ρε θα τρελαθω γμτ...
μου την εδωσε και εκανα κανα μισαωρο βολτε μεσα σε στενα κτλ κτλ...
δεν εκανε ιχνος θορυβου...
τπτ καθολου...
το πηγα μια μεχρι αγια σωτηρα....
ε εκει το ευχαριστηθηκα πραγματικα...
η αναρτηση μου φαινεται δουλευει καλυτερα τωρα που εχει πιο πολυ βαρος εμπρος...
στο συνολο περιπου μια ωρα ψιλοτρεχαλητου πολυ πολυ στροφιλικι ωστε να σφυριζουν τα λαστιχα το σασμαν δουλευε τελεια...
νοιωθεις καθαρα το μπλοκε να σε βοηθαει...
εστριβε σπιναροντας και τους 2 τροχους...
σταματουσα ξεκινουσα επιτοπου αναστροφες και ξανα μανα τα ιδια δεν εκανε κιχ....
οταν δουλευει τελεια εχει βαρυ αντικο τιμονι που δεν παιζει να το αφηνεις ετσι για πλακα...
τ αμαξι τελικα στριβει...
δεν θα στριβει σαν να εχεις σταρλετ μοτερ μεσα αλλα στριβει...
θα το ελεγα ελαφρα πολυ ελαφρα πιο δυστροπο απο οτι με το 20v...
αυτα για τα χαλαρα...
οταν στριβεις με πατημενο το γκαζι καλα τ αμαξι στριβει σαν μινι κουπερ και ΤΙ μου λενε μερικοι περι μπροστοβαρου και θα πεταει μουτρα κτλ κτλ τ ακουω βερεσε...
με καλυπτει εμενα τουλαχιστον στις οδηγικες μου ικανοτητες...
θελει θολομπαρα αυτο ειναι σιγουρο...
εκει πανω στην βολτα ξαφνικα χειροφρενο ανοιγω καπο να πιασω το ψυγειο...
ΡΟΥΦΑΩ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΑΕΡΑ....
μολις γυρισα πισω σπιτι εκανα κατι ζιγκ ζαγκ στα στενα και το εκανε μια φορα ελαφρα. κρακρκακρακκκ
προσπαθουσα να το ξανακανω να το ξανακουσω μα ματαια. δεν το ξανακανε και το παρατησα σπιτι...
τι γινεται ρε γμτ...
ας το δω και τα πρωινα τι κανει... θα πηγαινω στη δουλεια με την 101...
γμτ μηπως πρεπει να δουλευτει λιγο η βαλβολινη? μηπως ειναι κανα κωλοδισκακι και κολαει και καποια στιγμη θα ξεκολησει? οταν το κανε εντονα παντως ειναι πολυ ξενερα...
ο αγγλος ειναι διατεθειμενος να παρει πισω το σασμαν γιατι λεει εχει κατι το πολυ ακριβο μεσα και μου χει στειλει 2 mail οτι το θελει πισω...
του κανα τον αμερικανο εγω και θα το καθυστερησω λιγο ακομα...
αμα το λυσω παντως θα βαλω κατι το αθορυβο μεσα...
θα του πω να στειλει το stock lsd του mr2 η θα βρω κανα δισκατο απο gze...
αυτα...
το θεμα ειναι να καθαρισω για να τελειωσω και τα υπολοιπα να πα να κανω επιτελους ευθυγραμμιση γιατι αμαξι δεν οδηγιεται....
η δευτερη βγαζει 100
η τριτη βγαζει 150
με πεμπτη και 5000rpm βγαζει 210
με πεμπτη και 2500rpm βγαζει 100
στο στροφομετρο μου δειχνει κοφτη στις 7000rpm και δεν κοβει πολυ να κλωτσαει κτλ...
απλα παει και κανει ωραια σκασιματα...
επισης το στροφομετρο δεν ξερω αν δουλευει τελεια. θελω να το τσεκαρω και αυτο...
επισης εχω την εντυπωση πως χανει η σκαστρα. (χαχα παντελη...)
δεν την εχω πειραξει καθολου...
οπως ηταν την εβαλα πανω...
μπορει να θελει λιγο πατημα...
σημερα ποτε δεν ανεβασε πανω απο 0.5,5 bar...
ενω στις αρχες εβλεπα καθαρα 0.6
θα τσεκαρω και το μπαρομετρο με επαγγελματικα που εχω σπιτι απλα ειναι της δουλειας με γλυκερινη και οχι για τ αμαξι...
αυτα προλαβα και συγκρατησα...
το κοντερ παντως για τις πιο πανω ταχυτητες που ειδα ενδεχεται να δειχνει η λιγοτερα η ιδια... θελω να το τσεκαρω με gps. δυσκολο το βλεπω να δειχνει εστω και 5κμ τελικης παραπανω γιατι τα χιλιομετρα στην τρεχαλα φαινοντε πολλα...
Α το ζυγισα σε καλη ζυγαρια...
ετσι οπως ειναι τωρα και χωρις sub ειναι 1260 κιλα με εμενα μεσα (ειμαι 90κιλα εγω) (δεν ειμαι χοντρος ρε... βαρια κοκκαλα και θεσπεσια κορμαρα εχω
)
με το 20v και sub μεσα ηταν 1165 αλλα δε θυμαμαι αν ημουν μεσα η οχι...
λογικα μεσα θα μουν...