Καλησπέρα.
Έχω μιά Celica ΤS (όπως φαίνεται
) και βάζω εδώ και 30.000 χλμ. μόνο Shell V-Power και V-Power Racing. (3 τεπόζιτα V-Power, μισό Racing). Το κάνω αυτό μετά απο πολύ ψάξιμο σε κοντινά πρατήρια για τιμή καταρχάς, άν και η Shell είναι σχεδόν παντού το ίδιο, με ελάχιστες διακυμάνσεις. Και κατέληξα στη Shell κάνοντας πρώτα αρκετές δοκιμές με άλλες βενζίνες πρατηρίων, σε στάνταρ αποστάσεις, με σταθερό γκάζι (καί τέρμα), με σχετικά την ίδια κίνηση, στην εθνική κ.τ.λ. Και νομίζω ότι απο το πρατήριο που βάζω, είναι εμπιστοσύνης πιά (πιστεύω). Η Shell κάνει επιτόπιους ελέγχους σε κάθε της πρατήριο, με μικρά vanάκια, όπου είναι εργαστηριακά εξοπλισμένα με δοκιμαστικούς σωλήνες κ.τ.λ όπου στο τέλος δίνει στο πρατήριο ένα χαρτάκι (απόδειξης, αλλά μακρύ), με την τελική ανάλυση όλων των βενζινών του πρατηρίου, με αναφορές για τυχόν νοθεία με τους διάφορους τρόπους που υπάρχουν. Έχω δεί 5-6 τέτοιους ελέγχους και ανα καιρούς μου δίνει ο πρατηριούχος (που βάζω πάντα απο αυτόν) και μερικά τέτοια χαρτάκια-αποδείξεις (όποτε του το ζητήσω κι όχι όποτε θέλει). Πρίν καταλήξω στη Shell έβαζα για αρκετό διάστημα μόνο τη συγκεκριμένη βενζίνη που ήθελα να δοκιμάσω, ώστε τα αποτελέσματα να είναι έγκυρα. Για να μήν μακρυγορούμε
, κατέληξα στη Shell γιατί είδα ξεκάθαρες διαφορές. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι καταναλώνεται πιό γρήγορα απο τις 95άρες, είναι η αλήθεια και ειδικά η V-Power κι όχι η Racing (που είναι πιό <<δυνατή>> η Racing), λόγω ότι καλύτερη καύση πετυχαίνει η V-Power στο δικό μου μοτέρ απο ότι η Racing που είναι πιό πλούσια σε μείγμα και δέν κάνει να την βάζω συνέχεια για το λόγο ότι αρκετές φορές που την έβαζα παραπάνω απο 2 τεπόζιτα αισθανόμουν το μοτέρ να εξασθενεί και να μήν μπορεί να τη διαχειριστεί. Η Racing είναι καλή για μισό τεπόζιτο στα 3 V-Power και πιστέψτε με, έχω κάνει αρκετές δοκιμές.
Η Shell και τα περιοδικά, λένε ότι για να αποδώσει τα μέγιστα η V-Power και η Racing, πρέπει να εφοδιάζεσαι αποκλειστικά με αυτές για τουλάχιστον 1000 χλμ. Υπο άλλες συνθήκες δέν θα το πίστευα, αλλά τώρα το πιστεύω γιατί απο τα πρώτα 800 κιόλας άρχισε να έχει ξεκάθαρες διαφορές το μοτέρ. Τώρα μετά απο 30.000 χλμ. με αυτές τις βενζίνες τυχόν κομπιάσματα, γενικότερες ασάφειες στο γκάζι, είναι μακρινό παρελθόν. Λένε ότι αυτές οι βενζίνες καθαρίζουν με τον καιρό τις επικαθίσεις απο τις βαλβίδες και την <<καπνιά>> απο το θάλαμο καύσης που δημιουργεί και τα πειράκια. Το πιστεύω και αυτό, γιατί πιά δέν ακούω κανέναν παράξενο τέτοιο θόρυβο και όσο πέρναγε ο καιρός (απο τα 55.000 χλμ που τις ξεκίνησα), μέχρι τώρα, το μοτέρ έχει ανοίξει αρκετά και ξεκάθαρα, το γκάζι είναι αισθητά πιό γεμάτο και ο κινητήρας ανεβάζει πολύ καλύτερα στροφές (πρέπει να το αισθάνεσαι το αμάξι
) και μόνο που το ακούς έτσι το μοτέρ (υγιές), αισθάνεσαι ότι θα σε βγάλει για πάρα πολλά χλμ. ακόμα και δέν τυγχάνει και της καλύτερης μεταχείρισης (πάντα σε λογικά πλαίσια).
Εν ολίγοις η V-Power (ειδικά για τους κατόχους TS), κάνει σίγουρα και ελεγμένα καλό στον κινητήρα και αποδίδει αρκετά καλύτερα το μοτέρ, σάν να φοράμε ένα επιπλέον πολύ καλό πάνελ στο φιλτροκούτι.
Και αυτό είναι προσωπική εμπειρία. Έχω να πώ κι άλλα τέτοια παρόμοια περιστατικά με τις Shell, αλλά δέν θα μπορούσα να το πώ με 100% σιγουριά σάν τη δική μου περίπτωση.
Πάντως άν ξεπεραστεί το λίγο αυξημένο της κόστος, πιστεύω θα κάνει πάρα πολύ καλό στην μετέπειτα ζωή του μοτέρ μας, χώρια του ότι κατα τη διάρκεια θα αποδίδει τις πλήρεις δυνατότητες του κάθε κινητήρα και όσο περνάει ο καιρός θα καθαρίζονται οι επικαθίσεις και θα <<δυναμώνει>> ακόμα πιό λίγο.
Προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, παρόλα τα ++++ ,στα λεφτά για βενζίνη.