Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Κινητηρας boxer και turbo ειναι να σε φυλαει ο θεος.Θες την μιση Αιγυπτο και ολα τα Αραβικα Εμιρατα για να πας βολτα και την STI με 2 αυτοκινητα για service.
Oτι πιο αχρηστο ειχε η SUBARU πηγε και το πηρε η ΤΟΥΟΤΑ.Δηλαδη τους κινητηρες.Αναξιοπιστοι και κατεβαζουν τον Βοσπορο.Πρεπει να τους πειραξε η ραδιενεργεια, δεν εξηγειται αλλιως, λες και δεν εχουν κινητηρες.Μπορουσαν να δωσουν εναν κορμο στην YAMAHA και να ζωγραφιζε.Π.Χ τον διλιτρο απο το RAV.
|
Αυτή ήταν και η δική μου άμεση σκέψη.
Όταν πρωτοάκουσα για επιστροφή σε κουπέ από την ΤΟΥΟΤΑ πήγα να χαρώ....αλλά δεν πρόλαβα.
Διαβάζω μοτέρ μπόξερ και επιτόπου αρχίζω να βγάζω καντίλες και να ρίχνω βρισίδια.
Τί στο καλό άχυρα έχουν για μυαλό οι ΤΟΥΟΤαίοι?
Χάθηκαν τα ΤΟΥΟΤίσια μοτέρ και πήγανε για μπόξερ?????
Πέρα από τον κυβισμό που είναι το πρώτο εμπόδιο για την Ελλαδίτσα, όσοι
καταφέρουν και πάρουν ένα τέτοιο θα πρέπει να περνάνε και από κανένα Μακατό για να το κάνουν αυτοκίνητο.
Θα πάθουν ότι και η ΜΑΖDA με το RX-8....δηλαδή θα έχουν μια ωραία και καλοστημένη καρότσα με ένα ψωφομούλαρο κάτω από το καπό.
Έχουν αλλάξει και οι εποχές και τα κασόματα δεν είναι ελαφριά.
Οπότε βάρος + πίσωκίνητο + ροπή ψίχουλα και "στο θεό" = 2-3 αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα.
Και επειδή μπορεί κάποιοι να πουν ότι και το S2000 είναι βαρύ και δεν έχει ροπή να πω ότι το S δεν είναι boxer.
Για να καταλάβουμε πόσο πατάτα είναι αυτοί οι κινητήρες ας σκεφτούμε ότι ούτε σε turbo diesel που τους βγάλανε δεν κατάφεραν να βγάλουν την ανάλογη για τα κυβικά τους ροπή.
Προσωπικά για εμένα πρώτοι οι wankel και δεύτεροι οι boxer είναι δυο τύποι κινητήρων που προσπάθησαν αρκετές φορές να παίξουν στην αγορά και πάντα έχασαν το στοίχημα σε όλους τους τομείς (απόδοση, αξιοπιστία, κατανάλωση).