Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > PHOTOS

PHOTOS ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΕΣ ΦΩΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ COROLLA ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΕ ΣΤΟ PORTAL

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 12-08-07, 02:29
Το avatar του χρήστη Corolla-GT4
Corolla-GT4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-07-2007
Μοντέλο: AE111 sedan 2.0 turbo
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Corolla-GT4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απλα ηταν η απαντηση της ερωτησης αν στριβει πως γιατι και αν πεταει κωλους μουτρα...απλα απαντησα οτι αναλογα με το setup μπορεις να το κανεις καταλληλο για τις συνθηκες οδηγησης που επιθυμεις.

το αμαξι εχω αναφερει οτι ειναι καθημερινης χρησης, ταξιδιου, πολης, κοντρας, βολτας, και οτι αυτο συνεπαγεται... αυτη τη στιγμη το αμαξι ειναι ετσι και δεν το εχω για αναβασεις ραλλυ wrc nascar dragster lemans off road drift και οτι αλλο ενδεχετε να θες να φανταστεις...
__________________
Κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα δάσους...
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την καταστροφή της ατμόσφαιρας...
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ... ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TURBO...
Αλλιώς ρίξτε το στην αναδάσωση...
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 12-08-07, 12:38
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλα δε συνεχιζω γιατι θα πω πολλα κ πολλοι θα παρεξηγηθουν.....
μην ερθει μετα ομως κανεις στο τοπικ με το yaris κ μου πει δε στριβει επειδη εχει το αροπο 20ν η το αλλο αροπο μοτερ απο τς γιατι θα τον βρισω.....
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 12-08-07, 12:45
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ολοι ειδικοι γιναμε...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 12-08-07, 16:11
Το avatar του χρήστη Glanzaboy
Glanzaboy Offline:
 
Εγγραφή: 26-01-2006
Μοντέλο: Ε111 Turbo
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Glanzaboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ενοειται οτι το αμαξι γινεται μπροστοβαρο και κατευθειαν χαλαει η γεωμετρια και ισως με καποιο αλλο μοτερ οπως προαναφερθηκε να ειχε καλυτερη γεωμετρια...αλλα ενα τετοιο μοτερ δεν το βαζεις για αυτο το λογο επανω για ιποδυναμεις σαν το project του πετρου αμα πιασεις την τουρμπινα η το χταποδι ειναι ''κτηνη''...απο την αλλη αποκλειεται να το οδηγησεις και να μπεις καπου και να φυγει μονο του αλλα ισως να μην μπαινει ετσι οπως εμπαινε οταν φτασεις κοντα στο ''οριο''....επειδη τυχαινει να γνωριζω τον πετρο και ακουστηκε κατι για Camel trophy νομιζω και Paris Dakar ξεκινησε απο ατμοσφαιρικο 1 σταδιο 2 σταδιο ψαχτηκε για υπερκυβισμο ψαχτηκε ψαχτηκε ψαχτηκε και κατεληξε σε αυτη την λυση καλο ειναι να δοκιμαζεις το αμαξι σου μοτερ καμπερ αναρτηση κ.λ.π για να ξερεις απο πρωτο χερι τι ειναι ολα αυτα που ακους απο τους παραμυθαδες και μη που κυκλοφορουν γυρω μας....και για να καταλαβουμε για ποια χρηση το εχει αυτην την στιγμη το αμαξι το παιδι αναφερω μονο οτι........ενδεικτικη τιμη για σετ συμπλεκτη 2000...φιλε popopali δεν προκειται να παρεξηγηθει κανενας οτι θελουμε το λεμε η το αναφερουμε μια παρεα ειμαστε ολοι μαθαινουμε απο αυτα που γραφονται εδω μεσα και δεν γινεται σε μια παρεα τοσων ατομων ολοι να συμφωνουν μεταξυ τους...για αυτο το λογο και συζηταμε
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 12-08-07, 16:48
Το avatar του χρήστη Corolla-GT4
Corolla-GT4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-07-2007
Μοντέλο: AE111 sedan 2.0 turbo
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Corolla-GT4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το παραξενο θα ηταν να συμφωνουσαμε ολοι μα ολοι... για αυτο ειναι τα φορουμ για ανταλαγη αποψεων και γνωσεων... και δεν πιστευω πως υπαρχει καποιος παντογνωστης αναμεσα μας... γαι για την δυναμη του μοτερ και τις ροπες που αναφερεται κι εκει ακομα υπαρχουν πολλες επιλογες γιατι τα πολλα αλογα γινονται λιγοτερα πανευκολα αλλα τα λιγα θελουν κοπο για να γινουν πολλα... αροπο μοτερ το 20ν δεν γνωριζω γιατι δεν ασχοληθηκα ποτε με 4a. οσο για τα setup που αναφερα αμφιβαλω αν εχει διαθεσει κανεις τα χρηματα εδω μεσα για να αγορασει και να δοκιμασει 4 σετ αναρτησεων με δεκαδες ωρες δοκιμων και δεκαδες διαφορετικες ρυθμισεις ανα το σετ.

