Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 04-12-06, 19:19
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ακη308 πιο ειναι το προβλημα αν χρησημοποιη καποιος λεπτο λαδι αν το μοτερ του το μαξιμουμ θερμοκρασιας λαδιου ειναι 120 βαθμους με τερμα τα γκαζια και 40 βαθμους υπο σκια?
και απο την αλλη ηρακλη ο κατασκευαστης κοπανος ειναι να λεει 20/50?

Υ.Γ.
νομιζω οτι εχω βρει την μαγικη λυση βαζεις 1,5λ.5/40 και 1,5λιτρα 20/50 και εισαι ενταξει
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 04-12-06, 19:28
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν είναι εκεί το θέμα.
Το θέμα είναι πως και το πρώτο νουμεράκι παίζει ρόλο.
Να είσαι όμως σίγουρος για κάτι Νίκο,
τοπικά οι θερμοκρασίες που αναπτύσει το λάδι είναι πολύ μεγαλύτερες από 250 και 300 βαθμούς....
Αυτός είναι και ο λόγος που αλλάζεις τα λάδια, διαφορετικά θα είχες τα ίδια μια ζωή...
Πάντως οι τιμές του κατασκευαστή είναι ότι καλύτερο, από τα λάδια μέχρι την ανάρτηση...
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 04-12-06, 21:57
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Aς πάρουμε το παράδειγμα το sr1


5w-30 10w-30
Viscosity@100 C 12.05 12.27
Viscosity@40 C 69.91 82.64
flash point 234 C 238 C
Tο ότι το 5άρι έχει χαμηλότερο pure point το θεωρώ αυτονόητο και
δεν το γράφω.
θα μου πεις τώρα...
Σιγά τη διαφορά...
Τότε, γιατί να μην βάλεις 5w-20???
Η διαφορά είναι ίδια...
Συνεπώς το πρώτο νούμερο είναι καθοριστικό και για την ποιότητα του λιπαντικού και σε θερμοκρασίες λειτουργίας και όχι μόνο σε εκκίνηση.
Οπως βλεπεις και εσυ, το viscocity που μας ενδιαφερει πιο πολυ,αυτο των 100c,ειναι σχεδον ιδιο.Αυτο ομως των 40c, εχει σημαντικη διαφορα υπερ του 5W.Αρα, εαν θα εμενες ας πουμε Φλωρινα, χειμωνα και εκανες κοντινες διαδρομες θα πηγαινες σιγουρα για το 5αρι, ενω Ηρακλειο για 10αρι, η και 15αρι, ΑΛΛΑ, σε ζεστο καιρο μπορεις να βαλεις 5αρι, σε πολυ κρυο ομως ειναι αμαρτια για τον κινητηρα να τον βαζεις 20W και να δουλευει συνεχεια με ελλειπη λιπανση στο ξεκινημα.Πανω απο το 70% των φθορων του κινητηρα, γινεται απο φθορες της κρυας εκκινησης.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 04-12-06, 22:18
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579 Εμφάνιση μηνυμάτων
και απο την αλλη ηρακλη ο κατασκευαστης κοπανος ειναι να λεει 20/50?

Υ.Γ.
νομιζω οτι εχω βρει την μαγικη λυση βαζεις 1,5λ.5/40 και 1,5λιτρα 20/50 και εισαι ενταξει
Nικο, μιλησαμε και στο τηλεφωνο και τα ειπαμε.Αυτο που εχω να σου πω, εσενα, αλλα και σε ολα τα παιδια,απο τα διαφορα forum που παρακολουθω,οι πιο εμπειροι και ψαγμενοι εχουν παψει να κοιτανε μονο το ιξωδες, που απο μονο ειναι μια προδιαγραφη και μονο, αλλα το ποσο ποιοτικο και τι προσθετα εχει ενα λαδι.Πολλα 40αρια εχουν καλυτερο λιπαντικο φιλμ απο 50αρια και 60αρια.
Οι κορυφαιες εταιρειες δινουν στα sites πληροφοριες για της δυνατοτητες των λαδιων τους,viscocity σε διαφορες θερμοκρασιες, pour point,flash point, fire point και αλλες σημαντικοτες προδιαγραφες που πλεον χωρις αυτες δεν ξανααγοραζω λαδι.Γουρουνι στο σακι του τυπου 20W-50
και κοτσαρουμε ενα high performance, η ΤΟ ΧΤΥΠΗΤΟ RAICING πλεον δεν με συγκινουν.
Τα περισσοτερα λιπαντικα ειναι group III ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ group IV/V.Τα SR-1 ειναι III, ενω
τα SR-5 ειναι IV/V
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 07-12-06, 15:07
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Talking

