Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 04-09-07, 22:50
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
"Το 0-30W,0-40W, 5-30W, 5-40W δεν ειναι καλα λαδια για ελλαδα. Αυτα ειναι για αυτοκινητα που κινουνται μονιμα σε ψυχρα κλιματα με υπο του μηδενος βαθμους. Καθε ενα ιξωδες (πολυτυπο) ειναι καταλληλο για μια ζωνη κλιματος. Για την ελλαδα και γενικα για 5 εως 40+ βαθμους τα 10-40W ειναι τα καλυτερα. Για -5 εως 35 τα 5-40W. Αυτοι οι δυο τυποι κανονικα πρεπει να μπαινουν στα αυτοκινητα μας, αλλα...οτι πουλαει για την ευρωπη πουλαει και για μας. Αν περιορισουμε ακομα και αλλο την ζωνη τοτε θα ξεχωρισουν ακομα πιο ευκολα, ετσι για 15 εως 40+ C 10-40W και για -5 εως 25C τοτε 5-40W.
Το ιξωδες ειναι η ρευστοτητα του λαδιου σε μια καθορισμενη θερμοκρασια. Οσο πιο χαμηλο τοσο πιο λεπτορευστο και το αντιστροφο.
Οι κινητηρες θελουν το λαδι να εχει σταθερη ρευστοτητα κατω απο ολες τις συνθηκες, ειτε κλιματολογικες ειτε λειτουργιας του κινητηρα. Δηλαδη οταν ειναι κρυος ο κινητηρας και βαζουμε μπροστα δεν θελουμε το λαδι να εχει πηξει γιατι αλλιως δημιουργουνται τεραστιες καταστρεπτικες για ολο τον κινητηρα ζημιες (οι περισσοτερη φθορα σε εναν κινητηρα ειναι οταν παιρνει μπροστα κρυος ή οταν εχει υπερθεμανθει). Επισης οταν ειναι ζεστο το κλιμα να μην ειναι πολυ λεπτορευστο στην διαδικασια εκκινησης. Απο την στιγμη που θα ειναι ζεστος παλι παιζει ρολο η θερμοκρασια περιβαλλοντος. Γιατι? Πρωτον και κυριο ειναι οτι ο εισερχομενος αερας εχει αλλη θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης με συνεπεια να επιρρεαζει αυξανοντας την θερμοκρασια της κεφαλης πιστονιου το οποιο ψυχεται απο το λαδι (αρα το λαδι ζεσταινεται περισσοτερο). Δευτερον ολα τα συστηματα ψυξης του κινητηρα εχουν καθυστερηση στην αποβολη θερμοτητας, ενω εσεις βλεπετε ειτε καλοκαιρι ειτε χειμωνας σταθερα την ενδειξη στους 92C το καλοκαιρι ο κινητηρας λειτουργει σε πιο υψηλες θερμοκρασιες αφου στιγμιαια ξεπερναει αυτους τους βαθμους που το οργανο δεν μας δειχνει λογω μειωμενης ευαισθησιας (αν εδειχνε η βελονα θα επειζε ασταματητα). Τριτον τα ψυγεια λαδιου ή ψυχομενες βασεις φιλτρου λαδιου το καλοκαιρι δεν μπορουν να κρατησουν την θερμοκρασια λαδιου χαμηλα.

Ετσι δημιουργηθηκαν τα πολυτυπα λαδια= μεταβλητο ιξωδες αναλογα την θερμοκρασια. Η ρευστοτητα αλλαζει με στοχο να μεινει σχεδον ιδια (οσο δυνατον) σε ολες τις θερμοκρασιες.

Το αρχικο νουμερο διχνει την ρευστοτητα σε χαμηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος. Το δευτερο διχνει την ρευστοτητα σε υψηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος.

Μα καλα θα μου πειτε, αφου το δευτερο νουμερο ειναι ιδιο και στο 0-40W, 5-40W, 10-40W γιατι πιο πανω ειπες οτι το 5-40W με το 10-40W εχουν κανονικα αλλο οριο ανωτατης ζωνης? Δεν θα επρεπε να εχουν το ιδιο? Οχι, ειπαμε τα πολυτυπα προσπαθουν να λυσουν ενα προβλημα αλλά δεν ειναι απολυτη η συμπεριφορα τους. Στα ακρα δεν παρουσιαζουν την ιδια ρευστοτητα και ετσι ενα λαδι που ξεκιναει απο πιο χαμηλη θερμοκρασια απο ενα αλλο και καταληγουν στην ιδια υψηλη, αυτο που θα εχει σταθεροτερη τιμη ρευστοτητας στην υψηλη θερμοκρασια θα ειναι αυτο που εχει την μικροτερη ψαλιδα.