και θα σας ξαναπω ελπιζοντας να μην σας κουρασω και σας τα κανω τσουρεκια οτι αναλογα τι θες να κανεις την ωρα που οδηγας μπορεις να επιλεξεις το καταλληλο σεταρισμα απο στησιμο πρωτα,μετα αν εχεις παραπανω δυναμη ειναι πολυ απλο να το κοψεις λιγο εως πολυ με ρυθμιση και να επιλεξεις δυναμη,ροπη και μην πουμε κι αλλα γιατι δεν εχει τελος...τωρα αμα το αμαξι εχει περιοριστει στα 170 αλογα μετα τι να πρωτο επιλεξεις? πιστα? αν η πιστα ειναι τα μεγαρα που για να κανεις χρονο πρεπει και να στριβεις αλλα και να μαζευεις χιλιομετρα τι κανεις? στριβεις τελεια αλλα εισαι τελευταιος στην καταταξη γιατι απλα οι υπολοιποι εστριβαν πιο γρηγορα...

και προς θεου δεν νομιζω να εχει κανεις ορεξη για διαξιφισμους και παρεξηγησεις γιατι ειμαστε μια πολυ ομορφη πολιτισμενη μεγαλη παρεα...
και αλωστε δεν ειναι καλο να την λεμε σε κορολακια αδελφακια γιατι καμια φορα μπορει να ειναι το δικο μας στο στοχο καποιου αλλου corolloιδιοκτητη...

Παρα πολυ φιλικα προς ολους...
Πετρος.
__________________
Κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα δάσους...
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την καταστροφή της ατμόσφαιρας...
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ... ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TURBO...
Αλλιώς ρίξτε το στην αναδάσωση...
Απάντηση με παράθεση
  #66  
Παλιά 12-08-07, 17:23
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πέτρο να ρωτήσω...νομίζεις πως τα agx που έχεις βάλει πάνω σου δίνουν τη δυνατότητα άπειρων ρυθμίσεων, ώστε να φέρεις το setup εκεί που θέλεις? 4 ρυθμίσεις μπροστά και 8 πίσω...άσε που είναι και ψιλομαλακά ακόμα και στη σκληρή τους ρύθμιση....έχοντας εμπειρία από agx σε yaris 13αρι, θεωρώ πως δεν θα μπορούν να ελέγξουν τις κινήσεις του αμαξώματος ικανοποιητικά ειδικά τώρα που έχει γίνει θηρίο με το μοτέρ...και δεν εννοώ πως το αμάξι θα πηγαίνει ευθεία για πλάκα...απλά το στρίψιμο θα είναι το μοναδικό ίσως μελανό σημείο του....Εδώ μπαίνει αυτό που λες πως σε κάποιο σημείο αφήνεις το απόλυτο στήσιμο και δίνεις προτεραιότητα σε άλλα πιο σημαντικά για σένα πράγματα! Γνώμη μου πάντως είναι πως το αμάξι θα στρίβει απλώς ικανοποιητικά και θα θέλει προσοχή σε απότομα τουρμπίσματα μέσα στη στροφή...θέλει δηλαδή τον τρόπο του....Επίσης, ποιούς άλλους συνδυασμούς έχεις κάνει στην ανάρτηση και κατέληξες στα kyb και H&R?

Υ.Γ. Εννοέιται πως ότι λέμε το λέμε φιλικά και χωρίς να έχουμε σκοπό να την πούμε σε κάποιον για κάτι....
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 12-08-07, 17:51
Το avatar του χρήστη Glanzaboy
Glanzaboy Offline:
 