ηρακλη σε μερικα χιλιομετρα θα αλλαξω και εγω λαδια αρα ξερεις τι θα βαλω μου ειπε ο 2579 οτι ειναι πολυ ευχαριστημενος αλλα ποια να βαλω τα sr5?5-40 ή 10-40?που θα τα βρω?μπορεις να κανεις τιποτα?
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 07-12-06, 15:58
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
ηρακλη σε μερικα χιλιομετρα θα αλλαξω και εγω λαδια αρα ξερεις τι θα βαλω μου ειπε ο 2579 οτι ειναι πολυ ευχαριστημενος αλλα ποια να βαλω τα sr5?5-40 ή 10-40?που θα τα βρω?μπορεις να κανεις τιποτα?
Χρηστο, που χαθηκες βρε;H παραγγελεια ειναι πανευκολη μπες στο site, κανεις το το καλαθι αγορων και προκαταβαλεις το ποσο σε ενα αριθμο τραπεζης και η αποστολη ειναι ΔΩΡΕΑΝ με το κτελ, το πολυ σε 2 ημερες.Το λαδι σου ειναι αυτο http://www.trade-wind.gr/index.php?c...93&prod_id=400 το οποιο ειναι πολυ χοντρο για 40αρι.Εγω σε μια συγριση με το castrol που εκανα,το castrol ειναι νερακι μπροστα στο TORCO.
To αντιτριβικο που εβαλε ο Νικος ειναι το MPZ friction reducer http://www.trade-wind.gr/index.php?c...93&prod_id=472
το οποιο υπαρχει σαν προσθετο στα λαδια sr-1 και sr-5.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 07-12-06, 21:34
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και εγω να πω καποια πραγματακια σε σχεση με αυτα που λετε και αυτα που βρηκα στο internet.Καταρχην τα TORCO τα 5 εχουν 'χειροτερα ' στοιχεια απο τα 1.Με viscocity 11,96 και 67,2,pour point -40 και flash point 211 θεωρητικα δειχνουν χειροτερα.Αν εχω καταλαβει σωστα ομως τα 5 αρια θεωρουνται τα top της εταιριας.Αν κανω λαθος μου το λετε.Σε ολα τα site που κοιταζα για συγκριτικα δεσποζε παντου το AMSOIL αφου το συγκρινε σε πολλα τεστ με αλλα 10 λιπαντικα και εβγαινε παντου 1.Μιλαω για το Amsoil το 10-30.Σημαντικοτερος αντιπαλος τα Mobil1 οπου ηταν παντου ομως υποδεεστερο απο τα Amsoil.Αυτο το τεστ ηταν σχετικα παλιο.Σε ενα αλλο συγκρινε τα Amsoil τα 20W-50 ομως με τα castrol τα RS τα shell ultra και αλλα δεν θυμαμαι και εβγαιναν παλι καλυτερα οσον αφορουσε την ιπποδυναμη και την ροπη.Επεσημανε πως δεν παει να πει πως οσο λεπτοτερο το λαδι τοσο καλυτερο σε ολες τις περιπτωσεις!Μαλιστα ανεφερε πως η ψυξη του κινητηρα και το λαδι ειναι αλληλοσχετιζομενα κατα 40% και πως το λεπτοτερο λαδι υστερει στην εν λογω διαδικασια.Τεσπα πολλα διαβαζεις και στο τελος αντι να καταληξεις καπου μπερδευεσαι.
Εγω αυτο που θελω να ρωτησω μιας και το ανεφερε και ο Νικος ειναι πως αν θεωρειται τα Amsoil 20W-50 τα Racing καλυτερα απο τα 10W-30 για τις δικες μας συνθηκες(ζεστο κλιμα-απο -5 εως 40C ).Μιλαω για τα Amsoil μιας και εκει κατεληξα απο αυτα που διαβασα και αν τα εχει βαλει καποιος φιλος απο εδω.Υποψην πως ειναι ακριβοτερα απο τα 10-30,αρα μηπως και καλυτερα για τα δικα μας μοτερ;;(Μιλαω για τα 20V -πουσαρισμενα μοτερ,υψηλη συμπιεση,αγωνιστικα χαρακτηριστικα)
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 03-01-07, 23:01
pavleouras Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-07-2005
Μηνύματα: 56
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 243
pavleouras είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα και καλη χρονιά. Έχω corolla 1.4 vvt-i (E111). Μόλις έβαλα μπουζί ιριδίου και είπα να πω την γνώμη μου.

