Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
26-01-10, 19:13
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ μαζί σου γιαυτό έβαλα Η!!! εξαλλου ποιός ο λόγος? για να τα πληρώνουμε και ακριβότερα? δεν φτάνει τόσα χλμ το αμάξι μας! εμένα έχει κόφτη τελικής κιόλας στα 180χλμ πραγματικά χλμ δεν τον έχω βγάλει! και τα potenza RE720 αν και Η είναι πολύ σκληρότερο λάστιχο από όλα τα άλλα που έχω δοκιμάσει!
|
26-01-10, 19:23
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αφου το αμάξι σου φτάνει μέχρι 180χλμ γιατί δεν βάζεις Τ Νικηφόρε θα δουλεύει αμέσως τα λάστιχα? Τώρα για τον δίκτη V σαφώς κ δεν είναι τόσο άμεσα όσο τα Τ ή τα Η αλλά σίγουρα θα κάνουνε την δουλειά τους απλά δεν είμαι σε θέσει να σας πω τίποτα ακόμα γιατί δεν έχω άποψη πάνω στο θέμα!!!!!!!! Οσο για την τιμή δεν έχουν διαφορές μεγάλες! Τα Τ κάνουν περίπου 220 τα Η 250 κ τα V 280 οι standar τιμές έτσι αλλά θα βρείς κ καλές τιμές!!!!!
__________________
|
|
|
|
26-01-10, 19:45
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
γιατί είναι στο όριο με την τελική έχουν πολύ μαλακή γόμα, μην ξεχνάς δεν έχω 80 κάτι άλογα έχω 4E-FTE πάνω! πολλές φορές γράφει κιόλας θέλω αντοχές στα λάστιχα. Εδω τα Η τα χαλάω γρήγορα. Γιαυτό είπα ότι σκέφτομαι για V με την προυπόθεση να αντέχει περισσότερο η γόμα όχι για τα χλμ! Αν δεις τα δικά μου τώρα (μόλις μπορέσω θα ανεβάσω φωτο) να δείτε πως είναι τα μπροστά σχετικά με τα πίσω! πριν το Καλοκαίρι πρέπει να βάλω τα μπροστά πίσω, έχει φαγωθεί από τώρα το πέλμα δλδ τα αυλάκια έχουν γίνει ρηχά και τα πλαινά έχουν φαγωθεί (απο τις στροφές), τα πίσω είναι σα νέα σχεδόν! και ακόμα δεν έχουν 12000χλμ!!!
για σύγκριση να πω στο starlet GT με ίδιο μοτερ και σασμαν (βέβαια αλλο βαρος το ένα με το άλλο) αλλά λέμε τώρα, michelin pilot exalto H 185/55/14 με κοντο σασμαν τότε με τα 1000 ζόρια μου έβγαλαν 30000χλμ (έγιναν σαπούνι) και αργότερα με μακρύ σασμαν ειχα βάλει pirelli P2500 H έκαναν 12500χλμ και ακόμα που είναι στο αμάξι του πατέρα μου είναι σαν καινούρια σχεδόν! πως γίνετε αυτό??? τελικά τα conti premium contact2 που έχω τώρα είναι ΤΟΣΟ μαλακά που φαγώνονται τόσο γρήγορα? εντάξει έχουν κάνει μερικά burn out αλλά σε σχέση με τα michelin δεν είναι τίποτα και η φθορά κατά πολύ μεγαλύτερη!
|
26-01-10, 19:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδες τα toyo αν και με δεικτη V κυριολεκτικα μεχρι το περιπτερο να πας εχουν ζεσταθει!Ελαστικο με ελαστικο εχει διαφορα,αν και κατα κανονα τα V οντως στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι ακαταλληλα για αμαξια μικρης δυναμης.Πχ τα toyo αν και φθαρμενα κρατανε ακομα σε αντιθεση με τα Eagle που φοραγα πριν που ειδικα οταν ειχαν ξεραθει μονο σε ταξιδι ερχοντουσαν σε θερμοκρασια λειτουργιας η σε πιστα
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
26-01-10, 21:58
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή:
kavala
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν θελετε λαστιχο να αντέχει αλλα ειναι σκληρο πολυ,και μονο για καλοκαιρι (το χειμωνα προσοχη να ζεσταθει) μπριτζεστον ποτενζα βαλτε. εγω ποτιμω τογιο λογο δυνατου παινου για τις στροφες.
|
27-01-10, 01:00
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-07-2008
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν θελεις κρατηματα και το ελαστικο να γαντζωνει στο δρομο βαζεις toyo αλλα να ξερετε η γομα δεν κραταει για παρα πολλα χιλιομετρα, αν θες κατι ποιο κατω, ενδοιαμεσο πας στα potenza που εχουν και πολυ καλα κρατηματα και μεγαλυτερη διαρκεια εγω ειχα τα potenza και τωρα toyo t1r σε διασταση 195/50/r15 τα toyo απλα δεν πεζονται.. ειδικα σε στροφιλικια..
|
27-01-10, 10:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για ποιό μοντέλο μιλάς ;
|
27-01-10, 11:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μαλλον τα T1R εννοει ο φιλος αφου για αυτα συζητουσαμε
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
27-01-10, 14:00
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μάλλων το ΤΟΥΟ PROXES T1R 82V σαν τα δικά μου!!!!!!!!
__________________
|
27-01-10, 20:46
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-07-2008
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα TOYO PROXES T1R εννοω το γραφω κι ολας.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17701101 seconds (79,99% PHP - 20,01% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:11. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|