Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4 AGE-LESS YEARS
1ο η μικρη ρεζερβα δεν ειναι''για''80 χλμ ειναι 80 km max. στο ταχυμετρο ενοουν.ετσι ωστε να πας στο κοντυνοτερο βουλκ για επισκευη.ετσι ωστε να εχεις και παλι την ρεζ.στην θεση της.
2ο καλο το υγραεριο αλλα υπολογιστε οτι με μια δεξαμενη 80 λ.εχεις αυτονομια περιπου550χλμ οσο περιπου και με 40λ βενζινης.περιπου λεμε ετσι? το υγραεριο κοστιζει περιπου 65-70 λεπτα το λιτρο. you do the math.
3ο οπως θα επρεπε να ξερετε ολοι η βενζινη εκτος απο καυσιμο παιζει και ρολο λιπαντικου και ψυκτικου.καιγοντας λοιπον υγραεριο η ιδιοτητα της λιπανσης χανεται και σε συνδυασμο με την καθαροτητα του καυσιμου ο κινητηρας καθαριζει αλλα και στεγνωνει! με οτι συνεπαγεται αυτο και οση και να ειναι η προσμιξηαλλων αεριων δεν ειναι σαν την βεζινη.δεν δουλευει τελεια κρυο.γιαυτο τα πρωτα 5-7 λεπτα δουλευpει με βενζινη οταν ξεκιναμε.
4ο ειναι οικολογικο τατο τατο
5ο ειναι επικυνδινο αν εμπλακει σε μεγαλο ατυχημα ειναι δοκιμασμενες οι δεξαμενες στα 100 bar πιεσης αλλα οχι στους τονους προσκρουσης και ενδεχομενως διατρησης,αναλογως το εξαρτημα του αλλου αυτοκινητου που θα καταφερει να φτασει στη μπουκαλα!!! δυσκολο ισως αλλα ...
6ο προσωπικη μου αποψη ... μην γεμιζετε με τζιτζιμπλικια τα αυτοκινητα σας τα κανετε πολυπλοκοτερα και επικυνδινοτερα απο οτι ηδη ειναι. χανουμε το νοημα της αυτοκινησης. αυτο το εκαναν οι ταριφες στα τελη δεκαετιας 80' για οικονομια και συνολικα αυτονομια.
|
συγνωμη που θα στο πω αδερφε αλλα στα περισοτερα εισαι λαθος.φτανει μονο να σου πω οτι το αμαξι μου το εχω σαν γκομενα κοινος εχω δεθει μαζι του και το αγαπω πολυ καθωτι ΤΟΥΟΤΑ σημαινει λατρεια.
1ον..ποιος σου ειπε οτι το υγραεριο ειναι πιο επικινδυνο απο την βενζινη?αν δεις κρασ τεστ η βενζινη λαμπαδιαζει σε λιγα δευτερα ενω το υγραεριο δεν παθαινει τιποτα.πηγαινε μια βολτα απο υγραεριοκινηση να δεις πως ειναι η μπουκαλα μεσα να παθεις πλακα.λιωμα να γινει το αμαξι η μπουκαλα θα εχει μονο γρατζουνιες.καταρχην στο αεριο υπαρχουνε πολλες δικληδες ασφαλειας στην βενζινη με το παραμικρο μπορει να σχιιστει καπου το ρεζερβουαρ να τρεξει πανω στην εξατμιση και μπαμ...
2ον..εχω αν ειχα 80 λιτρα μπουκαλα θα εκανα περιπου 900χλμ με καταναλωση 9 λιτρα στα 100χλμ.τωρα με 36 λιτρα και πιανω 400χλμ αυτονομια.δυλαδη 36χ0.60 περιπου 21 ευρω.
3ον..το συστημα μου δεν θελει ουτε 4 ουτε 5 λεπτα για να γυρισει σε αεριο.βαζω μπρος φευγω και στα 40δευτερα εχει γυρισει σε αεριο.δεν ξερω αυτο που λες αν ισχυει στα συστηματα 4ης γενιας,γιατι εγω εχω 5ης υγρου ψεκασμου.
4ον...αν διαβασεις λιγο παρακατω θα δεις απο αυτα που εγραψα πως λυπαινονται οι βαλβιδες.και τον ρολο λιπανσης παιζει το βουτανιο.
5ον...ρεζερβα εχω κανονικοτατα την ψιλη της τοΥοτα μαζι με τα συναφη εργαλιακια σε μια ακρη του πορτ μπαγκαζ και δεν χαλιεμαι καθολου.
6ον...σε αυτο που ειπες περι του να μην τσιγκλιζουμε τα αυτοκινητα.καποιοι αλαζουνε κινητηρες και απο 90ιπους το κανε το αμαξι στους 170.αυτα τα αμαξια ειναι φτιαγμενα για την εχτρα ιποδυναμη?φυσικα και οχι.τα μπαηπασ που κανουνε στις πλεξουδες ειναι ασφαλη δυλαδη?(αλιμονο βεβαια δεν προσβαλω κανεναν απο εδω παιδια)
και κατι τελευταιο.τα κιτ αεριου της ικομ ιταλιας εχουνε ευρωπαικα πιστοποιητικα ασφαλειας.το ιδιο κιτ ειδα και στην γερμανια.τους εχεις για χαζους τους γερμανους να βαζανε κατι στην χωρα τους που να μην εχει περασει απο ελεγχο ειτε της tuv ειτε της ADAC?
το τι ακουγα και εγω πριν το βαλω δεν εχει καμοια σχεση με τωρα που το δουλευω.