Θα εχετε ακουσει οτι τα καλα λαδια ειναι τα 5-40, 0-40, 0-30 κτλ και οσο περνανε τα χρονια ακουτε ολο και πιο μικρο νουμερο. Γιατι? Επειδη επιτελους εφτιαξαν λαδι για τους ευρωπαιους που εχουν αρκετους μηνες με -10 βαθμους και εως 15. Ε εκει το καλοκαιρακι με τους 27 εως 32 φανταζει λιγο στην καταπονηση με ενα λεπτορευστο λαδι. Ηταν δυσκολο να φτιαξεις ενα λαδι που να ξεκιναει με ρευτοστητα σταθερη απο χαμηλες θερμοκρασιες και να φτανει και στις ψηλες. ΔΕΝ ειναι για μας ομως. Η προ πολυτυπου ιξωδες εποχη ειχε τα αυτοκινητα να κινουνται με 30αρι λαδι ή με 40αρι στην ελλαδα, σημερινοι κινητηρες θα επαιρναν 20 με 30 αλλά αυτο ηρθε να αντικαταστησει το πολυτυπο.
Αν και οι συγχρονοι κινητηρες οντως εχουν σχεδιαστει για πιο λεπτορευστα λαδια απο οτι οι παλιοι. Και ενδεικτικα εχουν αλλαξει οι ανοχες, η αντλια λαδιου καθως και οι διοδοι λαδιου (στενεψαν) και ολα αυτα για να λειτουργουν με το λαδι που πρεπει και σωζει στις κρυες συνθηκες. Αμα π.χ βαλεις 5-40 σε εναν παλιο κινητηρα αυτος δεν θα σηκωνει πιεση λαδιου, δεν θα λιπαινονται τα εξερτηματα και θα κολησει καποια στιγμη.

Αυτο παθαινει εσενα με το 0-30W, μενει απο πιεση λαδιου το αυτοκινητο αφου το νερακι (πλεον) δεν βρισκει αντισταση στις διοδους και τρεχει χωρις να υπαρχει πιεση. Επισης η αντλια λαδιου δεν μπορει να "πρεσαρει" το "νερο", γυριζει και δεν μπορει να το παρασυρει ωστε να δωσει παροχη.

Για μενα αθηνα 10-40W και θεσσαλονικη και βορειοτερα 5-40W.
Καλο ειναι να μην αλλαζουμε ουτε μαρκα ουτε τυπο λαδιου. Μονο αν ξερουμε οτι αναγκαστικα θα παμε σε πολυ παγωμενα κλιματα.

ΥΓ. μου αρεσουν τα Motul και τα Selenia 20K.
ΥΓ2. προτιμω ενα φθηνοτερο λαδι και στα μισα χιλιομετρα (7.500) παρα ενα ακριβο -ακομα και το ακριβοτερο- στα 15.000χλμ. Αυτο επειδη το λαδι παιζει τον ρολο του καθαριστικου και με τα χιλιομετρα "σπαει" οσο καλο και να ειναι, με αποτελεσμα να ειναι χειροτερης ποιοτητας απο το φθηνο στα χιλομετρα αυτα και μετεπειτα απο αυτα που θα αλλαζαμε το φθηνο.
ΥΓ3. Αν δεν βγαζετε και πολυ νοημα ειναι επειδη γραφω αλλά ειναι αργα."

