Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Τι θα πει άσχετα με τo manual ??? Τι είναι πιο έγκυρο ή κουβέντα της παρέας ή του μπαρμπα-μάστορα της γειτονιάς?
Μην λέτε ότι θέλετε ή όπως νομίζετε οτι είναι σωστό μονο και μόνο για να φανεί οτι ξέρετε!
Καταρχήν είναι 750ml/1000χλμ
Ποιος σου είπε εσένα ότι η ΤΟΥΟΤΑ δικαιολογεί αυτήν την ποσότητα για να γλιτώσει τις επισκευές? Αυτά είναι κοτσάνες!!!!! (για να μην πω άλλη λέξη)
Στα 500ml έπαιρναν την έγκριση για αλλαγή μπλοκ από το τμήμα εγγυήσεων! Στο Bulletin για την κατανάλωση έγραφε κάτι πολύ πιο απλό, πως με παράπονο πελάτη για κατανάλωση προχωρείστε σε αντικατάσταση μπλοκ!
Η ΤΟΥΟΤΑ στις εγγυήσεις ήταν κορυφή. Με το παραμικρό αντικαθιστούσε οτιδήποτε μη φυσιολογικό. Ακόμα και κλιπς που δεν κούμπωναν καλά! Τα έζησα από κοντά και επειδή πέρασα και από OPEL και CITROEN μπορεσα να συγκρίνω!
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν βέβαια και έχουν σφίξει!
Επίσης όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αυτήν την ποσότητα κατανάλωσης σαν φυσιολογική!
Αυτό κάτι σημαίνει...!
Ναι θα έκαιγε περισσότερο!
Δεν εμφανίστηκε το φαινόμενο σε όλα. Ηταν αρκετά αλλά όχι όλα!
|
Φιλε μου δεν θα διαφωνησω μαζι σου γιατι εσυ προφανως τα ξερεις απο μεσα,εγω ειμαι απλα ενας παθων πελατης που αντικατεστησε μπλοκ κι επρεπε να περασει απο τους ελεγχους καταναλωσης λαδιων , για να παρω το οκ της αντικαταστασης και μου ζητουσαν καταναλωση πανω απο λιτρο αρχικα.. οποτε ζηταω συγγνωμη για τις αριθμητικες ανακριβειες και την οποια παραπληροφορηση δημιουργησαν ,οτι εχω ακουσει και συζητησει ανεφερα και εστω και εν μερει μαλλον τα πα σωστα
απο κει και περα , γνωμη μου καθαρα, τι 750ml τι 1000ml ανα 1000km αν εχω προλαβει να ξαναφουλαρω το καρτερ ( επειδη εκαψε "φυσιολογικα" 700ml λαδι ανα 1000km ) λαδια στα 5000km-6000km ,1000 με 2000km πριν παω για προγραμματισμενη αλλαγη λαδιων (7000km) ε τοτε δεν αγορασα corolla ... αγορασα rx8 και δεν το ξερω....ή καποιο φορντ τσιμινιερα 25ετιας..... στην εκθεση μεσα θα τους το πεταγα ειδικα αν μου εκαιγε εστω και 500ml ανα λιτρο οταν ηταν καινουργιο.
Δεν δικαιολογουνται τετοιες καταναλωσεις εκτος κι αν κανεις κοντρες ολη μερα .. η ταξιδια στην autobahn με 150-200km/h συνεχως
και θεωρω πως και η toyota oπως και η opel ,γενικα ολες οι εταιριες και ειδικα η volkswagen δινουν τοσο μεγαλο ευρος καταναλωσης ,για να προστατευθουν εν μερει νομικα απο αστοχιες υλικων κτλ κι οχι λογω φυσιολογικων κατασκευαστικων ανοχων
ακραιο παραδειγμα αλλα εξισου "φυσιολογικο" ....ειναι αυτο που λεει η nissan για το GTR οτι εχει το launch control ως στανταρ εργοστασιακο αξεσουαρ αλλα σε προειδοποιει οτι αν το χρησιμοποιησεις μπορει να σπασει το σαζμαν και δεν σε καλυπτει η εγγυηση.... αυτο το παραδοξο ειναι επισης φυσιολογικο...υπερ της εταιριας φυσικα... κι οχι του πελατη. Εφοσον το launch control τοποθετειται απο το εργοστασιο επρεπε να καλυπτοταν απο μια μινιμουμ εστω εγγυηση αλλιως το καθιστα πρακτικα αχρηστο ή απατη προς τον πελατη που θα το χρησιμοποιησει.
Αν η toyota ηθελε να ναι απολυτα σωστη θα ανακαλουσε επισημα ολα τα αυτοκινητα της με τα προβληματικα πιστονια κι οχι ετσι στα μουλοχτα να καθομασταν να ψαχνουμε ρωτοντας στα φορουμ και στα συνεργεια ,τι συμβαινει και αν μπορουμε να το φτιαξουμε δωρεαν και να μας λεει ο καθενας οτι του κατεβει σχετικα με την επισκευη αναλογα με τη διαθεση
πολυ φιλικα Γιωργος