθω πινακιδα μπας και το αξιοποιησεις?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Φιλε Βασιλη
το προβλημα της αντλιας ειναι απο τοτε που ειχε γινει η αρχικη μετατροπη. Πρωτα απολα ειναι εξωτερικη και εχω κρατησει το ντεποζιτο της ΕΕ80. Εχουν γινει λαθη, οπως το σημειο που που παιρνει η αντλια βενζινη (ψηλα), το σωληνακι (6χιλ) για την εισοδο της αντλιας 10χιλ και μετα η εξοδος ειναι ενα μπερδεμα με τα σωληνακια μεχρι το φιλτρο βενζινης. Μαλλον γι αυτο εχω καψει 3-4 αντλιες! Ισως το λαθος να ηταν οτι εβαζα μεταχειρισμενες. Τωρα θα βαλω μια bosch 044 και απο πισω εως μπροστα θα βαλω μεταλλικη σωληνα. Επισης στο καζανι θα ανοιξω μια τρυπα πιο χαμηλα.