Το βρηκα σ'ε να φορουμ μιας που κανενας δεν αναφερει τι στο καλο ειναι το ιξωδες, οι αριθμοι κτλ.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 04-09-07 στις 22:56.
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 05-09-07, 00:01
Το avatar του χρήστη DareDevil
DareDevil Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
DareDevil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε TOLI είμαι σύμφωνος στο σύνολο όσων έγραψες

Πράγματι και εγώ θεωρό λίγο λεπτό το 5-40w
Βέβαια και εγώ πριν πάθω την βλάβη και μου βάλουν πάλι της Toyota γιατί δεν πρόλαβα να πάρω άλλα και να τους τα πάω, 5-40w φορούσα της Castrol τα Magnatec
Προτίμησα τα 5-40w γιατί, τα Magnatec 10-40w ήταν ημισυνθετικά και γνωρίζοντας ότι τα συγκεκριμένα έχουν την ιδιότητα να μένουν πάνω στα μέταλλα της μηχανής λόγω κάποιας μαγνητικής ιδιότητας που έχουν (άλλωστε φαίνεται και από το όνομα τους)τα έβαλα πιο άφοβα τα 5-40w θεωρώντας ότι θα είμαι και καλύτερα προστατευμένος στις κρύες εκκινήσεις.

*Σημείωση ότι τα Toyota που μου έβαλαν τώρα δεν τα έχω ούτε 500χλμ. Και σκοπεύω να τα πετάξω τις επόμενες μέρες μιας και δεν τα έχω καθόλου σε υπόληψη απλά τα κρατώ λίγο για να ξεπλυθεί το μοτέρ πριν βάλω τα καλά.


Πρέπει να πω ότι εγώ και τα ακριβά λάδια που βάζω ποτέ δεν τα κραταω πάνω από 7000 με 7500χλμ. Και είμαι κάθετος σε αυτό το λάδι είναι πολύ σημαντικό να είναι πάντα φρέσκο μέσα στον κινητήρα μας.

Φίλε TOLI θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου για τα παρακάτω λάδια και ειδικά για τα EDGE 10-60w.

1. Καλά αλλά ημισυνθετικα.

http://www.castrol.com/castrol/produ...ntId=7 029564

2. Αυτά είχα βάλει

http://www.castrol.com/castrol/produ...ntId=7 029548

3. Αυτά τα κοιτάζω γιατί μου αρέσει να ακολουθώ τη εξέλιξη(Ελέγχοντας πάντα ότι δεν πρόκειται να προξενήσω κάποια ζημιά)

http://www.castrol.com/castrol/produ...ntId=7 029540

4. Και τέλος τα Motul 8100

http://www.intakeone.com/denso/Motul8100.html
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 05-09-07, 00:09
Το avatar του χρήστη ppschrs
ppschrs Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 10-04-2006
Περιοχή: Χαλκίδα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 302
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
ppschrs έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Είχα και γω την απορία για τα λάδια που πρέπει να βάλω στο TS και σκεφόμουν να ανοίξω θέμα εδώ και κάποιες μέρες.Μήπως στη ζημία έπαιξαν το ρόλο τους τα λάδια της ΤΟΥΟΤΑ?Μήπως απο το συνεργείο μας τη λένε αν πάμε δικά μας?Με την εγγυηση τι παίζει?Αν βάλεις εσύ ότι λάδια θέλεις δεν είναι και τόσο παράλογο να σου πουν για την εγγύηση!
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 05-09-07, 00:13
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
DD, συγνωμη αλλα δεν το εγραψα εγω, αλλα το εκανα copy-paste απο ενα φορουμ για Η/Υ(!!!). Το αναφερω στο τελος του κειμενου.
Ειμαι ασχετος με τα λαδια και μερες προσπαθουσα να βρω τι στο καλο σημαινουν οι αριθμοι κλπ και επισης ηθελα να βρω τι λαδια να βαλω εκτος απο της ΤΟΥΟΤΑ στην μηχανη μου.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 05-09-07, 00:38
Το avatar του χρήστη DareDevil
DareDevil Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
DareDevil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε ppschrs,

Στην δικιά μου περίπτωση το να ήταν θέμα λαδιού η ζημιά είναι απειροελάχιστη εγώ μετά το στρώσιμο στα 5000χλμ το πήγα αμέσως για αλλαγή και έβαλα τα Castrol, τα άλλαξα πάλι στα 15000χλμ και το ήξεραν στην αντιπροσωπεία και ουδέποτε μου ανέφεραν την πιθανότητα “Λάδια” επειδή και καλά δεν ήταν Toyota.
Η φόλα ήταν από αρχής από την μέρα που το πήρα και στην πορεία αυξανόταν ο θόρυβος λες και μεταλασσoταν σε diesel !!! :P

