Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 14:10
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Ανοίγω αυτό το θέμα επειδή έχω καναδύο γνωστούς που έδαλαν άζωτο και μου είπαν διάφορα...Καλύτερο κρατημα, μεικροτερη φθορα των ελαστικων και διάφορα τέτοια. Θέλω τη γνώμη σας....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 14:42
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Καλυτερο κρατημα?, μικροτερη φθορα?
Πρωτη φορά το ακουω, δλδ ασχοληθηκαν και με τις ιδιοτητες συμπεριφορας των αεριων, πειραματιστηκαν και βρηκαν οτι ειναι καλυτερο να βαλουμε αζωτο?
Νομιζω οτι η κατασταση αρχιζει και ξεφευγει!!
|
16-09-05, 14:56
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παιδιά έχει αναλυθεί σε άλλο ποστ αυτό . ψάξτε
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 16:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
H μεγαλυτερη απατη loud .Δεν ζεστενονται καθολου τα λαστιχα ουτε μεχρι την κινα να πας.Σε συνδυασμο με τον χαμηλοτατατο εως εγκληματικο βαθμο προσφυσης των ελληνικων δρομων θα πρεπει να ζεσταινεις τα λαστιχα με κουβερτες πριν ξεκινησεις,ειδικα αν εχεις και λαστιχο που δεν ζεστεινεται γρηγορα.Κοινος για τον δρομο ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.Σε συνθηκες πιστας(f1,btcc,k.a)χρησιμοποιειται(απο εκει ξεκινησε κιολας) για δυο λογους.Το μικροτερο ειδικο βαρος σε σχεσει με τον αερα,αρα για την ιδια πιεση εχουμε μικροτερο βαρος ζαντας ελαστικου, αρα μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος= καλυτερη λειτουργια τις αναρτησεις και ο αλλος λογως ειναι η μικροτερες μεταβολες θερμοκρασιας του αζωτου σε σχεσει με τον αερα,που σημαινει σταθεροτερη πιεση απο την αρχη ως το τελος του αγωνα.Πχ δεν ξεκινας με 33 και τερματιζεις με 40 psi λογω ανοδου της θερμοκρασιας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 16:26
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Το μικροτερο ειδικο βαρος σε σχεσει με τον αερα,αρα για την ιδια πιεση εχουμε μικροτερο βαρος ζαντας ελαστικου, αρα μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος
|
Μήπως, λέω μήπως είναι κάπως υπερβολικό αυτό; Για τι διαφορά βάρους μιλάμε;
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 16:49
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ANTONIS";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Το μικροτερο ειδικο βαρος σε σχεσει με τον αερα,αρα για την ιδια πιεση εχουμε μικροτερο βαρος ζαντας ελαστικου, αρα μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος
|
Μήπως, λέω μήπως είναι κάπως υπερβολικό αυτό; Για τι διαφορά βάρους μιλάμε;
|
Όχι παιδί μου, τι υπερβολικό μου λες?
Πόσα λίτρα αερίου χωράει ένα ελαστικό? π.χ. 20 λιτρα. Το άζωτο ανά λίτρο έχει βάρος 1.25 g. Ο αέρας (ο οποίος παρεπιπτόντως έχει 79% άζωτο!!!) έχει βάρος 1.29 g. Άρα στα 20 λίτρα υπάρχει διαφορά βάρους 0.8g. Αν τώρα βάλεις ότι έχεις 4 τροχούς, μιλάμε συνολικά για 3.2 g διαφορά.
|
16-09-05, 16:52
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
Καλαμάτα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 68
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και τι σημασία έχει το μικρότερο βάρος; Το άζωτο συμπιέζεται πιο δύσκολα από τον αέρα . Αν θέλετε σε κάθε πέτρα να περνάει ο κραδασμός στην ζάντα και από εκεί στο σώμα σας τότε εγω δεν θα πάρω. Γιατί αν φοράτε και τίποτα σε 50αρι προφίλ (να μην αναφέρω 17αρα και 40αρι) τότε η κατάσταση δυσκολεύει. Στους αγώνες με πολύ κρύο το άζωτο περνάει σε δεύτερη μοίρα. Αλλά και οι γόμες που χρησιμοποιούν είναι μαλακές . Ακόμα και τα μεντιουμ ελαστικά που ακούγονται δεν εχουν σχέσει με αυτά των δρόμων.
Γενικά επειδή το έχω δεί και εγώ να το γράφουν παντού πιστεύω είναι ένα ακόμα κόλπο για να βγάλουν χρήματα από το πουθενά, όπως για παράδειγμα αυτοί οι ιονιστές καυσίμων που υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια.
__________________
Αμάν εσείς με τα Corolla δεν έχετε τον θεό σας
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
16-09-05, 16:55
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
H μεγαλυτερη απατη loud .
|
Συμφωνώ. Ο αέρας περιέχει κατά 79% άζωτο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΕΡΑ Η ΑΖΩΤΟΥ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!!!
