Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Υπερκυβισμός – όλα όσα θελουμε να μάθουμε |
|
09-03-09, 13:27
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Υπερκυβισμός – όλα όσα θελουμε να μάθουμε
Επειδή όλο και περισσοτεροι σκέφτονται τη λύση του υπερκυβισμού, σκεφτηκαμε να ανοιξουμε ένα θεματακι που να περιεχει αρκετες πληροφορίες για το θέμα.
Συγκεκριμένα, ο υπερκυβισμος είναι εφικτός στα μοτερ 4zzfe (1400cc) και 3zzfe (1600cc) με ανταλλακτικά από τον 1zzfe (1800cc ΟΧΙ το TS) επειδη τα μπλοκ αυτων των τριών μοτέρ είναι ίδια.
Ο κυβισμός αλλάζει μόνο λόγω του μήκους των εμβόλων, διωστήρων και ποδαριών στροφάλου.
Συγκεκριμένα, τα έμβολα και οι μπιέλλες του 4zzfe και του 3zzfe είναι πιο μακριά (μόνο το μηκος αλλαζει, ενώ η διαμετρος παραμένει η ίδια και γι΄αυτό χωρανε μεσα στο ιδιο μπλοκ).
Εφόσον τωρα τα εμβολα και οι μπιελλες του 1zzfe είναι πιο κοντά σε μηκος, την διαδρομη την αλλαζουν τα ποδάρια του στροφάλου που είναι πιο μακριά από των εκδόσεων 1400 και 1600, αυξάνοντας έτσι την διαδρομη αρα και τον κυβισμό.
Εχουν γίνει υπερκυβισμοί από διάφορα μέλη και ο καθένας εχει ακολουθησει και διαφορετικο δρόμο πετυχαίνοντας ετσι μικροδιαφορες σε συμπίεση, άλογα, ροπη κτλπ.
Η πιο βασική διαφορά είναι στα εμβολα όπου αλλοι εχουν βαλει από 1.8, αλλοι από 1.6 και αλλοι εχουν κρατησει από το 1.4αρι τους.
Με εμβολα από 1.8 πετυχαίνουμε χαμηλή συμπίεση (10:1).
Με έμβολα από 1.6 πετυχαίνουμε καπως υψηλότερη συμπίεση (11,5:1)
Με έμβολα από 1.4 πετυχαίνουμε υψηλή συμπίεση (12+:1).
Όσο υψηλότερη η συμπίεση τοσο πιο πολλά τα αλογα αλλα και ίσως πιο επίφοβο για την μακροβιότητα του κινητήρα.
Επίσης με εμβολα από 1.8 πετυχαίνουμε κανονικα τον κυβισμό του 1800αριου μοτερ ενώ με τα εμβολα από 1.6 ή από 1.4 δεν φτανουμε ακριβως αυτά τα κυβικα εφόσον τα εμβολα είναι πιο μακριά, αρα μειωνουν και τον χωρο καυσης. Λεπτομέρειες και ακριβείς μετρησεις θα μας παρέχει ο Φανης πανω σε αυτό το θέμα.
Άλλες διαφορές έχουν να κάνουν με το 2ο και 3ο σταδιο δλδ αν αλλαχτούν και τα μπεκ, η πολλαπλή εισαγωγής και η πεταλούδα, καθώς και αν γίνει και ο ανάλογος προγραμματισμός για να διορθωθεί η παροχή καυσίμου ειδικά στις ψηλες στροφές.
Μετά από μια ερευνα που εχω κανει παραθέτω σε xls και τους κωδικούς των ανταλλακτικων που χρειαζονται τουλάχιστον για πρώτο στάδιο, δλδ τον στροφαλο, τις μπιελλες και τα εμβολα μαζί με τα απαραίτητα μεταλλα τους (δλδ κουζινετα κτλπ). Εχω αναγραψει και τιμες προ και μετά της εκπτωσης 15% που μας κανει ως μέλη του corollaclub ο Πασπαλιάρης. Φυσικά εξαιρούνται η εργασία και διάφορα αλλα αναλώσιμα πχ βαλβολίνες, λάδια κτλπ.