Του έβαλα τα denso IK20 ενώ όπως θα ξέρετε φοράει τα K16R-U11. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά. Αν το ψάξεις πολύ μπορώ να πω ότι ίσως είναι ένα κλικ χειρότερο στα χαμηλά και λίγο πιο άγριο στα ψηλά. Αυτό που παρατήρησα δεν είναι διαφορά στη δύναμη αλλά στην απόκριση. Ίσως τώρα έχει μια μικρή υστέρηση στα χαμηλά ενώ στα ψηλά δίνει πολύ πιο άμεσα.

Γνώμη μου δεν αξίζουν τα 52 ευρώ που έδωσα για να τα παρώ.

Μια ερώτηση μονό γιατι τα άλλαξα μόνος μου. Πρίν αλλαξεις μπουζί πρέπει να αφήσεις τον κινητήρα να κρυώσει ή τα αλλάζεις κατευθείαν? Ρωτάω γιατί τα έβγαλα με τον κινητήρα ζεστό και μου φάνηκαν πολύ σφιγμένα. Μήπως είχαν διασταλεί λόγω της ζέστης και χάλασε τίποτε στο βγάλσιμο?Πάντως τα καινούρια που έβαλα μπήκαν πολύ άνετα και έσφιξαν πολύ ωραία.
Σημείωση: στην ΤΟΥΟΤΑ σχεδόν πάντα μου αλλάζουν τα μπουζί με τον κινητήρα ζεστό.
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 03-01-07, 23:27
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλε pavleoura, γιατι εβαλες πιο ψυχρα μπουζι, επρεπε να βαλεις τα ικ16, γι' αυτο συμβαινουν αυτα.
Τα μπουζι τα αλλαζουμε παντα με κρυο μοτερ,καλο ειναι να τα ξανακοιταξεις μηπως ξεσφιξανε.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 03-01-07, 23:40
pavleouras Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-07-2005
Μηνύματα: 56
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 243
pavleouras είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βασικά έβαλα ένα βαθμό ψυχρότερα γιατί όταν το μοτέρ θερμαίνεται πολύ χτυπάει πιράκια και είπα να το δοκιμάσω μήπως βελτιωθεί (οι πρώτες εντυπώσεις μέχρι στιγμής είναι θετικές όσον αφορά αυτό το θέμα). Τώρα όσον αφορά αυτό με το ζεστό μοτέρ το έκανα έτσι γιατί και στην ΤΟΥΟΤΑ έτσι τους έχω δει να κάνουν (μια φορά που είχα πάει επί τούτου γιατί μου είχαν βάλει λάθος μπουζί τα αλλάξαν κατευθείαν). Επίσης και ένας φίλος με Renault έτσι του κάνουν στο συνεργείο.

Πάντως καλά που μου το είπες, θα τα ξανατσεκάρω για να δω αν είναι οκ. Να σε ρωτήσω μόνο κάτι. Υπάρχει περίπτωση να έγινε καμιά ζημιά στις βόλτες? Βασικά δυσκολεύτηκα να τα βγάλω γιατί ήταν πολύ σφιγμένα. Με το που ξεκίνησαν να γυρίζουν, οι πρώτες 2-3 βόλτες ήταν λίγο σφιχτές και μετά βγήκαν άνετα. Λες να φταίει το μπουζόκλειδο που χρησιμοποιήσα το οποίο είχε λαιμό περίπου 20 εκατοστά?

Πάντως τα καινούρια που έβαλα τα πήρε αμέσως, δεν φάνηκε δηλαδή να κολάει πουθενά στο βίδωμα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες.... stavros vvti SUPPORT 624 04-11-21 18:53
Βαλβολίνες!!!! kostas auris ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 24 08-06-19 00:19
Τι βαλβολίνες σε corolla e11? anubis SUPPORT 1 15-04-14 23:20
sos...Βαλβολίνες σε σασμαν G6. johnjohn21 TOYOTA COROLLA 111(G6) 15 20-02-09 18:10
Βαλβολίνες papathvas TOYOTA COROLLA 111(G6) 13 23-10-06 17:57



Page generated in 0,17908812 seconds (83,15% PHP - 16,85% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)