Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
|
σε πληροφορω φιλε μου οτι η toyota εχει απο τα καλυτερα και ανθεκτικοτερα αλουμινενια μπλοκ και δεν εχει καμια σχεση με τα κραματα αλουμινιου που χρησιμοποιουν στηυν ευρωπη. το θεμα με το λαδοκαψιμο ειχε να κανει καθαρα με τις ανοχες ελατηριου-χιτωνιου. μην λεμε οτι να ναι γιατι τοσο κολλημα? εμενα το μοτερ μου παντα αξιοπιστο ηταν ειναι και θα ειναι και τωρα που ναι τουρμπισμενο....