Θα παρακαλούσα, για βοηθεια όλων των μελων, όσοι εχουν υπερκυβισει να μας πουνε 2-3 λόγια για το τι επιλογες κανανε, ποσα αλογα βγαλανε, αν ειχαν προβληματα, αν είναι ευχαριστημένοι κτλπ ώστε να υπαρχουν όλα εδώ συγκεντρωμενα και να μπορουμε να βοηθηθούμε όλοι. Θα θέλαμε τη γνωμη σας για ολη την ερευνα και τη μετατροπη που κανατε από την αρχη μέχρι το τέλος, για τον μηχανικό και τη δουλειά, και από αποψη χρηματική αλλα και ψυχολογική.
Επίσης, ο Σωτος που είναι και ειδικός στο θέμα των ανταλλακτικων, αν δει καποιο λαθος ή θελει να προσθέσει και κωδικούς και τιμές από τα υπολοιπα ανταλλακτικά για το 2ο στάδιο είναι ευπρόσδεκτη η συμβολή του.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 09-03-09 στις 18:19.
|
|
|
|
09-03-09, 15:40
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η δική μου άποψη επί του θέματος, είναι η εξής : Για την συγκεκριμένη επέμβαση και για να γίνει ολοκληρωμένη και με το χαμηλότερο κοστολόγιο, προτείνω από τον υποψήφιο να προβεί στην αγορά ενος μοτερ 1ΖΖ-FE από CELICA ή MR2 (οχι AVENSIS ή VERSO) και να πάρει όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα και την κεφαλή και να τα τοποθετήσει στο δικό του. Έτσι αυτομάτως μετατρέπεται το 4ΖΖ ή το 3ΖΖ σε ολοληρωμένο 1ΖΖ.
Θα πρέπει να αγοραστούν επιπλέον : καινούρια πιστόνια, ελατήρια και κουζινέτα και φυσικά όλα τα αναλωσίμα (λάδια-φ.λαδιού-μπουζί-βαλβολίνες-αντιψυκτικά)
Η δική μου επέμβαση, έγινε περίπου με τον παραπάνω τρόπο, μόνο που το μοτέρ που βρηκα εγώ, δεν ειχε κεφαλή και μπεκ με αποτέλεσμα να είναι ημιτελές.
Παρόλα αυτά όμως είμαι πολύ ευχαριστημένος με την μέχρι σήμερα, απόδοση του αυτοκινήτου. Επιπλέον, υπάρχουν και περιθώρια βελτίωσης μιας και δεν έχω τοποθετήσει κεφαλή (ακόμα), εξάτμιση και δεν το έχω προγραμματίσει.
και τα ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
119,6hp
16,7 kg ροπή
Οι μετρήσεις είναι στον τροχό (1300χλμ μετα την επισκευή).
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 09-03-09 στις 16:21.
|
09-03-09, 16:48
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ποσο σου πηγε η αγορα του κινητηρα?
|
09-03-09, 17:05
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro
Ποσο σου πηγε η αγορα του κινητηρα?
|
Εμένα ήταν με άλλο καθεστώς. ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!
Πάντως, μιας και το έψαξα λίγο το θέμα, οι κινητήρες κομπλέ (σε κατάσταση λειτουργίας), παίζουν από 1500 εως 2000 .
