αν και το τοπικ ειναι παλίο, το ξεθάβω επειδή εχει συζητηθεί αρκετά τον τελευταίο καιρο...
Πιστεύω οτι τα ποστ που εχει κάνει ο Leon74 είναι πλήρη. Ρώτησα και εγω ενα φίλο χημικο και μου είπε οτι διαφορά δεν παιζει. Ο όγκος που πίανει ο αέρας στο λάστιχο και το άζωτο είναι ίδιος. Η μοναδική μικρή διαφορά είναι ότι όταν ζεστένεται ενα λαστιχο με αέρα αυξάνεται η πιεση του λίγο παραπάνω απ΄οτι σε ενα λάστιχο με άζωτο (αλλα η διαφορα ειναι μικρή).
Η χρήση στους αγώνες και στα αεροσκάφη γίνεται επειδη η ακριβεια στην πίεση ειναι ζωτικής σημασίας, αλλα και για να μην υπάρχει κίνδυνος να πάρει φωτια (για να γίνει καύση χρειαζεται οξυγώνο, αρα το λάστιχο με άζωτο κινδυνευει λιγοτερο).
Ίσως το λάστιχο να χανει το περιεχομενο του πιο δύσκολα, αλλα ειναι ταλαιπορία να ψάχνεις να βρείς λαστιχάδικο με άζωτο, μάλλον δεν αξίζει τον κοπο...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|