Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
|
|
24-03-09, 21:16
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Απο την πρωτη σελιδα
Απο το εργοστασιο υπαρχει γειωση στην (πολλαπλη εισαγωγης) που γειωνεται με το σασι, γειωση του( σασμαν) με τον αρνητικο πολο της μπαταριας και γειωση του( σασι) με τον αρνητικο πολο της μπαταρια. Οι 3 αυτες δημιουργουν το κυκλωμα γειωσης (ειναι οι ελαχιστες δυνατες).Τωρα αν ξεχασα καμια yell δεν ξερω. Ξεκιναμε αντικαθιστωνταςτις 3 εργοστασιακες και μας μενουνε αλλα 4 καλωδια(το σετ εχει 7)για εχτρα γειωσεις, που μπορουμε να γειωσουμε οτι θελουμε, αλλα καλο ειναι να γειωσουμε μεροι του κινητηρα που παραγουν, η δεχονται ρευμα, η ηλεκτρικη ταση.Ετσι γειωσα, (δυναμο),γιατι εκει παραγεται το ρευμα του αυτοκινητου,(κεφαλη), εκει υπαρχουν τα μπουζι, (ντιστριμπιτερ),εκει παραγεται το ρευμα των μπουζι και την( πεταλουδα εισαγωγης),γιατι εκει υπαρχουν διαφοροι αισθητηρες.
Διαβασε και θα καταλαβεις.
Αυτα εκανα εγω.Εαν εχεις απορειες εδω ειμαστε.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
24-03-09, 23:36
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Απο την πρωτη σελιδα
Απο το εργοστασιο υπαρχει γειωση στην (πολλαπλη εισαγωγης) που γειωνεται με το σασι, γειωση του( σασμαν) με τον αρνητικο πολο της μπαταριας και γειωση του( σασι) με τον αρνητικο πολο της μπαταρια. Οι 3 αυτες δημιουργουν το κυκλωμα γειωσης (ειναι οι ελαχιστες δυνατες).Τωρα αν ξεχασα καμια yell δεν ξερω. Ξεκιναμε αντικαθιστωνταςτις 3 εργοστασιακες και μας μενουνε αλλα 4 καλωδια(το σετ εχει 7)για εχτρα γειωσεις, που μπορουμε να γειωσουμε οτι θελουμε, αλλα καλο ειναι να γειωσουμε μεροι του κινητηρα που παραγουν, η δεχονται ρευμα, η ηλεκτρικη ταση.Ετσι γειωσα, (δυναμο),γιατι εκει παραγεται το ρευμα του αυτοκινητου,(κεφαλη), εκει υπαρχουν τα μπουζι, (ντιστριμπιτερ),εκει παραγεται το ρευμα των μπουζι και την( πεταλουδα εισαγωγης),γιατι εκει υπαρχουν διαφοροι αισθητηρες.
Διαβασε και θα καταλαβεις.
Αυτα εκανα εγω.Εαν εχεις απορειες εδω ειμαστε.
|
ευτυχως που εστειλες γιατι ειδα οτι εχεις ασχοληθει με το θεμα..!thanx βαλε μου και μερικες φωτο αν μπορεις πιο καλες απο την πολλαπλη...το δυναμο οπωσδηπωτε και το ντρισιμπιτερ...τα αλλα τα εκανα ηδη!
ευχαριστω πολυ!
|
29-03-09, 21:45
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eπισυναπτω φωτο με την δουλεια που εγινε απο γειωσεις...να μου πειτε την γνωμη σας.
|
03-04-09, 17:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Οριστε και μερικες φωτο
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
04-04-09, 23:54
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σε 1.3 g6 κάνουν τίποτα αυτές οι αλλαγές; είπατε κερδίζεις σε τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών. δηλαδή 2-3πς πάνω;
επίσης τι μπαταρία πρέπει να έχουμε και αν γίνονται όλα στην οτοπρο ή σε οποιοδήποτε ηλεκτρολόγο.
Ένα πρόβλημα που έχω τώρα και δεν ξέρω αν πρέπει να το βάλω εδώ.
Σχετικά με τις γειώσεις.
Καμιά φορά ηλεκτρίζομαι όταν κλείνω τις πόρτες του αυτοκινήτου (σβηστό είναι). Τι να φταίει;
|
05-04-09, 01:38
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν ανεβαινει η ιπποδύναμη με τις γειώσεις, να πάρουμε 2-3 κουλούρες καλώδιο να το τυλίξουμε όλο ρε παιδιά....
Θα μου ρθει και φτηνά η βελτίωση,
μιας και ψωνίζω και καλώδια και cos στη χονδρική
Θα πάρω την πρέσα και θα βάλω δουλειά, να το κάμω πύραυλο το 1300αρι !!!
Το χτύπημα από το ρεύμα, έχει συζητηθεί εδώ:
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=17034
εκτος αν ο antonios εννοει κάτι άλλο με τη λέξη "ηλεκτριζομαι"
|
05-04-09, 12:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Oι διαφορες τις ταξεις του 1-2 ιππων δεν ειναι μετρησιμες.Ακομα και 8 φορες να μετρησεις το αυτοκινητο την ιδια μερα, χωρις να κανεις τιποτα θα εχει 8 διαφορετικες τιμες με αποκλεισει 1-3 ιππων.Ποσο μαλλον να βαλεις γειωσεις και να κανεις δυναμομετρηση μετα.
Σιγουρα να εχεις πιο ομαλη λειτουργεια και θα ξερεις οτι το μοτερ σου θα δουλευει σωστα, ειδικα εαν εχει καποια χιλιομετρα.Εαν δεν θελεις να πληρωσεις καποιο κιτ, κανε ενα φτιαχτο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
05-04-09, 13:27
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εννοείται, πως αν τα παλιά καλώδια ρεύματος είναι ψωριασμένα, κομμένα, διαλυμένα... με τα καινούργια θα περνάει πιο εύκολα το ρεύμα
Πάντως σε ένα αυτοκίνητο, δεν είναι δα και τόσο μεγάλα τα ρεύματα, στο πρωτεύον κύκλωμα ανάφλεξης.
Αυτοκίνητο είναι, όχι υποσταθμός της ΔΕΗ.
Πιο πολύ ομορφιά προσφέρουν οι γειώσεις.
Τα μπουζοκαλώδια, είναι άλλο θέμα.
|
05-04-09, 20:06
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οταν γυρναω το κλειδι στο start και αναβουν ολες οι ενδειξεις, πολλες φορες η βελονα του στροφομετρου κινειται προς τα πανω. Γιατι?
Επισης, (το ειχε αναφερει ο apsogos), οταν εχω ρελαντι 1000στρ και αναψω φωτα και τον αερα, οι στροφες πεφτουν κατα πολυ 500στρ. Γιατι τοσο πολυ? Πριν, οκ επεφταν αλλά καμια 200-300στρ μαξ.
|
06-04-09, 11:25
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-01-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω τις ''εφτιαξα'' τις γειωσεις...με πολυ καλυτερο καλωδιο 0,5mm O.F.C δεν πιστευω οτι πηρα κατι αισθητο...απλα σιγουρα ειναι καλυτερα καλωδια και οποιος θελει να προσεχει το αυτοκινητο του...ειναι καλο να βαλει....κατα την γνωμη μου παντα!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17085600 seconds (82,51% PHP - 17,49% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:35. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|