Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
|
|
16-05-08, 10:58
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
"Οι κωδικοί ενός λιπαντικού π.χ 20W50 μας δείχνουν το εύρος θερμοκρασιών κατα το οποίο το λιπαντικό διατηρεί σχετικά απαράλλαχτο το δυναμικό ιξώδες του, δηλαδή σε απλά ελληνικά, την ικανότητα να ρέει ελεύθερα και απροβλημάτιστα. Το πρώτο νούμερο μας δέιχνει το ιξώδες στους 0 βαθμούς κελσίου ενώ το δεύτερο το ιξώδες στου 100 βαθμούς. Αυτό είναι και το ποιό σημαντικό νούμερο διότι καθορίζει την ικανότητα ροής του λαδιού όταν ο κινητήρας είναι ζεστός. Το πρωτέρημα του 20W50 είναι ότι όντας ορυκτέλαιο, είναι αρκετά μάχιμο λιπαντικό και παραμένει αρκετά ΄΄χοντρό΄΄ στις υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα. Επίσης, είναι πολύ ποιό ανθεκτικό στην βεβιασμένη καταπόνιση στην οποία υποβάλεται από την τριβή με τα γρανάζια του σασμάν ( κάτι για το οποίο κανένα λάδι κινητήρα δεν είναι ουσιαστικά σχειδασμένο να ανταποκρίνεται). Το πρόβλημα έγκυται στο γεγονος ότι ένα λάδι κινητήρα έχει σχεδιαστεί για να υποβάλεται μόνο σε τριβή μεταξύ ρουλεμάν, κουζινέτων, εμβόλων κτλ. Δυστυχώς η συνεχής σύμπλεξη/αποσύμπλεξη των δοντιών των γραναζιών του σασμάν, σταδιακά καταστρέφει τα μόρια του λαδιού (κυριολεκτικά τα σπάει) καθιστώντας το λάδι ανίκανο να κάνει τη δουλειά του. Εδώ είναι όμως κα το προτέρημα του 20W50!!! Ώντας μονομοριακό ορυκτέλαιο, ( ουσιαστικά αποτελείται απο πολλές μικρές μπίλιες) είναι πολύ ποιό ανθεκτικό διότι οι μεμονομένες μπίλιες έχουν μικρότερες πιθανότητες να εγκλωβιστούν ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών και να σπάσουν. Επομένως αντέχει περισσότερο. Εδώ είναι που υπολείπεται ένα νέας τεχνολογίας συνθετικό ή ημισυνθετικό λάδι όπως το 10W40. Αυτό είναι ένα πολυμοριακό λάδι του οποίο το βασικό μόριο είναι ένα συμπλεγμα απο μικρές μπίλιες λαδιού με αναλογικά μεγαλύτερο μήκος απο ότι ενός 20W50. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα γρανάζια του σασμάν το καταστρέφουν πολύ ποιό γρήγορα κι εύκολα επομμένως ο προσδόκιμος χρόνος ζωής του μειώνεται σημαντικά. Επίσης το εύρος σταθερού ιξώδους είναι μικρότερο στους 100 βαθμούς επομένως πλέον γίνεται πολύ ψιλό και ποιό πολύζημιά παρά καλό κάνει."
|
Τι λενε εδω οι νεαροι ρε παιδια?
Σπανε τα μορια του λιπαντικου απο τα γραναζια????
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
16-05-08, 11:48
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μίλησα με φίλο Χημικο (με μάστερ και που κάνει Phd) και μόνο που δε με έβρισε με αυτο όταν του το είπα. Βασικά με έβρισε, αλλά δεν μπορώ να πω τι μου είπε...
Το συμπερασμά ειναι ότι αν κάποιος ισχυριστεί και αποδείξει οτι η τριβές μέσα στο σασμάν διασπούν τα μόρια του λιπαντικου λαδιού, τότε πρέπει να πάρει το Νόμπελ χημείας!!!
Το μόνο που παθαίνει το λάδι είναι να "καίγεται" και έτσι χάνει σταδιακά τις λιπαντικές του ιδιότητες...
Παιδια το έχω ξαναπει, το Internet ειναι ενας ταράστιος σκουπιδότοπος, ότι θες βρίσκεις. Βγαινει ο καθενας και πετάει την κοτσάνα του. Άρα ας τσεκάρουμε και ας φιλτράρουμε τις πληροφορίες που βρίσκουμε, μην τις αναμασάμε έτσι απλα....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
16-05-08, 12:32
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πολυ ωραια.
Αν εχετε προσεξει σε πολλα posts , ο συγγραφεας γραφει με απιστευτη συγουρια και αυτοπεποιθηση.
Εγω απο την αλλη "ψαρωνω" ,
και αυτος ακριβως ειναι και ο λογος που postaro εδω,
τις σκεψεις μου και τους προβληματισμους μου.
