Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Θωμας.Κ";p="
Παιδες το ταπερ ειναι καλυτερα στυμενο και με καλυτερο κινητηρα..Βεβαια το TS το κονταραρει αλλα δεν του ριχνει τσαι
|
Συμφωνώ 100% μαζί σου! Αλλά όσον αφορά τον κινητήρα μην ξεχνάμε ότι το CTS είναι 1800cc και το CTR 2λιτρο. Για το ποιό πάει πιο γρήγορα στην ευθεία οφείλονται σχεδόν αποκλειστικά τα 200 αυτά παραπάνω κυβικά!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JIMS192";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p="
Αν σπινιάρει συνεχώς αφήνεις να μπει 2.5-3 φορές στον κόφτη
|
Πω πω..το λυπάμαι ρε συ το καημένο και το αγαπώ ήδη πολύ για να του φερθώ τόσο βαναυσα!!!Βέβαια θα το προσπαθήσω έστω και λίγες φορές έτσι για να μου φύγει η περιέργεια!Θα με συγχωρέσει πιστεύω...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p="
Υπάρχει βέβαια και η μέθοδος του powershifiing αλλά καλύτερα ας τ'αφήσουμε!!
|
Γιατι ρε συ μας αφήνεις στο σκοτάδι?Για πές,για πές...
|
Εδώ το λυπάσαι για τα απλά που σου λέω...θέλεις να μάθεις και για powershifting;;!! :P
Τέσπα...εντελώς περιληπτικά powershifitng είναι να κάνεις αλλαγές χωρίς να σηκώνεις ποτέ το πόδι σου από το γκάζι, τσιμπώντας τον συμπλέκτη.
Οπότε καταλαβαίνεις την φθορά στο σύστημα μετάδοσης και ιδίως στα συγχρονιζέ!!
Χε χε χε...εσύ επέμενες να μάθεις!!! :P
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από xenos";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis";p="
Ενα shift light θα ηταν καλη φαση
|
Και εγω αυτο θα προτεινα... 8)
|
Φίλε xenos δεν νομίζω ότι στην ιδιομορφία του TS όσον αφορά τις αλλαγές θα κάνει μεγάλη διαφορά το shift light! Γνώμη μου πάντα!! 8)