ξερω περιπτωσεις που καποιοι τα πηραν με προβληματα, ενας ηταν ο ξαδερφος μου αλλα ειχα και εναν φιλο που απο την αρχη καιγανε λαδια στο ρελαντι συνεχεια ομως!!! μιλαμε για τρελες φρυτεζες!!! βεβαια τα προβληματα φτιαχνονται λεφτα να εχεις! ευτυχως εμενα δεν το κανει συνεχεια (μονο με ρελαντι πολυ ωρα) και ετσι δεν ασχολουμαι προς το παρον, ο φιλος μου ο μηχανικος ασχολειτε παρα πολυ με γιαπωνεζικα αλλα οχι μονο με αυτα. Καμια μερα θα παω να τον ρωτησω να μαθω τπτ νεο. Κανω πολλα πραγματα στο αμαξι μονος μου αλλα οχι τα πολυ σοβαρα, αυτο δεν θα το εκανα ετσι κι αλλιως εγω. Αν θελω μπορω να προπονηθω στο 4EFE (σε οτι εχει απομεινει τουλαχιστον) αφου δεν το παιρνει κανεις θα σαπισει στο τελος και θα παει για πεταμα...
http://www.jeepsunlimited.com/forums...d.php?t=548283
http://www.toyotagtturbo.com/forums/...cing+PCV+Valve
η βαλβιδα που βλεπουμε εδω (αυτη η γωνίτσα) είναι μια αντεπιστροφη, δεν ξερω αν γινεται να χαλασει και να δουλευει και αντιστροφα παντως η απουσια της που εβαλα σκετο σωληνακι επειδη την εσπασα και ημουν εξοχικο προκαλει τα λαδια απο το ψευδοκαπακο να περνανε στην εισαγωγη και να τα καιει! μετα απο μερικα χλμ ηταν ηδη φρυτεζα τοσο πολυ που δεν φαινοταν απολυτως τπτ πισω μου!!! βουλωσαν τα μπουζι και εγινε 2κυλινδρο το μοτερ και χρειαστηκαν μετα και αυτα καθαρισμα! επισης επειδη προσφατα μου ετυχε να κοπει το σωληνακι που την συνδεει με την πολλαπλη, εχανα πιεση, το μοτερ δεν τραβαγε και δεν ειχε δυναμη, μετα το ειδα. Οποτε σε τετοιες περιπτωσεις μην παραλειψετε εναν ελεγχο σε αυτην την βαλβιδα! για να την δοκιμασετε πρεπει να την βγαλετε απο πανω (προσοχη μην σπασει βγαινει δυσκολα) και φυσαμε και απο τις 2 πλευρες, απο την μια πρεπει να μην περναει αερας, αλλα δεν θυμαμαι απο ποια πλευρα τώρα. Αν φτυνει λαδια απεξω και πασαλειβετε το μοτερ αλλαζουμε το τσιμουχακι, εχει ανταλλακτικο η toyota με κοστος καπου 3 ευρω νομιζω που ειχα παρει.