για να με βοηθατε να μην πεφτω σε τετοιες παγιδες, και παιρνω τελικα λαθος αποφασεις.
κανενας που ρωταει , δεν "αναμασαει".
μπορει να "αναμασαει" , οποιος κανει τελεσιδικες δηλωσεις, και αυτο ειναι ο απολυτος τροπος για να σταματησει μια συζητηση.
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 16-05-08 στις 12:41.
|
16-05-08, 15:35
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Μα οποιος τοο γραφει το γραφει φυσικοτατα!!!
Λες και ειναι τσαμπι σταφυλια τα μορια και κοβονται απο τα γραναζια...
Και μου αρεσει που λεει οτι δεν επιρεαζονται ομως απο τα κουζινετα...
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
16-05-08, 17:07
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μολισ διαβασα το παρακατω, φαινεται πολυ σοβαρο,
αλλα δεν το καταλαβαινω καθολου.
τι τεχνολογιας ειναι αυτα που δεν τρυπανε?
και πως τα ξεχωριζουμε κατα την αγορα?
"Και φίλτρο καλής ποιότητας. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΦΘΗΝΑ ΦΙΛΤΡΑ ΛΑΔΙΟΥ. Τρυπάνε εσωτερικά και αδειάζουν (χαλάει στην ουσία η βαλβίδα μη επιστροφής) και στεγνώνουν κάνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί μόλις πάρει εμπρός χωρίς άμεση παροχή λαδιού.
(αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα μοτέρ, βενζίνης, πετρελαίου, τετρακύλινδρα, εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα. ΚΑΛΟ ΦΙΛΤΡΟ και πάντα αλλαγή του με την αλλαγή του λαδιου)"
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|
16-05-08, 18:24
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Φιλε μου στην προσπαθεια σου να μαθεις πιστευω οτι εχεις φοβηθει.
Η βαλβιδα αντιεπιστροφης ειναι αυτη που δεν αφηνει το φιλτρο να στραγγιξει στο καρτερ ωστε μολις γυρισει το μοτερ να στειλει αμεσως λαδι στο καπακι.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
29-05-08, 21:20
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2008
Περιοχή:
thessaloniki
Μηνύματα: 34
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μαγκες καλησπερα...μια ερωτηση....ισως χαζη...
βαζω ημι συνθ καθε 7500....τα αλλαξα πριν κανενα μηνα,και εκανα τη λαλακια να μην αλλαξω φιλτρο λαδιου...μπορω να το αλλαξω τωρα?γινεται η απαραιτητα με την αλλαγη?
και κατι αλλο σχετικα με τις βαλβολινες..στην Ε11 δεν εχω αλλαξει ποτε...εχει 65000 περιπου...μπορει να παιξει προβλημα?ευχαριστω....
|
30-05-08, 00:13
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από anathema
μαγκες καλησπερα...μια ερωτηση....ισως χαζη...
βαζω ημι συνθ καθε 7500....τα αλλαξα πριν κανενα μηνα,και εκανα τη λαλακια να μην αλλαξω φιλτρο λαδιου...μπορω να το αλλαξω τωρα?γινεται η απαραιτητα με την αλλαγη?
και κατι αλλο σχετικα με τις βαλβολινες..στην Ε11 δεν εχω αλλαξει ποτε...εχει 65000 περιπου...μπορει να παιξει προβλημα?ευχαριστω....
|
αστο το φιλτρο...εκτος αν θες να παρεις λαδια να συμπληρωσεις οτι φυγη...δεν αξιζει αλλαξετα απλα πιο νωρις...βαλβολινες να αλλαξεις ...
|
30-05-08, 09:20
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Το εχουμε ξαναπει.Ειναι η μεγαλυτερη βλακεια να μην αλλαζεις φιλτρο.Διεχνει τουλαχιστον αγνια, για να μην πω κατι παραπανω.
Εκτος του οτι κραταει περιπου 200ml λαδι, που ειναι καμμενο και μαυρισμενο και αυτο θα αναμειχθει με το καινουργιο και θα το χαλασει, κραταει και γρεζια που και αυτα θα συνεχιζουν να υπαρχουν στο λαδι.
Ποιο συνετο που ακουγεται να αλλαζεις το φιλτρο 2 φορες με το ιδιο λαδι, παρα το αντιθετο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
30-05-08, 13:34
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εντάξει δεν θα πάθει τίποτα αν δεν το αλλάξει μια φορά, αλλά μη γίνει και συνήθεια. Στην επόμενη αλλαγή λαδιών άλλαξε και φίλτρο.
Τώρα ρίξε μια δυο τηγανιτές πατάτες μέσα να συμπληρώσεις, αν δεις οτι θέλει.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18227196 seconds (79,37% PHP - 20,63% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:08. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|