Re: Εγγύηση 6 χρόνια?
Πολύ γενικά λοιπόν στον 8ο μήνα του corolla μου 1.4 sol και έχοντας κάνει 18.000Khm ενώ οδηγούσα με χαμηλή ταχύτητα ενεργοποιήθηκε το check Led του κινητήρα και ακαριαία ρεταρισε (δεν είχα γκάζι).Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο της αντιπροσωπίας και εκεί άρχισαν όλα..
Με ενημερώνουν μετά από δύο μέρες ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και ότι μπορώ να πάω να το πάρω. Ζήτησα εξηγήσεις σχετικά με το πρόβλημα και η απάντηση ήταν το τίποτα, το ίσως αυτό, επειδή ,μπορεί εκείνο κτλ. Δεν γνώριζαν τίποτα και αυτό επαληθεύτηκε την ίδια κιόλας ημέρα που πήγα να το παραλάβω. Δεν πρόλαβα να κάνω κυριολεκτικά 100 μέτρα έξω από την αντιπροσωπία και το check led ξανά ενεργοποιήθηκε. Αυτό γινόταν για δύο ολόκληρους μαρτυρικούς μήνες .Κάθε δύο με τρις ημέρες το ίδιο έργο. Τηλέφωνο είναι έτοιμο κτλ Τρομερή ταλαιπωρία ,άδειες από την δουλεία και τρέξιμο για να παω να παραλάβω το αμάξι στην ίδια κατάσταση. Έβγαινα από το συνεργείο και στα 100 μέτρα λαμπάκι ξανά.. Ήμουν έτοιμος να αρπάξω όποιον βρω μπροστά μου και να τον κάνω τόπι μηχανικό ή ηλεκτρολόγο. Το αμάξι μου είχε γίνει πειραματικό κάτι σαν demo για τα δικά τους άστοχα πειράματα. Άλλαξαν σχεδόν τα πάντα , από τα μπεκ μέχρι και μπαταρία.. Έβαζαν το tester-εγκέφαλο και no found error code.
Ήταν απίστευτο για εκείνους να είναι κάποιο κοινό πρόβλημα .Σαν να μου λέγανε στην πράξη και στα λόγια ότι δεν ξέρούν την δουλεία τους .Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω έτσι .Έψαχνα να ενημερωθώ λεπτομερέστερα και αναλυτικότερα για τον κινητήρα μου με κάθε τρόπο. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μηχανικές γνώσεις πείρα μέσα σε δυο μήνες από προσωπική μου έρευνα. Ωστόσο μια πολύ όμορφη αναφορά φτάνει και στα χέρια του after sale manager της Toyota Hellas με επισύναψη πλήρη φακέλου συντήρησης του αυτοκινήτου μου και αυτό επειδή την πρώτη αλλαγή λαδιών την έκανα στα 4.000Khm (συνθετικά πάντα λάδια )και μετά κάθε 7.000Khm αντί τον 15.000Khm που ορίζει ο κατασκευαστής.
Έτσι λοιπόν ένα πρωί μετά από λίγες μέρες με καλούν από την Toyota Hellas και μου ζητούν μία συνάντηση.....μέσα σε λίγες ώρες ήμουν εκεί ,ξανά άδεια από το boss για να φύγω μην πολυλογώ φτάνω στα γραφεία της Toyota Hellas….φίσκα στην ξύλινη πολυτέλεια (τα χρήματα μας δηλαδή). Βρίσκομαι στο training room εγώ ο after sale manager και η γραμματέας του .
Δεν θα σας πω το είπε το στόμα μου μέσα σε 2 ώρες θα σας πω τι μου απάντησαν. Ότι έχουν απευθυνθεί στην Toyota Ιαπωνίας ως κατασκευάστρια εταιρία γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν τι πρόβλημα είναι αυτό.Εεκεί τα είδα όλα !Εκεί με άφησαν με ανοικτό το στόμα !
Για να μην μακρηγορώ το πρόβλημα λύθηκε ακριβώς στις 64 ημέρες αλλάζοντας και όλο το σύστημα παροχής καυσίμου από το ντεπόζιτο μέχρι και την μηχανή. Εννοείτε ότι η λύση ήρθε εντελώς τυχαία μιας και κάτω από το καπό δεν είχε μείνει τίποτα σχεδόν στην θέση του .Ωστόσο ακόμα περιμένω από την Toyota Hellas χειρόγραφη εγγύηση που να μου δηλώνει ότι το αμάξι παρέχει την πλήρη ασφάλεια και άρτια οδική συμπεριφορά Εεκ παραδρομής ξέχασα να σας πω ότι μετά από κάποιες αλλαγές που έκαναν το πρόβλημα μετατοπίστηκε. Δηλαδή δεν άναβε το λαμπάκι κινητήρα στα πρώτα 100 μέτρα, αλλά σε αριστερή στροφή με 3η σχέση κοντά στις 6.000 rpm ακολουθούσε ρετάρισμα (έκοβε το γκάζι, σαν απότομο φρενάρισμα )και άναβε το λαμπάκι του κινητήρα. Αυτή η δοκιμή γινόταν στις στροφές της χασίας μιας και για πρακτικούς λόγους η δοκιμή δεν γινόταν μέσα στην πόλη και την κίνηση. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι το μέγεθος της απογοήτευσης μου .Εννοείτε ότι το ίδιο γινόταν και παρουσία αρχιμηχανικών μέσα στο αμάξι και συνδεδεμένου του tester εγκεφάλου
1. Η ψυχική ταλαιπωρία ήταν το ένα από τα πολλά που υπέστη
2. Ογκώδες λογαριασμοί κινητού με τα ατελείωτα τηλέφωνα προς την αντιπροσωπεία για την καθημερινή ενημέρωση μου
3. Απολύθηκα από την δουλεία μου γιατί τα περισσότερα 8ωρα τα έκανα μέσα στην αντιπροσωπία παρά στην δουλεία μου
4. Πλήρωνα στην τράπεζα corolla και είχα Yaris και ήθελαν να πω και ευχαριστώ που υπάρχει αυτοκίνητο αντικατάστασης
Από κανέναν δεν αποζημιώθηκα για όλα αυτά ίσα ίσα που έβαλα πολλές φορές το χέρι στην τσέπη για λανθάνουσες διαγνώσεις τους.
Αυτά τα λίγα από την προσωπική μου ταλαιπωρία που με έκανε να καταλάβω καλύτερα μερικά πράγματα....
Ευχαριστώ για την υπομονή σας
|