Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
06-09-07, 02:37
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 17-07-2006
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά Kayaba AGX ρυθμιζόμενα φοράει κανείς? Ειναι κανείς ευχαριστημένος?
Ακούω απόψεις, θυμίζοντας ότι φοράω 5ποντα H&R 280 λβρ μπροστά και 3,5ποντα ίδια πίσω.
|
06-09-07, 02:40
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Περιοχή:
Πετρούπολη-Καλαμάτα
Μηνύματα: 2.333
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα φοράει ένας φίλος σε Ε90 sedan.Αν σου πω οτι προτιμώ τα ΚΟΝΙ τα ρυθμιζόμενα που φοράω.....Και τα δύο σκληρά αμορτισέρ αλλά αυτά παραείναι.Πολύ χτύπημα στις λακούβες.Το παλικάρι ευχαριστημένο είναι.
__________________
Χαμηλωμενο 3 ποντους corolla κοβει κ*λους απο την ΤΟΥΟΤΑ σαν κομπρα μεσα στους δρομους.Μη σταματας τις ταχυτητες καρφωνοντας μπροστα μου να κολας
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΙΚΡΟΣ...ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
|
06-09-07, 03:29
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εγώ έχω να πω το αντίθετο ακριβώς από εμπειρία με agx σε 111 και yaris. Με 3.5 χαμήλωμα με H&R (δε γνωρίζω σκληρότητα όμως) ήταν ιδιαίτερα άνετα μπορώ να πω. Ακόμα και στη 3η από τις 4 σκάλες σκληρότητας. Στην 4η ήταν λίγο πιο σκληρά. Το αμάξι έπαιρνε κλίσεις αλλά έστριβε καλύτερα. Νομίζω πως τα κονι είναι σκληρότερα. Βέβαια πάιζει και το ελατήριο να αλλάζει όλη την κατάσταση, οπότε ασφαλή συμπεράσματα δε μπορούμε να βγάλουμε. Τα ελατήριά σου με 280 λβρ νομίζω πως είναι σχετικά μέτριας σκληρότητας, οπότε δε νομίζω να έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.
|
06-09-07, 16:28
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-06-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 125
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω τα φοραω με 3ποντα tte ελατηρια...μια χαρα,βεβαια δεν το πολυχωνω και τετοια...
__________________
It's not HOW FAST you drive...
...it's HOW you drive FAST!!
WWW.ATHENSFLAMES.COM
Athens speedball team
|
|
|
|
06-09-07, 20:13
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Εγώ έχω να πω το αντίθετο ακριβώς από εμπειρία με agx σε 111 και yaris. Με 3.5 χαμήλωμα με H&R (δε γνωρίζω σκληρότητα όμως) ήταν ιδιαίτερα άνετα μπορώ να πω. Ακόμα και στη 3η από τις 4 σκάλες σκληρότητας. Στην 4η ήταν λίγο πιο σκληρά. Το αμάξι έπαιρνε κλίσεις αλλά έστριβε καλύτερα. Νομίζω πως τα κονι είναι σκληρότερα. Βέβαια πάιζει και το ελατήριο να αλλάζει όλη την κατάσταση, οπότε ασφαλή συμπεράσματα δε μπορούμε να βγάλουμε. Τα ελατήριά σου με 280 λβρ νομίζω πως είναι σχετικά μέτριας σκληρότητας, οπότε δε νομίζω να έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.
|
συμφωνω απολυτα....στην 111 φιλου που πειραματιζομουν κ φορουσε agx παρατηρησα οτι η πρωτη κ η δευτερη σκαλα ειναι σχεδον σαν να ειναι μαμα σε σκληροτητα το αμαξι....τα κονι ειναι αρκετα πιο σκληρα αλλα δεν κοπανανε...τα φοραω με apex κ ειμαι υπερ ευχαριστημενος....δεν τα αλλαζω με τπτ!!!επισκευαζονται κιολας....
