Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 16-01-13, 01:50
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειναι βεβαια λυπηρο το γεγονος οτι υπαρχουν πολλα κρουσματα με τετοιο σοβαρο προβλημα και η ΤΟΥΟΤΑ κατι πρεπει να κανει με αυτο γιατι καθε αλλο παρα τιμητικο ειναι ...........
ασε γιαννη....
απο τιμητικα και αξιοπιστους ευρωπαιους χορτασαμε...
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 16-01-13, 02:56
giorgos_auris Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-06-2010
Περιοχή: Αχαρναί
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
giorgos_auris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εχω auris με τον ιδιο κινητηρα και αυτο ΠΡΩΤΗ φορα το ακουω εγω το εχω 3 χρονια με κανενα απολυτως προβλημα.......
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 16-01-13, 09:52
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Θελω να πω οτι αν αυτο το μοτερ φορα εμβολα τυπου σφυρηλατου μπορει και να ειναι λογικο να κανει ετσι!!!
Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 16-01-13, 16:09
giorgos_auris Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-06-2010
Περιοχή: Αχαρναί
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
giorgos_auris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?
Για σφυρηλατα δε ξερω παντως εχει την υψηλοτερη σχεση συμπιεσης για ατμοσφαιρικο κινητηρα :P
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 18-01-13, 15:04
Το avatar του χρήστη dj.jorge
dj.jorge Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-08-2011
Μοντέλο: TOYOTA AURIS
Περιοχή: ΗΡΆΚΛΕΙΟ-ΚΡΉΤΗΣ
Μηνύματα: 48
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
dj.jorge είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια γινετε να καταγραψει ο εγγεφαλος αυτο το προβλημα???
σε αλλη αντιπροσωπια που πηγα μου ειπαν πως το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα και οτι αυτο που μου ειπαν οτι εχει καταγραψει την ζημια ο εγγεφαλος δεν στεκει.διοτι λεει πλεον τα αμαξια εχουν τεστερ και αν δεν αναψει λαμπακι βλαβης δεν καταγραφετε τιποτα.κατα ποσο ισχυουν αυτα...???παρακαλω πειτε μου οποιος γνωριζει καλα απο αυτα τα θεμα.
και τι να πιστεψω λοιπον εγω???ειναι θεμα τελικα βλαβης ή μηπως καποιος θελει να βγαλει λεφτα απο την εγγυηση ...???
__________________
Toyota Auris 1.33 dual vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 18-01-13, 16:01
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε φιλε μην ασχολεισαι με τους ασχετους της αντιπροσωπειας.Αν δεις οτι αρχιζει να καιει λαδια ζητα επισκευη.Αν δεν καιει μην ζαλιζεις το κεφαλι σου.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 19-01-13, 15:21
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?
Μιχαλη μην σου κανει εντυπωση,αν δεις με τι αναλογια αερα καυσιμου δουλευουν αυτα τα μοτερ απο το εργοστασιο για να ειναι οικονομικα θα τρομαξεις!!!Φαντασου τι θερμοκρασια καυσαεριων εχουν ,οποτε δεν θα μου εκανε εντυπωση να ειχε σφυρηλατα εμβολα για να ειναι αξιοπιστα απο θερμοκρασιες αυξημενες σε συνδυασμο με την υψηλη συμπιεση!!!
Το Suzuki Swift Sport με τα 130 αλογα το 1.6 εχει σφυρηλατα εμβολα παντως και συμπιεση 11.1:1!!!


Πανο δεν εχω ακουσει παντως σε πολλα ευρωπαικα να αλλαζουν εμβολα και μπλοκ για πλακα και σε εγγυησεις απο το 2000 και μετα και ΜΗΝ μου πεις για ηλεκτρικα και τετοια γιατι αλλο ενας καμμενος πολ/στης και αλλο ενα μοτερ που καιει λαδια και παει για παλιοσιδερα,δεν ειναι το ιδιο ,πιστευω να με εννοεις....