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
09-03-09, 17:54
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έχω την εξής απορία.Το 3zz-fe(1600) έχει διαδρομή 79x81,5 ενώ το 1zz-fe(1800) έχει 79x91,5.Αν κρατήσουμε το καπάκι του δικού μας μοτέρ τα πιστόνια δεν θα χτυπάνε πάνω στις βαλβίδες??
|
09-03-09, 17:58
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Αν βαλεις ολα τα εντοσθια του 1zzfe τοτε η διαδρομη σου θα γινει όπως και του 1zzfe δλδ οπως λες 79χ91,5. Και αυτο, οπως ειπα θα γινει επειδη τα εμβολα και οι μπιελες του 1zzfe ειναι πιο κοντες ενω το ποδαρι του στροφαλου ειναι πιο μακρυ (ολα αυτα σε σχεση με τα 4ΖΖ και 3ΖΖ). Με λιγα λογια η διαδρομη θα "πιάνει" πιο μεγαλο μερος του κυλίνδρου. Το κατω νεκρο σημειο του εμβόλου θα ειναι πιο κατω απ'ότι στα 3ΖΖ και 4ΖΖ.
Ο κορμός δλδ το μπλοκ ειναι ακριβως το ιδιο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
09-03-09, 18:03
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Άρα δηλ. δεν χρειάζομαι άλλο καπάκι.Ευχαριστώ mad..
|
09-03-09, 18:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Οχι, δεν χρειαζεσαι αλλο καπάκι. Απλά αν βάλεις και καπακι απο 1ΖΖ θα πετυχεις κατι καλύτερο σε επιδοσεις επειδη το καπάκι του 1ΖΖ εχει πιο μεγαλες βαλβίδες.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
09-03-09, 22:05
|
|
|
|
Εγγραφή: 27-03-2008
Περιοχή:
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.235
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον να πω και εγω την αποψη μου πανω στο θεμα.Καταρχην δεν ειμαι της αποψης για αγορα μεταχειρισμενου μοτερ για τον πολυ απλο λογο οτι ποτε δεν ξερεις τι εχει κανει ο αλλος στο μοτερ.Ειμαι υπερ στην αγορα καινουριων εξαρτηματων.
Οσον αφορα το τι εχω κανει εγω, εχω βαλει στροφαλο, μπιελες, πιστονια, πολλαπλη, πεταλουδα και μπεκ απο 1.8. Επισης φοραω μανηταρι της GReddy για περισσοτερο αερα.Εχω κανει και προγραμματισμο εγκεφαλου αλλα δεν επεσα στο καταλληλο ατομο και δεν εχει γινει σωστη δουλεια στο προγραμμα, ισως και μηδενικη.
Στο δυναμομετρο δεν ειδα αυτα που περιμενα και δεν νομιζω να ισχυουν οι μετρησεις γιατι αλλα βλεπω στον δρομο.Το δυναμομετρο εδειξε τα εξης:
130 αλογα στο στροφαλο
101 αλογα στον τροχο
16,7 kg ροπη.
Μεσα στο μηνα θα γινει και αλλη δυναμομετρηση.
To αυτοκινητο παει πολυ καλα εχει αρκετη ροπη και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την μετατροπη.
Απο θεμα βενζινης, οταν πηγαινω normal με καει λιγοτερο απο πριν αλλα οταν το "σανιδωνω" ρουφαει αρκετα.
Ελπιζω να βοηθησα
__________________
Δεν τρέχω...Απλά πετάω χαμηλά...
E12 1.8 3d black
my garage
my page
|
10-03-09, 17:52
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-01-2008
Περιοχή:
Αθηνα-Χαϊδαρι
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νa κανω και εγω μερικες ερωτησεις;θα ηθελα να μαθω απο τα παιδια που εχουν κανει τι προβληματα εχουν παρουσιαστει μετα τον υπερκυβισμο;Ρωταω γιατι σκεφτωμαι και εγω να το κανω.Αξιζει τα λεφτα της η ολη διαδηκασια;Αναλογικα λεφτα/ιππους/αξιοπιστια πως βλεπεται τα πραγματα;
__________________
Α ρε μανα,γιατι με εκανες Δευτερα και εχασα το Σαββατοκυριακο
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19983506 seconds (80,05% PHP - 19,95% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:32. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|