Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

UPDATES ΔΙΑΦΟΡΑ UPDATES

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1031  
Παλιά 19-09-10, 02:27
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βρηκα κατι φωτο απο γνησιο wrc corolla me 3sgte μεσα...
αξιζει να τις δειτε καλα καλα...


εχω την εντυπωση οτι μου γεννιουντε αποριες...

http://www.gtfours.co.uk/pics/wrc/corolla/corolla.htm
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #1032  
Παλιά 19-09-10, 02:31
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
και ειδικα αυτη εδω...
γιατι αραγε μικραινει κατα πολυ η σωληνα εισαγωγης πριν το τουρμπο?
πρωτη φορα το βλεπω αυτο...
αλαζει αραγε η ταχυτητα της ροης του αερα? η αλαζει και η πιεση του? και γιατι?
αυτη η σωληνα στην ct20 τουρμπινα ειναι 70mm και με το ματι μου την βλεπω να γινεται 30mm πριν το τουρμπο...

παντως εχει πολλαπλη εξαγωγης απο καλντινα...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  14.jpg
Εμφανίσεις:  156
Μέγεθος:  49,5 KB  
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 19-09-10 στις 02:46.
Απάντηση με παράθεση
  #1033  
Παλιά 19-09-10, 10:04
Το avatar του χρήστη johnboy
johnboy Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: corolla E11, avensis T22
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
johnboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα wrc ειχαν (εχουν ; ) φιμωμενες εισαγωγες για να μην ξεπερνουν τα 300 αλογα, οπως οριζαν οι κανονισμοι.
Απάντηση με παράθεση
  #1034  
Παλιά 19-09-10, 11:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νομίζω ότι είναι μεγάλη πολυτέλεια να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο WRC 350 άλογα και μετά να του φιμώνεις την εισαγωγή για να το περιορίσεις στα 300 όπως ορίζουν οι κανονισμοί....

Εγώ νομίζω ότι αυτή η στένωση πριν την τουρμπίνα γίνεται για να ομαλοποιείται η ροή του αέρα που μπαίνει από την εισαγωγή. Όταν μεταφέρουμε ένα ρευστό (αέρας) μέσα σε ένα σωλήνα, δύο είναι τα μεγέθη που χαρακτηρίζουν την κίνηση του, η ταχύτητα και η πίεση. Τα δύο αυτά μεγέθη είναι άμεσα συνδεδεμένα και αλληλοεξαρτώμενα (όταν μεγαλώνει η ταχύτητα μειώνεται η πίεση και το αντίθετο), έχουν δηλαδή σταθερό γινόμενο. Μεταβάλλοντας τη διατομή του σωλήνα που κινείται το αέριο, μπορούμε να παίξουμε με αυτά τα δύο μεγέθη καθώς και με την ομαλότητα της ροής, αυτό γίνεται με ένα ακροφύσιο Venturi.

Η συγκεκριμένη διάταξη που έχει Πανο ο κινητήρας του WRC είναι ενα ακροφύσιο De Laval και είναι μια ειδική περίπτωση του Venturi. Η φυσική που κρύβει από πίσω έχει πολύ ταλαιπωρία. Αυτό που αξίζει να πούμε είναι ότι αυτό το ακροφύσιο δημιουργεί υπερηχητική ταχύτητα στην στον αέρα στην έξοδο του, αρκεί αυτός να έχει την κατάλληλη πίεση στην είσοδό του. Χρησιμοποιείται σε κινητήρες Jet, αλλά όπως φαίνεται και σε κινητήρες WRC που δουλεύουν με πιέσεις πάνω απο 2bar!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  800px-De_laval_nozzle.svg.jpg
Εμφανίσεις:  144
Μέγεθος:  12,0 KB  
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #1035  
Παλιά 19-09-10, 11:31
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ειναι 34mm Πανο.Περιορισμος που ισχυει και σημερα.Απλος βγαζουν αυτα τα αλογα(300 στα χαρτια αλλα καπου 330-340 παραγματικα) με τρελες πιεσεις.Λογω των μεγαλων πιεσεων βγαζουν και μεγαλη ροπη.Πανω απο 60 κιλα
Το σημαντικοτερο απο ολα ειναι οτι ειναι ηλεκτρικα.Δηλαδη βγαζουν σχεδον την μεγιστη δυναμη ροπη απο 3000-7500.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #1036  
Παλιά 19-09-10, 11:44
Το avatar του χρήστη johnboy
johnboy Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: corolla E11, avensis T22
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
johnboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αντιγραφω απο την wikipedia:

To limit power, all forced induction (turbocharged) cars are fitted with a 34 mm diameter air restrictor before the turbocharger inlet, limiting the air flow to about 10 cubic meters per minute. This air flow limits power output of the engine to 300 hp officially, although the latest WRC engines are believed to produce around 330-340 hp in spite of the air restrictor.