Εγγραφή: 26-01-2006
Μοντέλο: Ε111 Turbo
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Glanzaboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα H&R ''συμπεριφερονται'' πολυ πιο πολιτισμενα, απο προσωπικη εμπειρια
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 12-08-07, 17:56
Το avatar του χρήστη Corolla-GT4
Corolla-GT4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-07-2007
Μοντέλο: AE111 sedan 2.0 turbo
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Corolla-GT4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θαναση κοιταξε να δεις για μενα και το αμαξι μου ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για να εχω σφιχτη αναρτηση αλλα οχι κουτσουρο,απολυτη αποσβεση,διαδρομη αναρτησης,να μην κοπαναει,και οταν βαζω 4 ατομα μεσα να μην ακουω τα λαστιχα να τριβονται στους θολους.
τωρα σε καθε αμαξι και οδηγο εχει διαφορα, ποσο μαλλον στο yaris που αν δεν κανω λαθος εχει αξονα πισω πραγμα το οποιο σε περιοριζει σε ρυθμισεις...αλλα αν θες να ειναι τρενο συγουρα θα γινεται αλλα θελει ψαξιμο...
οσο για τα agx δεν θα τα ελεγα μαλακα αλλα καπως ανθρωπινα και αν εχεις εξοικιωθει με την συμπεριφορα τους μπορεις να ελεγχεις το αμαξι στο 100%...
τα agx εχουν 4 ρυθμισεις εμπρως και 4 πισω. τα δικα μου τουλαχιστον. η επιλογη του H&R εγινε βαση υψους και σκληρωτητας που χαριζει στην αναρτηση την καλυτερη διαδρομη και επαναφορα.
εχω δοκιμασει και ViDEN ελλατηρια τα οποια ηταν οτι καλυτερο για φυγουρα με αμαξι ερπετο αλλα μεχρι εκει. το αμαξι κοπαναγε λογω του οτι τα απορτισερ ηταν συνεχομενα τερματισμενα και ειχε τρελη τραμπαλα οταν εβρισκες ανωμαλια.
τα apex ηταν πολυ ψηλα μπροστα για μενα σε βαθμο βατραχου και μετριας σκληρωτητας. το αμαξι σταματημενο ηταν λες και ειχες 200 κιλα στο πορτ μπαγαζ.
απο αμορτισερ ειχα βαλει τα κονι αλλα μιλαμε οτι ηταν πολυ σκληρα σε σταδιο που εκανες εμετο και το αμαξι ειχε τασεις να ξεβιδωνει κοματια απο το εσωτερικο, αλλωστε με αυτα μου εκοψε και ενα top mount και μου στραβωσε και πιατελο απο τη μπαρα των θολων.
τα μαμα αμορτισερ κλασεις ανωτερα ειδικα αν βαλεις viden ελατηριο το αμαξι ειναι καρτ δηλαδη χωρις αναρτηση τερμα κατω και τουβλο.
bilstein εβαλε γνωστος μου σε 111 και δεν μου αρεσε καθολου σαν συμπεριφορα γιατι ηταν πολυ ταξιδιαρικο για μενα αυτο το στησιμο.
__________________
Κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα δάσους...
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την καταστροφή της ατμόσφαιρας...
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ... ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TURBO...
Αλλιώς ρίξτε το στην αναδάσωση...
Απάντηση με παράθεση
  #69  
Παλιά 12-08-07, 18:14
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πετρο εγω εχω κονι με Η&R και δεν με καλυπτουν το αμαξι γερνει υπερβολικα για μενα...
το ιδιο προβλημα εχουν και Η&R με τα απεξ ο κωλος καθετε κατω...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 12-08-07, 18:46
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corolla-GT4 Εμφάνιση μηνυμάτων
απο αμορτισερ ειχα βαλει τα κονι αλλα μιλαμε οτι ηταν πολυ σκληρα σε σταδιο που εκανες εμετο και το αμαξι ειχε τασεις να ξεβιδωνει κοματια απο το εσωτερικο, αλλωστε με αυτα μου εκοψε και ενα top mount και μου στραβωσε και πιατελο απο τη μπαρα των θολων.
επειδή και εγώ αλλά και 3,4 άλλα παιδιά από το club φοράμε ΚΟΝΙ θα διαφωνήσω μαζί σου.παραπάνω μίλησες για σωστό set up άρα μάλλον με τις ρυθμίσεις σου κάτι έπαιζε.το λέω γιατί προσωπικά είχα το πρόβλημα με το πατέρα μου.μου είχε κάνει εξήγηση πως αν τα βάλω και ανακατέβεται θα τα ξυλώσω επιτόπου.τώρα θέλει να βάλει και ο πατέρας μου όμως...
ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχεις επιλέξει αλλά και το ελατήριο που έχεις βάλει.εγώ από ελατήρια είμαι σχεδόν μαμα αλλά οι φίλοι μου έχουν eibach,apex κλπ και δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα.τώρα αν εσύ το είχες χαμηλώσει 6-7 πόντους και περίμενες το αμορτισερ στο 1/5,1/7 της διαδρομής που του μένει να κάνει να είναι και ήπιο ε εντάξει μάλλον ζητούσες πολλά.

τέλος όσον αφορά τα παραπάνω που ειπώθηκαν σχετικά με το αν στρίβει το αυτοκίνητο του Πέτρου,αν κάνει αν ράνει,αναφέρθηκε ότι έχει λάβει μέρος σε drift event κλπ.άρα έχωντας αποκομήσει κάποιες εμπειρίες και γνώσεις πιστεύω πως έχει κατασταλάξει και το έχει στήσει έτσι ώστε να μπορεί να του προσφέρει την ευχαρήστηση που αναζητά γιατί όταν δίνεις λεφτά για κάτι πρέπει να απολαμβάνεις και το απόκτημα/δημιούργημα σου.

πάντα φιλικά,
Κων/νος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > PHOTOS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Turborolla by Glanzaboy Glanzaboy PHOTOS 17 07-11-07 09:53



Page generated in 0,19322610 seconds (85,04% PHP - 14,96% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)