Λοιπόν Αντρέα το θέμα με έχει απασχολίσει πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό και ξαναπήγα σε καναδύο μαγαζία πριν 2-3 μέρες. Η κουβέντα ήταν γύρω απο τα αμορτισερ γιατι εγώ ελατήρια έχω τα H&R τα κόκκινα (3cm).
Τα υποψήφια αμορτισερ ήταν:
1. ΚΑΥΑΒΑ AGX (δλδ ρυθμιζόμενα, και όχι τα EXEL-G)
2. KONI (κιτρινα, ρυθμιζόμενα και όχι τα κόκκινα)
3. BILSTEIN SPRINT (υπάρχουν και τα Sport, αλλα τα καλά είναι τα SPRINT).
Συμπεράσματα:
1. KAYABA AGX.
Όσοι τα φοράνε σε Ε-111 είναι πάρα πολυ ευχαριστημένοι. Τελευταία είχε πάρει το αυτί μου ότι τα βγάζει και για Ε-12. Πράγματι στον κατάλογο του 2008 υπάρχουν AGX για Ε-12 αλλα κοστίζουν 640 ευρώ (χωρίς τοποθέτηση). Συμπαθητικό αμορτισερ, σίγουρα καλύτερο απο το μαμα, κάνει για χαμήλωμα (όχι σαν το EXEL-G), και είναι και ρυθμιζόμενο, αλλά ειναι ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ. Δεν ξέρω πόσο κάνουν για την Ε-11, αλλά το μοντέλο που κάνει για την Ε-12 είναι υπερτιμημένο και γενικά δεν αποτελεί κάτι εξαιρετικο.
2. ΚΟΝΙ
Δεν είναι απλά ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ, είναι ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ και αυτο τα λέει όλα!!! τιμή 480 ευρώ χωρίς τοποθέτηση. Χαρακτηριστικά ο πωλητής μου είπε οτι και 480 να έκανε το KAYABA πάλι τα ΚΟΝΙ θα σου συνιστούσα!!! ωραίο αμορτισερ, με δυνατότητα ρύθμισης και επισκευάσιμο.
3. BILSTEIN
Για αυτά δε μιλήσαμε πάρα πολυ γιατι κάνουν περιπου 650 ευρώ χωρίς τοποθέτηση ενω κοπανάνε αρκετά (σίγουρα είναι πιο απότομα απο τα ΚΟΝΙ). Είναι επισκευάσιμα, αλλα δεν είναι ρυθμιζόμενα και αυτό ειναι μειωνεκτημα.
Σχετικά με την τοποθέτηση των ΚΟΝΙ:
Η ΚΟΝΙ για να μειώσει το κόστος παραγωγής και συνεπώς το τελικό κόστος των προϊόντων κάνει το εξής. Δεν φτιάχνει αμορτισερ που να κουμπώνουν ακριβώς πάνω στο γόνατο κάθε αυτοκινήτου. Για να τοποθετηθει το αμορτισερ, κόβεται το παλίο και εκεί κουμπώνει το αμορτισερ την ΚΟΝΙ. Όπου και να πας στον κοσμο έτσι θα γίνει η τοποθέτηση, κακώς αυτός ο τρόπος έχει χαρακτηριστεί ως "πατέντα". Στο site της ΚΟΝΙ έτσι περιγράφεται ο ενδεδειγμένος τρόπος τοποθέτησης.
Εγώ Αντρέα έχω ψηθεί για τα ΚΟΝΙ. Κερδίζουν σε κόστος και φαίνεται να ειναι καλύτερα και σε χαρακτηριστικά. Βέβαια τα παιδιά που φοράνε BILSTEIN μπορεί να έχουν αντίθετη άποψη. Μην νομίζεις ότι τα ΚΟΝΙ είναι φτηνιάρικα, αν κατασκευάζονταν ειδικά για κάθε μοντέλο θα κόστιζαν περιπου όσο και τα άλλα. Αλλά το "κόλπο" που κάνει η ΚΟΝΙ της επιτρέπει να μειώσει το κοστος. Παίζει να τα "φορέσω" μέχρι το τέλος Ιουλίου...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|