ομως ο φιλος λεει κατι για 5ποντα αν δεν κανω λαθος???????ΚΑνενα απο τα δυο αμορτισερ δεν σου εγγυαται οτι δε θα κοπαναει το αμαξι κ μαλιστα η κονι δεν αναγνωριζει κ δε φερει ευθυνει κ δεν προτεινει τα κοκκινα κ τα κιτρινα για παραπανω απο 3ποντους χαμηλωμα...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|
07-09-07, 01:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 17-07-2006
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά δυστυχώς η ΚΟΝΙ για 111 μου ειπαν ότι δε βγάζει αμορτισέρ χαμηλώματος, κι εγω για αυτά έλεγα μιας και επισκευάζονται κιόλας, έχω ακούσει καλά λόγια όμως γενικά για τα ΚΥΒ και βρήκα το ζευγάρι δύο μπροστινών με 280Ευρώ.Λέω να αντικαταστήσω μόνο το μπροστινό ζευγάρι που έχει ξεράσει λάδια παρόλα αυτά γιατί τα πίσω είναι μια χαρά και στην αμορτ/ση βγήκαν εντάξει.
Λέτε να αλλάξει προς το χειρότερο η συμπεριφορά του αμαξιού με σκληρότερα μπροστά αμορτισέρ? Εγώ προσωπικά πιστεύω πως είναι καλύτερα τα μπροστά να είναι πιο ενισχυμένα.
Αλήθεια ΧΑΡΗ πόσο πήγε η τετράδα?
|
07-09-07, 02:10
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Στέλιο τι φοράς πίσω? Μαμά? Ή άλλα που δεν είναι χαμηλώματος? Τα πίσω που δε έχεις βάρος πρέπει να ναι πιο μαλακά. Τα μπροστά έχουν να σηκώσουν και το μόνιμο βάρος της μηχανής.
Αν τα πίσω δεν είναι χαμηλώματος θα κάτσουν κι αυτά αργά ή γρήγορα. Αλλά αν η αμορτισερομέτρηση τα δειξε οκ, δεν έχουν βγάλει λάδια ή δεν καταλαβαίνεις κάτι στη συμπεριφορά ...τι να πω? Άστα κ βάλε τα μπροστινά. Αν κ δεν εμπιστεύομαι τις αμορτισερομετρήσεις μιας κ παίζουν πολλά ρόλο στο αποτέλεσμα. Καταλαβαίνεις όμως πως το καλύτερο θα ήταν μπροστά πίσω.
Κονι κίτρινα δε βγάζει έστω και φυσσίγγια? Νομίζω πως έχει και μάλιστα κάποιος εδώ πούλαγε κιόλας φυσσίγγια κονι σε ΚΥΒ για 111, αν δε με απατά η μνήμη μου...
|
07-09-07, 02:19
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 17-07-2006
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΚΥΒ μαύρα φοράω φίλε μου μπρός πίσω αλλά τα μπροστά είναι τελείως OFF,τα πίσω είναι οκ,
Τα κίτρινα τα ΚΟΝΙ μπαίνουν μόνο με πατέντα εάν κολληθεί η βάση πάνω στο φυσίγγιο μου είπαν.
Φοράει κανείς ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα χαμηλώματος σε Ε111 L HB??
|
07-09-07, 02:41
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Δεν είναι πατέντα...είναι το κλασσικό φυσίγγι...απλά κρατάς το εξωτερικό του ΚΥΒ και μπαίνει μέσα το φυσσίγγι ΚΟΝΙ. Μια χαρά δουλεύει. Νομίζω πως τα agx που είναι και ολόκληρα γόνατα θα σε βολέψουν καλύτερα. Γλυτώνεις και φυσίγγια και έχεις και πιο άνετο αμάξι , κατά τη γνώμη μου. Τους 5 πόντους μπροστά να προσέξεις μόνο. Πιθανόν τα μπροστά να έσκασαν λόγω παραπάνω χαμηλώματος, ενώ τα πίσω με 3.5 αντέχουν. Απλά να το χεις υπόψη σου για τα νέα.
Από αυτήν την άποψη, και με δεδομένο πως κανένα δε δουλεύει σωστά με 5 πόντους χαμήλωμα...ίσως είναι καλύτερα να βάλεις κάτι πιο σκληρό ή ενισχυμένο?
Εντωμεταξύ τώρα θυμήθηκα πως αυτά που είπα πως πωλούνταν εδώ ήταν φυσίγγια bilstein χοντροκάλαμα σε ΚΥΒ και όχι ΚΟΝΙ....sorry λάθος!
|
07-09-07, 17:13
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
δεν μπαινει στα kyb τα μαυρα στα μαμα μπαινουν τα κονι τα κιτρινα
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17376900 seconds (80,53% PHP - 19,47% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|