by the way πηγαινω καθε μερα στη χαλκιδα για δουλεια μιας και ειναι πληρωμενες οι βενζινες...
πηγαινε ελα χαλκιδα εκαψε 25 ευρω!!!
δεν πηγαινα τεζα. απλα 2 φορες ειδα 235 και γενικα ημουν απο 140-180.
συναδελφος με corolla xelence 2005 που το πηγαινει τεζα καιει κατι λιγοτερα απο 30 ευρω πηγαινε ελα...
μαζι βαζουμε βενζινη αλωστε....
44λιτρα ρεζερβουαρ εγω 55 λιτρα αυτος...
θα τσεκαρω ακριβως λιτρα και χιλιομετρα γιατι τα ξεχασα, να δω τι κανει ακριβως...
παντως οπως το κοβω αν το πατησω για τελικη τελικη θα ξεπερασει ΑΣΠΑΣΤΟ ΑΛΑΧΑΝΙΑΣΤΟ τα 250 συμφωνα με τις χαλαρες στροφες που βλεπω οτι εχει στα 235....
εντυπωση μου κανει το οτι με 220 αφηνεις γκαζι και μετα θες να προσπερασεις και πατας και νοιωθεις οτι κατι εχεις κατω απο τα ποδια σου γιατι πολυ απλα ανεβαζει ακομα πιο πολλα κμ αερα πατερα.......
απιστευτη ενταση, με παραπανω πιεση απο 0.6
με πεμπτη ψιλοανεβαζει λιγο παραπανω πιεση...
εντυπωση επισης μου κανει η ρουφιανα η καροτσα της 101 που οσο το πατας τοσο πιο σταθερο ειναι...
δλδ. μετα τα 160 εως 240 επειδη το πιεζει αρκετα ο αερας καθεται σαν παπια και δεν κουναει ρουπι. και να θες να κουνησει απο τπτ τιμονιες που κανω επιτηδες καθεται εκει στη γραμμη του...
ενοχλητικη ειναι η σκαστρα αφου οταν εισαι σταθερος ξεφυσαει ολο τον αερα που θεωρει περισεμα...