σημερα εκατσα και εβαλα το σεβρο του st205 gt4
ελεγα δεν χωραει δεν χωραει αλλα μπηκε καρακουτι...
τελικα ολα κανουν παντου ευκολα και bolt on
απλα το δοχειο των υγρων του 205 ειναι πιο ψηλο και εβρισκε στη θολομπαρα..
ετσι εβαλα του 101 που και αυτο μπαινει κουτι στην τρομπα του 205
και ετσι δεν βρισκει στην θολομπαρα...
το σεβρο ειναι απο δεξιοτιμονο και ειναι ο λογος που η μια εξοδος του ειναι απο την αναποδη μερια που σημαινει δεν ταιριαζει το ενα σωληνακι...
τα χερια του μαρμελ επλασαν
ομως το σωληνακι αυτο μιας και το μηκος του ηταν σωστο και ετσι τα φρενα μου ειναι ετοιμα.
η αντλια του 205 ειναι 15/16 της ιντζας
και του 101 ειναι 13/16 της ιντζας. συνεπως του 205 ειναι μεγαλυτερη καλυτερη και με περισσοτερη διαδρομη. το δε σεβρο σαν ογκος ειναι διπλασιος απο του 101...
επιτελους θα χω φρενα μιας και ολα ολα πλεον ειναι celica st205 συν τον κατανεμητη...
φυσικα δωθηκε προσοχη στη λεπτομερεια...
απο τον μαρκαδορο για το min max στο δοχειο των υγρων μεχρι στην κορη μου που επεμενε να αλαξει μπουζι με το μπουζοκλειδο στο ψυγειο του a/c
γλυτωσαμε και χρηματα για το μαρκουτσι της βενζινης...
δεν χρειαζεται να αλαχτει τπτ γιατι του 20v η παροχη της μπεκιερας ειναι ολιδια με του caldina και ετσι θα δουλεψει ως εχει μιας και ειναι καινουργιο 4μηνων αυτο και υψηλης πιεσης...
ΜΑΚΑΤΟΣ ακολουθησα τη συμβουλη σου...
τα ξηλωσα ολα τ αντερα
μια τσαντα πραγματα ηταν.... thnx...
α και ξεχασα να σου πω και το καλυτερο...
η βαση του beams στο δεξι ραμφος εχει απο κατω μια 14αρα βιδα που σου επιτρεπει να στριψεις το αυτι που βιδωνει στο μοτερ εως και 30 μοιρες.. η δεξια η αριστερα
κατι παραπανω απο κουτι δλδ η κατασταση.... να μη ζορισουν τα λαστιχα...
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ 17ΑΡΑ ΒΙΔΑ για την πισω-κατω βαση ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