καταρχήν ο φίλος μας που ρώτησε όπως και εγώ μιλήσαμε για στυλ οδήγησης κάπως σπορ,που σημαίνει κατα τη γνώμη μου ότι δεν πας συνέχεια στο όριο αλλά σε κάποιες στροφούλες και κάποιες ευθείες τα δίνεις όλα(και το ανέφερε κι όλας το παλικάρι).
τώρα αν εσείς ξεκινάτε σε κάθε φανάρι με το πετάλι να πιάνει πάτωμα και ακόμα και στην αλλαγή δευτέρας γράφει το λάστιχο,αν εσείς δένετε το χειρόφρενο και ξεκινάτε τις σβούρες και τα burn out αυτό δεν σημαίνει ότι το λάστιχο σαν λάστιχο είναι μάπα απλά εσείς έχετε πιο ισχυρό μέσα σας το ένστικτο του κανίβαλου και είστε καύτες ελαστικών(κάτι το οποίο σε προηγούμενο ποστ μου είχα τονίσει για να επισημάνω τη διαφορά).
το αν ήταν σπορ ή όχι η οδηγησή μου αυτό το ξέρω μόνο εγώ και κάποια άλλα άτομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
Κωστα τη γνωμη μου για τα 720 την εχω σχηματισει απο 2 κολλιτους μου.ο ενας τα εχει φορεσει 4-5 φορες σε g6 του 2000 16αρι και η αποψη του ειναι ιδια καθε φορα.καμια 10.000 κμ βγαζει πριν αρχισουν να γλυστρανε απο αποψη ξεραματος.στο δευτερο χρονο τα πεταει γιατι εχουν γινει ημισλικ.τωρα θα μου πεις γιατι τα βαζει συνεχεια?γιατι αμα ζεσταθουν οπως λεει κρατανε υπεροχα γιαυτον αλλα για να ζεσταθουν θελουν δουλεια γιατι ειναι σκληρη γομα σε σχεση με μισελεν.
ο αλλος ταχε βαλει σε ενα ροβερ (μπροστα μονο) και πριν ειχε εκσαλτο 1.η γνωμη του,σε καθε σροφή τουφευγαν τα μουτρα.
πριν τα βαλει αυτος ημουν και εγω για αλλαγη και το σκεφτομουνα αλλα οδηγησα λιγο το δικο του και δε μου αρεσαν καθολου.
περασα σε κοντινενταλ και ειμαι αρκετα ικανοποιιμενος αλλα σαν το εκσαλτο το 1 τιποτα.
δε συζηταω για εκσαλτο 2 γιατι με δεικτη w δε νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο για μας.
τωρα αν εσενα σε καλυπτει το 720 η γνωμη οπουδηποτε αλλου ειναι περιττη αλλα καποια πραγματα οπως τα χαρακτηριστικα καποιου ελαστικου δεν ειναι υποκειμενικο θεμα.
|
καταρχήν το επαλήθεύεις με τα λεγόμενα σου ότι το έκαιγε το λάστιχο αφού κατάφερνε και το έκανε ημισλίκ(στα 10000 άρχιζε και γλίστραγε άρα να το κράταγε άλλα 10000?τι έκανε με το που ξεκίναγε έγραφε και γενικά πήγαινε παντού γράφοντας και με τις πάντες?)
όσον αφορά το τελευταίο που είπες ότι τ
α χαρακτηριστικα καποιου ελαστικου δεν ειναι υποκειμενικο θεμα σε ρωτάω πως μπορείς να εκφέρεις γνώμη για το συγκεκριμένο ελαστικό όταν δεν το έχεις βάλει στην corolla σου.το ότι οδήγησες το ροβερ του φίλου σου για λίγο δεν μου λέει κάτι.άλλο αυτοκίνητο και πόσα χιλιόμετρα θα έκανες για να μπορέσεις να εκφέρεις άποψη.
Βασίλη το λες και μόνος σου ρε φίλε ότι τα 720 σου κράτησαν παραπάνω.μη συγκρίνεις όμως το τρόπο οδήγησής σου με τη κάπως σπορτ που λέγαμε γιατί πολύ απλά το στυλ οδήγησης σου είναι extreme ρε φίλε κακα τα ψέματα,αφού δεν άφηνες στροφή για στροφή.
τέλος κλείνοντας θα ήθελα να πω πως δεν μου απαντήσατε σε αυτό εδώ:
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
πάντως Νασο σε αυτό που είπες θα σε ρωτήσω και εγώ κάτι.γιατί πολλοί πισωκίνητοι τα φοράνε πίσω?(μιλάω μόνο για άτομα που ο χιλιομετρητής γράφει σε μια βόλτα 50 χιλ και τα πίσω λάστιχα έχουν κάνει τα διπλά και τριπλά γιατί πηγαίναν με το πλάι)
κάτι τελευταίο και δεν θυμάμαι αν το έχω ξανα αναφέρει.όταν βάλατε τα brigdestone potenza re720 υπογράψατε κανα χαρτί?σας ήρθε κάποια επιστολή εγγύησης από την elastrak μαζί με μια κάρτα μέλους elastrakclub?αν όχι τότε λυπάμε αλλά ψωνίσατε από σβέρκο που λέμε.
|
γιατί οι πισωκίνητοι τα βάζουν πίσω?το απάντησε εμέσως ο Βασίλης.πολύ απλά κρατάνε λίγο παραπάνω στα παιχνίδια.
όσον αφορά τη κάρτα φίλε
nasos και φίλε
dRiveR7 δεν περιμένω απάντηση γιατί πολύ απλά δεν τα έχετε φορέσει τα συγκεκριμένα λάστιχα άρα πως θα ξέρετε.
αφήστε λοιπόν εμένα στον δικό μου κόσμο που έμεινα ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα ελαστικά αφού τα φορούσα και μείνετε εσείς σταθεροί στις απόψεις σας ακούγοντας τους φίλους σας και τους γνωστούς σας.(
τόσες φορές έχουμε πει ότι ακόμα και σε ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό στήσιμο όμως,ένα λάστιχο μπορεί να μην κάνει για εμάς αλλά ποιος το ακούει.γράφουμε απλά για να γράφουμε και όχι για να βοηθήσουμε με τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας που προέρχονται από χειροπιαστά παραδείγματα)
και μια πληροφορία τα bridgestone potenza re 720 ήταν σπορ λάστιχο ενώ τα bridgestone turanza er 300 δεν είναι.