Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p="
Εεεεε όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής έχουν λίγο πολύ τον ίδιο εξοπλισμό. Και επίσης έχουν κάτι που δεν έχει το Corolla... είναι στημένα! Δηλαδή στρίβουν!
Γιατί ποιός σου είπα ότι η ηλιοροφή είναι standard στο Corolla... ήταν... στα facelift και μετά είναι extra... εκτός αν είναι στην compressor... ακόμα και έτσι πάντως δεν αξίζει.. για πάρα πολλούς λόγους!
|
Αν διαβασεις λιγο σχετικα με το TS Kobressor θα δεις οτι ειναι 3mm χαμηλωτερο απο τα f/l μοντελα και εχει ειδικα εξελιγμενο συστημα αναρτησης ελατήρια καθως και 17` τροχους με 215/45/R17 λαστιχα αν θυμαμε καλα. Και στριβει... και εχει την απαιτουμενη ελκτικη προσφυση (6.8 0-100)
Εχει ροπη αυθονη.... και στροφαρει στις 8.000 για να βγαλει 215 άλογα. φυσικα το αναλογο κοντο κιβωτιο ειναι παρων χαρη της πολυστροφιας του μοτερ.
Κοινως.... πιστευω παιζει ανετα στα GTI golf, Megane RS και τα λοιπα.
ακριβως για αυτο δεν μου φαινονται πολλα τα 31.000. Αφου τοσο και παραπανω καστιζει ο ανταγωνισμος. Ενοειτε ολα ειναι φουλ εξοπλισμενα. Αν και κατι μου λεει οτι τα TS Kombresor εχουν στανταρ Navigation. Αλλα δεν ειμαι σιγουρος για αυτο.
Α! και ολα αυτα με 1.8lt.
|
Αδερφέ άμα η αρχική γεωμετρία της ανάρτησης είναι κακή ότι και να βάλεις απλά βελτιώνεις κάπως την κακή αρχική οδική συμπεριφορά. Ημιάκαμπτος άξονας σε τέτοιο αμάξι... Ελεος!
Για καλό το είπες το 8000 στροφές; Πολύ ψηλά τα βγάζει το άλογα και αυτό δεν είναι καλό...
Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι η Toyota έβγαλε αυτό το μοντέλο για να κλείσει τον κύκλο του μοντέλου, όχι για πωλήσεις.. ότι αρπάξει ο κώλος της είναι...
Μακριά! Και το navigator δώρο στο κάνω εγώ, αφού δε δουλεύει! Περίμενε την Toyota να βγάλει χάρτες!