Δεν νομιζω οτι για μια αυτοκινητοβιομηχανια ειναι ιδιαιτερος κοπος να βγαλει 350 η και 400 αλογα απο 2 λιτρα με τουρμπο.οι φημες για τα group B, που ειχαν λιγοτερους περιορισμους αναφερουν 2 και 3 φορες αυτην την ιπποδυναμη, μια δεκαετια πριν. Ο κοπος ειναι αλλου, δηλαδη να φτιαξουν ενα πανισχυρο αμαξι σε ολο το φασμα των στροφων, που να βρισκεται εντος οριων και κανονισμων.

Πιστευω πως αν βοηθουσε αυτος ο περιορισμος της εισαγωγης θα ειχε αντιγραφει απειρες φορες στα τοσα χρονια, αλλα αυτο δεν εχει συμβει.
Αν κανω λαθος ομως, και εχει εφαρμοστει, θα εκτιμουσα ενα link με την εφαρμογη του
Απάντηση με παράθεση
  #1037  
Παλιά 19-09-10, 12:08
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εν ολιγις μηπως αξιζει τον κοπο να κατασκευασουμε ενα τετοιο διαφραγμα στον τορνο? η θα ναι για χασουρα?
απομεσα πως να ναι? θα ειχε καμπυλες αραγε?
παντως η ροπη στην τοτε κορολα ηταν 51nm στα 2bar
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #1038  
Παλιά 19-09-10, 13:17
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειναι 34mm Πανο.Περιορισμος που ισχυει και σημερα.Απλος βγαζουν αυτα τα αλογα(300 στα χαρτια αλλα καπου 330-340 παραγματικα) με τρελες πιεσεις.Λογω των μεγαλων πιεσεων βγαζουν και μεγαλη ροπη.Πανω απο 60 κιλα
Το σημαντικοτερο απο ολα ειναι οτι ειναι ηλεκτρικα.Δηλαδη βγαζουν σχεδον την μεγιστη δυναμη ροπη απο 3000-7500.
κι εγώ για "περιοριστικό στόμιο" το ήξερα αυτό το μαραφέτι μέχρι σήμερα.
και θυμάμαι και στους τεχνικούς ελέγχους των ράλλυ που έβγαζαν το καλλάρο και μετρούσαν τη διάμετρό του για να δουν αν ήταν εντός κανονισμών.
σκέψου όμως και το άλλο...στους αγώνες και ειδικά παλιότερα ο στόχος για το μοτέρ ήταν η μέγιστη απόδοση για έναν αγώνα.
ενώ εσύ κι εγώ θέλουμε το μοτέρ να κρατήσει και για κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα.
είναι όπως και στα dragster. κάποιος που έχει το μαρούλι μπορεί να κάνει ανακατασκευή το μοτέρ του και μετά από κάθε αγώνα. Φαντάζομαι ότι ο μέσος οδηγός δεν το κάνει αυτό???????
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MITSOS : 19-09-10 στις 13:22.
Απάντηση με παράθεση
  #1039  
Παλιά 20-09-10, 16:17
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επιτελους τα φρενα που εψαχνα πολυ καιρο αποκτηθηκαν...
μιας και ηρθε ο μακατος αθηνα μου εφερε ενα σετακι μπρος πισω απο st205...
το θεαμα απιστευτο...
315mm 4pot
310mm 2pot αεριζομενα τα πισω...

τρεμε νεοκλη....
πιο καλα θα σταματαει η 101 τωρα....
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2901.JPG
Εμφανίσεις:  133
Μέγεθος:  242,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2902.JPG
Εμφανίσεις:  128
Μέγεθος:  234,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2903.JPG
Εμφανίσεις:  117
Μέγεθος:  189,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2904.JPG
Εμφανίσεις:  88
Μέγεθος:  237,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2905.JPG
Εμφανίσεις:  88
Μέγεθος:  102,3 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2906.JPG
Εμφανίσεις:  55
Μέγεθος:  196,5 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  100_2907.JPG
Εμφανίσεις:  50
Μέγεθος:  204,4 KB  
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #1040  
Παλιά 20-09-10, 17:56
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
και ειδικα αυτη εδω...
γιατι αραγε μικραινει κατα πολυ η σωληνα εισαγωγης πριν το τουρμπο?
πρωτη φορα το βλεπω αυτο...
αλαζει αραγε η ταχυτητα της ροης του αερα? η αλαζει και η πιεση του? και γιατι?
αυτη η σωληνα στην ct20 τουρμπινα ειναι 70mm και με το ματι μου την βλεπω να γινεται 30mm πριν το τουρμπο...