Και μην μου πεις οτι δεν παιρνεις καποιος ΤΟΥΟΤΑ για να εχει το κεφαλι του ησυχο γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!

Εσυ εξαλλου οτι ΤΟΥΟΤΑ εχεις ειναι απο απο την προηγουμενη δεκαετια εκει που πρωτα σαπιζε το σκαφος και το μοτερ εκανε 400000χμ και ακομα δουλευε και δεν εκαιγε και σταλα λαδι........
Τι εχεις να πεις για εναν ανθρωπο που παιρνει ενα ΤΟΥΟΤΑ με 18 και 20 χιλιαδες ευρω και και ακουει για λαδια ,εμβολα και μπλοκ???
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 19-01-13, 22:56
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων

γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 20-01-13, 00:53
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Τα μοτερ της VW και της OPEL εχουν ημερομηνια ληξης τα 50000χμ πλεον...Οι ρεκτιφιατζηδες πανυγηριζουν...
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 20-01-13, 14:33
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.

Ας αφησουμε την καραμελα τι εκανε η ΤΟΥΟΤΑ την δεκαετια του 90!Ολοι το γνωριζουν αυτο!
Τωρα εχουμε 2013 και ΝΑΙ δεν παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ για γκαζια!!!Αν εξαιρεσουμε το Τ-Sport μοτερ ΔΕΝ υπαρχει κατι φθηνο που να παρεις για γκαζια!!!
ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν βαλει 1.4 και 1.6 Turbo με πολλαπλα οφελη και δεν σπαζουν σε γενικες γραμμες,ουτε αλλαζουν εμβολα και μπλοκ σε εγγυησεις!!!

Τεσπα αυτη η κουβεντα εχει γινει πολλες φορες εδω μεσα......
Το θεμα ειναι οτι παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ 1.6 για αξιοπιστια και οταν δινεις για ενα 1.6 AURIS 20000+ ευρω δεν τα δινεις ουτε για το κορυφαιο στησιμο,ουτε αναρτηση,ουτε ομορφια,ουτε φυσικα γκαζια αλλα για ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!
Απλα πραγματα λεω!!!Με 20000 παιρνεις απο 1.4 και 1.6 Turbo απο 122 εως και 192 αλογα και δεν κανεις 0-100 σε 11 ουτε τελικη τα 195.......

Αρα οταν παιρνεις ενα ΤΟΥΟΤΑ το θες να μην σπαει να μην χαλαει και για αυτο δινεις και τα ωραια σου λεφτα!!!!
Οταν και αυτο το πλεονεκτημα καταριπτεται τοτε δεν υπαρχει λογος να δωσεις 10με 20% πανω σε χρηματα απο ενα αντιστοιχο αλλα αμαξι ιδιας κατηγοριας !!!!


Γιωργο για τα OPEL θα συμφωνησω εν μερη αλλα για τα VW σε καμμια περιπτωση!!!Τα μοτερ ειναι ασπαστα και απο 1400 κυβικα βγαζουν απο 170 εως 250 ιππους με μαμα σωθικα απροβληματιστα!!!Για να μην πω για τα 1.8 και τα 2.0 TSI και TFSI αντιστοιχα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΥΡΑΚΙΑ ΣΕ 4ΖΖ (1,8 ΜΕ 4ΖΖ ΠΙΣΤΟΝΙΑ) philippos ΦΟΡΟΥΜ 11 21-01-14 13:34
Auris VSC off ?!? GMASTER6 TOYOTA AURIS 16 09-02-13 12:11
Αλλαγή ΑURIS 1.33 με AURIS 1.6 gk21 TOYOTA AURIS 4 08-09-09 10:38
Το Νέο μου Αuris !!!!! GREENMILE TOYOTA AURIS 28 02-04-09 13:16
3S-GE YAMAHA κεφαλη, 2.0 Lt, απο ST162 Celica, πιστονια,κεφα SavvasKE35 SUPPORT 5 06-01-06 23:51



Page generated in 0,18156195 seconds (83,81% PHP - 16,19% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:42.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)