και επανερχομαι με ενα update στο τουτου μου.. εχω βαλει εδω και μερικες βδομαδες μια φιλτροχωανη k&n ( απο ebay) με φτιαχτη βαση αισθητηρα με διαμετρο σωληνας ~70mm εσωτερικη και κολαρο φ70 . στην αρχη πιστευα οτι το αμαξι μου ειχε χασει αρκετα στα χαμηλα γιατι παταγα γκαζι και αργούσε λιγο να ανεβάσει .. χρειαστικε ομως να βγαλω την μπαταρια κανα 2-3 φορες . τωρα πιστευω το αμαξι εχει χασει ελαχιστα χαμιλα αλλα μολισ φτασει 2700-2800 ροπιαζει καλυτερα απο πριν και πιστευω οτι θα εχει γινει λιγο πιο ομαλη η ροπη γιατι ειχε καποιες πτωσεις στην δυναμομετρηση.. αλλα στα ψηλα ξιριζει ( εχω κερδισει και σε αποδοση και σε ηχο)
υπαρχει περιπτωση να κανει chech ο εγκεφαλος και καθε φορα που εβγαζα την μπαταρια να εδινε και καλυτερες εντολες μετα και γιαυτο τωρα να πηγαινει καλυτερα??
ΒΕΒΑΙΑ ολα θα φανουν στο δυναμομετρο . το πιστευω τα δικα μου μπορει να βγουνε και λαθος..
http://imageshack.us/photo/my-images/692/p1ur.jpg/