@ Νικοφορος.
Τα πιστονια του 1400 (4zz) εχουν μεγαλυτερο μηκος απο του 1600 (3zz).
Οποτε αν στο 3zz βαλεις πιστονια απο 4zz, μειωνεις λιγο τον κυβισμό (εφοσον μειωνεις τον χωρο καυσης) αλλα αυξάνεις την συμπίεση. Ουσιαστικα δλδ υποκυβισμος ειναι
αλλα υπερσυμπιεσμος
.
Τωρα το αν θα πετυχεις 125 αλογα, (δλδ να παρεις 10-15 αλογα πανω) εμενα μου φαινεται πολυ δυσκολο... Γιατι να μην κανεις κατι παρομοιο πχ αλλαζοντας μια φλατζα που δεν χρειαζεται να λυσεις και ολο το μοτερ. Αν ειναι να το λυσεις ολοκληρο καλυτερα κανε κανονικο υπερκυβισμο.
Υπερκυβισμος:
Επειδη η αλλαγη στον κυβισμο σε αυτα τα μοτερ γινεται λογω αλλαγης μηκους διαδρομης (οι διάμετροι στα εμβολα ειναι ιδιοι), για να αυξησεις τον κυβισμο βαζεις πιο κοντες μπιελλες και εμβολα, αλλα πιο μακρυ ποδάρι στροφάλου. Εκτος απο αυτο η σχέση του στροφαλου του 1zz (1800cc) σε σχεση με του 4zz ειναι ιδια με του Αρνολντ Σβατσενεκερ σε σχεση με τον Ντάνι Ντεβιτο στους διδυμους... οπότε ετσι αυξανεις συμμαντικα και την ροπη στρέψης.
Αυτα τα γενικά ολίγα για να μπεις στο πνευμα.