Παράθεση:
Δεν ζεστενονται καθολου τα λαστιχα ουτε μεχρι την κινα να πας.
|
Ο συντελεστής θερμοχωρητικότητας του αζώτου είναι 1.04 kJ/kgK και του αέρα 1.06 kJ/kgK. Αυτό σημαίνει ότι το άζωτο ζεσταίνεται ποιο ΓΡΗΓΟΡΑ από τον αέρα κατά 2%, που δεν είναι δηλαδή και καμιά διαφορά....
|
16-09-05, 17:01
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Chris_E12";p="
Και τι σημασία έχει το μικρότερο βάρος; Το άζωτο συμπιέζεται πιο δύσκολα από τον αέρα .
|
Το άζωτο έχει συντελεστή συμπιεστότητας 0.9990 και ο αέρας 0.9987 για πίεση 5 ατμόσφαιρες. ΚΟΙΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Παίδες, για να ξεμπερδεύουμε. Ο αέρας είναι 79% άζωτο και 21% οξυγόνο. Τα αέρια αυτά είναι πολύ όμοια μεταξύ τους. Αν δεν ήταν τότε ο αέρας δε θα μπορούσε να είναι σταθερό μίγμα! Δηλαδή οξυγόνο, άζωτο, αέρας έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ. Μην το ψάχνετε άλλο.
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;; |
|
14-07-06, 12:18
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-03-2006
Περιοχή:
Στην μαμά πατρίδα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
Πάντα είχα απορία αν κάποιος που έβαλε άζωτο στα λάστιχά του είδε κάποια διαφορά που να την κατάλαβε, διότι πραγματικά δεν υπάρχει καμία! Είδα το ίδιο θέμα σε ένα άλλο forum χθες και γελούσα γιατί οι τύποι εκεί έβαλαν άζωτο και κέρδισαν επιταχύνσεις, κρατήματα......
Βρήκα το αντίστοιχο topic στο CorollaClub, που αν και παλιό, θα ήθελα να πω ακριβώς τι παίζει με το άζωτο γιατί απ' ότι βλέπω υπάρχουν άτομα που σκέφτονται εδώ μέσα και δε μα΄σανε ότι τους δώσουν.
Λοιπόν, το άζωτο στα λάστιχα χρησιμοποιείται σε αγωνιστικά αυτοκίνητα (F1, DTM, ....) και στα λάστιχα των αεροπλάνων καθαρά για λόγους ασφαλείας!!!!!!! Σε τέτοια οχήματα τα φρένα τους αναπτύσουν τεράστιες θερμοκρασίες (κοκκινίζουν οι δίσκοι κτλ). Μεγάλα ποσά θερμότητας μεταφέρονται στη ζάντα και συσσωρεύονται μεταξύ ζάντας και ελαστικού. Σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες άν έχουμε αέρα αντί αζώτου μέσα στα λάστιχα υπάρχει κίνδυνος αυτανάφλεξης του ελαστικού στο εσωτερικό του και ο εγκλωβισμένος αέρας είναι ικανός να διατηρήσει τη φλόγα και να οδηγήσει τελικά σε αστοχία!
Σκεφτείτε τι θερμότητα παράγεται στα φρένα ενός AirBus όταν προγειώνεται φορτομένο όταν ανά τροχό αντιστοιχεί φορτίο 20 τόνων περίπου και επιβραδύνει το αεροσκάφος από μία ταχύτητα περίπου 350 km/h. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το AirBus έχει τεράστια δισκόφρενα με 24πίστονες δαγκάνες σε κάθε τροχό (όχι σε κάθε άκρο). Βέβαια έχει και κάποια έξτρα συστήματα ψύξης των φρένων, μέχρι και πυροσβεστικό υλικό μπορεί να στείλει εκεί.
Αυτά τα έμαθα μετά από εκδρομή με τη EuroAVIA στις εγκαταστάσεις συντήρησης των αεροσκαφών της Ολυμπιακής στο Ελ.Βενιζέλος σε συνομιλία με τεχνικό.
Δε νομίζω τα αυτοκίνητά μας να φτάνουν σε τέτοιες καταστάσεις που να χρειαζόμαστε άζωτο. Μάλλον θα έχουμε μείνει από φρένα πολύ πιο νωρίς....
Όπως έχει γραφτεί και από άλλον, ο αέρας περιέχει 80% άζωτο. Δεν αλλάζει ουσιαστικά η συμπεριφορά του ενός αερίου από το άλλο. Οι ειδικές θερμοχωρητικότητες είναι παραπλήσιες, όπως και τα μοριακά βάρη γι' αυτούς που νομίζουν ότι ελαφρώνει (28,8 αέρας, 28 άζωτο).
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17661190 seconds (83,67% PHP - 16,33% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:57. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|