μακατε οσο πατανε τα μπροστα τοσο πιο καλα ακομα φρεναρει και δεν μπλοκαρει πισω...
ιδου και οι μετρησεις...
βλεπω 402nm στις 4500rpm
και 307,5 στις 6000rpm
αυτα στο 1.1 bar και χωρις βενζινες ψηλα... παντως ακουγοταν στεγνο...
τα διαγραμματα στο 0.8 με σωστη υποθετω βενζινη ειναι πολυ πιο καλα παντως αλλα δεν τα εχω. ισα που τα ειδα εκει και ηταν ευθεια ανηφορικα τελειως τελειως...
επρεπε εκει να κανουμε και ενα ανοιγμα με ανοιχτο καπο να δω αν χανει η σκαστρα. μονο πανω στα ραουλα φαινεται...
γιατι στο δρομο κατι ψικοακουω αλλα δεν ειμαι σιγουρος τι ξεφυσαει. μπορει να κανει η φτερωτη ετσι...
η δευτερη σκαστρα που εχω δεν ανοιγει καν αν δεν σκασεις το μοτερ
πιστευω οτι με μικρορυθμισεις στο καυσιμο και κατι αλλο (οπως μου χε πει ο αγγλος) τα νουμερα να ειναι πιο ιδανικα και τ αμαξι πιο ξεκουραστο...
ολες αυτες οι ρυθμισεις για να γινουν ομως και κοστιζουν και θελουν χρονο...
και βαση λογικης θα πρεπει να γινουν πανω στο δυναμομετρο...
τι σ αρεσει και τι δε σ αρεσει στις μετρησεις? την εμπειρια σου θελω
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 16-12-10 στις 01:41.
|