παντως εχει πολλαπλη εξαγωγης απο καλντινα...
Παράρτημα J 255 του Τεχνικού Κανονισμού

Παράγραφος 5.1.8.3 Περιορισμοί στα Ράλι


β. Για αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες:
Για κινητήρες με υπερτροφοδότηση η ονομαστική χωρητικότητα των κυλίνδρων περιορίζεται στα 2500 κ.εκ. το πολύ.
Tο σύστημα υπερτροφοδότησης πρέπει να συμφωνεί με αυτό που αναφέρει το δελτίο αναγνώρισης.
Oλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ένα περιοριστή τοποθετημένο στο κέλυφός του συμπιεστή. Όλος ο αέρας που τροφοδοτεί τον κινητήρα πρέπει να περνάει μέσα από αυτόν τον περιοριστή, ο οποίος πρέπει να είναι σύμφωνος με τα παρακάτω:
H μέγιστη διάμετρος του περιοριστή πρέπει να είναι 34 mm και να διατηρείται σε αυτό το μέγεθος για μήκος αγωγού τουλάχιστον 3mm, μετρούμενο προς την κατεύθυνση της ροής σε επίπεδο κάθετο προς τον άξονα περιστροφής και σε διαμήκη θέση που να απέχει κατά μέγιστο 50 mm από ένα επίπεδο που διέρχεται από το ακρότατο σημείο των πτερυγίων του στροβίλου. H διάμετρος αυτή πρέπει να παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από τις συνθήκες θερμοκρασίας.
H εξωτερική διάμετρος του περιοριστή, στο στενότερο (εσωτερικό) σημείο του πρέπει να είναι μικρότερη από 40 mm και πρέπει να εκτείνεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 5 mm από κάθε πλευρά. H τοποθέτηση του περιοριστή στον συμπιεστή, πρέπει να γίνεται
με τέτοιο τρόπο, ώστε για να αφαιρεθεί αυτός από τον συμπιεστή θα πρέπει να ξεβιδωθούν τελείως 2 βίδες από τον περιοριστή ή τον συμπιεστή. Aπαγορεύεται η στερέωση του περιοριστή με βίδες που έχουν μύτη στην άκρη (μυτερές).
Eπιτρέπεται η αφαίρεση ή η προσθήκη υλικού από το κέλυφος του συμπιεστή, αλλά με μοναδικό σκοπό την σε αυτόν προσαρμογή του περιοριστή.
Στο επάνω μέρος κάθε βίδας πρέπει να υπάρχει τρύπα ώστε να μπορεί να σφραγιστεί. O περιοριστής πρέπει να είναι κατασκευασμένος από ένα μόνο υλικό και μπορεί να έχει τρύπες με μοναδικό όμως σκοπό την τοποθέτηση και τη σφράγισή του, η οποία γίνεται μεταξύ των βιδών στερέωσης, του περιοριστή (ή του συστήματος περιοριστή / συμπιεστή), του κελύφους του συμπιεστή (ή του συστήματος κελύφους συμπιεστή / φλάντζας) και του κελύφους του στροβίλο (ή του συστήματος κελύφους στροβίλου / φλάντζας).
Oχήματα με κινητήρες πετρελαίου, ο περιοριστής πρέπει να έχει μέγιστη εσωτερική διάμετρο 37 mm και μέγιστη εξωτερική 43 mm, σύμφωνα με τα παραπάνω. (οι διαστάσεις μπορεί να αναθεωρηθούν χωρίς προειδοποίηση).
Σε περίπτωση κινητήρα με δύο παράλληλους συμπιεστές, κάθε συμπιεστής πρέπει να έχει περιοριστή με μέγιστη εσωτερική διάμετρο 24 mm και μέγιστη εξωτερική 30 mm, με τις προϋποθέσεις, που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Αυτός ο περιοριστής, ο οποίος είναι υποχρεωτικός σε ράλι, δεν απαγορεύεται σε άλλους αγώνες, αν ο αγωνιζόμενος επιθυμεί να τον χρησιμοποιήσει.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
3sgte makatos3sgte Μοτερ. 48 22-09-16 15:15
service σε 3sgte st215 Paris! SUPPORT 1 23-11-15 20:58
ST215 -να κατσει σε βαση για 4afe Georgezt CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 11 27-09-10 20:57



Page generated in 0,21289110 seconds (74,44% PHP - 25,56% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)