Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p="
Παιδες οι ζαντες αυτες κανουν για 2 καρε. Αν τις γυρισεις απο πισω θα δεις οτι δεν εχουν 4 τρυπες για να μπουν πανω στα ακρα αλλα 8. Το focus δεν εχει το ιδιο καρε με τα κορολλα νομιζω.
Το οτι ρωτησα τι γινεται σε περιπτωση χαμηλωματος δεν εχει να κανει με τον αν κατανοησα οτι το offset δεν εχει να κανει με το αμορτισερ(το καταλαβα αυτο) αλλα θεωρω οτι ενα σκληρο αμορτισερ με σκληροτερα ελατηρια θα με απετρεπε απο το να βρισκω>Υπενθυμιζω οτι το προβλημα παρουσιαζεται μονο οταν το αμξι φορτωνεται και σκασει σει λακουβα(ακομα και μικρη ενω στριβει(ακομα και αν στριβει λιγο). Μιλαω τωρα στην περιπτωση που το προβλημα λυθει φτιαχνοντας το offset, τι γινεται απο εκει και υστερα. Ειχα ακουσει οτι αυτα τα κορολλα ειχεν πολυ προβλημα με την επιλογη ζαντας -χαμηλωματος
|
`
Kαι σκληροτερο να βαλεις ελατηριο και αμορτισερ παλι θα βρισκεις, καπια γουβα, η φορτωμα ,η στροφη.
Αυτο που εχεις να κανεις ειναι
1)Σκυψε πισω απο τον τροχο και κοιτα τηναποσταση απο το καλαμι του αμορτισερ με το λαστιχο σου στο πιο κοντινο σημειο ,εαν ειναι πανω απο 5 χιλιοστα διορθωσε το οφσετ με τορνιρισμα απο πισω τις ζαντες.
2)πιθανον οπως στο δικο μου να εξακολουθης να εχεις προβλημα για μερικα χιλιοστα αυτα τα κερδιζεις στραβωνοντας λιγο τα χειλακια του θολου με ματσολα .
Ειναι τα ρημαδια οι θολοι σχεδιασμενα να περνουν στενα λαστιχα και στο101και στο εε90 ενω τα μετα περνουν ανετα 16΄ η 17΄ .Ενας φιλος εβαλε σε Ε12 17αρα και δεν ειχε κανενα προβλημα.
Εαν δεν θελεις να μπλεξεις πουλας τα λαστιχα και βαζεις 195/45/16 τα πληρωνεις λιγο παραπανω και ησυχαζεις (με μονη προυποθεση το οφσετ σου να ειναι σωστο).
Αλλιως σκοτωνεις λαστιχα και ζαντες και περνεις την κανονικη διασταση195/50/15 και εισαι αρχοντας.
Αυτα ,οτι αποριες εχεις δεκτες