Τώρα όταν πας από την αρχή όπως πήγα εγώ με δικά μου λάδια άρχισαν τα δικά τους τα χαζά!
OK τους λέω πληρεί το λάδι τις προδιαγραφές που δίνει η μαμά Toyota στο βιβλίο του αυτοκινήτου?
Απάντηση: Ναι αλλά μπλα μπλα μπλα
Εντάξει λέω σας πιστεύω αλλά βάλτε αυτά που έφερα .-

Η φασαρία όλη γίνετε μόνο και μόνο επειδή χάνουν χρήμα γιατί βγάζουν από παντού και τους χαλάει να πηγαίνεις τα δικά σου.
Το θέμα είναι ότι ζήτημα εγγύησης πιστεύω ότι δεν τίθεται σε καμία περίπτωση.



***Δίκιο έχεις TOLI εσύ το έγγραφες εγώ δεν το είδα***
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 05-09-07, 00:47
Το avatar του χρήστη ppschrs
ppschrs Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 10-04-2006
Περιοχή: Χαλκίδα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 302
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
ppschrs έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Βέβαια δε νομιζω με μένα να παιχτεί κάτι τέτοιο!Πιστεύω πως δεν έχουν τ'α@$$*α να μου πουν οτιδήποτε αυτή τη στιγμή!Το θέμα είναι να βρούμε λάδια που όντως είναι καλύτερα απο τα ΤΟΥΟΤΑ.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 05-09-07, 01:14
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η Ε12 έχει στο βιβλιαράκι ως προτεινόμενο το 5-30! Οι αντιπροσωπείες ΤΟΥΟΤΑ βάζουν 5-30 ή 5-40! Μην ακούτε βλακείες από διάφορα forum και κυρίως μη αυτοκινιστικά....Ναι μεν και το 10-40 είναι οκ αλλά όχι και άχρηστα τα υπόλοιπα. Επίσης ένα μεγάλο λάθος που κάνει μέσα στη δημοσίευση αυτή είναι η υπεραπλούστευση της κατηγοριοποίησης...τα 10-40 για θερμοκρασίες +5...40 και τα 5-40 για 5...35! Αυτό αλλάζει για κάθε μοτέρ, οπότε μη βγάζετε συμπεράσματα έτσι αυθαίρετα...
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 05-09-07, 01:17
Το avatar του χρήστη DJKEY
DJKEY Offline:
 
Εγγραφή: 24-05-2004
Μοντέλο: Corolla TS 10/03
Περιοχή: Papagou/Athens
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 324
DJKEY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδες ποια ειναι η προταση σας για λαδια στην TS μου?

ακουω προτασεις...

μεχρι τωρα φοραω αυτα που μου βαζει η toyota...και λεω απο το επομενο σερβις να αρχισω να διαφοροποιουμαι...

αναμενω...
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 05-09-07, 01:23
Το avatar του χρήστη DareDevil
DareDevil Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
DareDevil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile

dRiveR7 εσύ τι προτείνεις?
Ποια χρησιμοποιείς?
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 05-09-07, 01:26
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 540
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από laios Εμφάνιση μηνυμάτων
μην αγχωνεστε ρε νορμαλ χρηστες και ας το τσιμπατε το γκαζακι.ιαπωνικο εχουμε οχι ιταλικο.
Laios δεν εχεις και πολυ δικιο. Σιγουρα πρεπει να ανυσηχουν πιο πολυ οσοι εχουν πολλα αλογα αλλα το λαδι οπως και να χει ειναι η ζωη του κινητηρα. Αν μπορεις με καποιον τροπο να την παρατεινεις -και εννοω να σου βγαλει καποια παραπανω χλμ- τοτε γιατι να μην το κανεις? Οσο ιαπωνικο και να ναι το αυτοκινητο αν δεν το προσεξεις θα στο ξεπληρωσει.

Enduras αμα σου καιει 100γρ. στα 1500χλμ. τι να πω. Αυτο τα λεει ολα απο μονο του!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Motul 300V vtecos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 11-09-09 15:09
CASTROL POINT Τσωνης 2105121950 Fanis CASTROL POINT Τσωνης 2 24-08-08 20:12
Motul 300V Chrono 10W40.... THEMIS ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 13 04-01-08 20:45



Page generated in 0,18859291 seconds (84,11% PHP - 15,89% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)