Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
11-09-09, 19:18
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Η βαλβίδα έχει μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν έχει μεγαλύτερο μήκος. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ...
|
|
|
|
11-09-09, 19:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ηλία νομιζω μπερδευτήκαμε.
Θα τα παρω απο την αρχη.
Η βαλβιδα του 1ζζ οντως εχει μεγαλυτερη επιφανεια, όχι μηκος.
Με τον εκκεντροφόρο του 1ζζ της celica, που λογικά ειναι πιο αγριος πετυχαίνεις μεγαλύτερη διάρκεια ανοιγματος. (θα εχει πιο στρογυλλεμένα εκκεντρα (κνωδακες) λογικα).
Αυτο που ρωτησα εγω είναι αν απο μόνος του ο εκκεντροφόρος του 1ζζ κάνει ουσιαστική δουλειά γιατι απλά επεμβαίνει στην διάρκεια ανοιγματος αλλά η βαλβίδα παραμένει απο 1.4 (δλδ μικρής επιφάνειας).
Με λίγα λόγια, μήπως πρεπει να γινει συνδιασμός μεγαλης επιφανειας βαλβιδας και πιο αγριου εκκεντροφόρου για να δεις ουσιαστικό αποτελεσμα. Αυτο λογικά πετυχαίνεται μονο αν αλλαξεις ολο το καπακι του 1.4 με του 1ζζ της celica.
Σε αυτο που λες εσυ, η ερωτηση είναι αν υπάρχει περίπτωση να βρουν οι βαλβιδες με τα έμβολα λογω του ότι η διαρκεια ανοιγματος των βαλβιδων εισαγωγής (με την προσθηκη του εκκεντροφορου απο 1ζζ) θα γινει μεγαλύτερη, σωστα?
Και απλά απάντησα πως το παιδί που εχει βάλει εκκεντροφόρο απο 1ζζ φορούσε έμβολα απο 1.4 (4ζζ) και δεν ειχε προβλημα.
Τα εμβολα του 1.6 ειναι πιο κοντά (πιο σκαμμένα) απο του 1.4. Αρα υπέθεσα πως για να μην εχει προβλημα με τα εμβολα του 1.4 λογικα δεν θα εχει και προβλημα με τα εμβολα του 1.6...
Διαφωνούμε σε κατι?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
11-09-09, 19:43
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μπράβο, δεν διαφωνουμε. Αυτά που λες πιστεύω κι εγώ. Η διάρκεια σίγουρα κάνει διαφορά, αφού ρίχνει περισσότερο μείγμα (δες Avensis 1.8, δεν έχει μεγαλύτερες βαλβίδες). Αν όμως βάλεις και βαλβίδες είναι ακόμα καλύτερα. (μάλλον όμως αλλάζεις όλο το καπάκι για να γίνει αυτό)
Υπάρχει όμως περίπτωση πέρα από διάρκεια να έχει και μεγαλύτερη βύθιση ο εκκεντροφόρος, για αυτο το λόγο ρώτησα για το clearence (άσχετα με το φίλο που τα έχει βάλει και παίζουν. απλά θέλω να μάθω το νούμερο).
|
11-09-09, 19:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν υπαρχει περιπτωση να βρουν οι βαλβιδες εισαγωγης στα πιστονια γιατι οταν ανοιγουν το πιστονι βρισκεται σε καθοδικη κινηση...δες εδω
και εδω...
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 11-09-09 στις 19:54.
|
11-09-09, 19:47
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Δεν πιστευω να εχει μεγαλυτερη βύθιση...
Αν ειχε αλλη βυθιση λογικα δεν θα μπορουσες να τον βαλεις σε καπακι του 1.4... Θα ειχε προβλημα με τα ελατηρια επαναφοράς των βαλβιδων κτλπ...
Αλλα και έτσι να ηταν, οπως σου ειπα... το παιδι το φορουσε με εμβολα απο 1.4...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
17-09-09, 10:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Επανέρχομαι στο θέμα που συζητήθηκε στις αρχές του θέματος (χρήση καινούργιων ανταλλακτικών ή αγορά μεταχ/νου κινητήρα 1ΖΖ και χρήση των μερών του) και σκέφτομαι φωναχτά…. (σε ότι από τα παρακάτω κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με…)
Σαφώς, τα καινούργια ανταλλακτικά είναι η ιδανική επιλογή, αλλά το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο, ιδίως εάν θες να φτάσεις σε μια πιο ολοκληρωμένη μετατροπή (2ο στάδιο). Από την άλλη, η αγορά μεταχ/νου κινητήρα συμφέρει οικονομικά αφού με ένα κόστος περίπου 1.500 ευρώ (καλά τα λέω?) κάποιος έχει όλα τα απαραίτητα μέρη για μέχρι 2ο στάδιο (εντόσθια, πεταλούδες, εισαγωγές, καπάκια κ.λπ.). Φυσικά όλα τα μέρη θα υποστούν ρεκτιφιέ για να γίνουν σαν καινούργια… Το ζήτημα είναι το εξής: Πως μπορείς να βρεις μεταχ/νο μοτέρ από Celica ή mr2 με λίγα χιλιόμετρα και όχι ιδιαίτερα καταπονημένο; Ποιον μπορείς να εμπιστευτείς (εάν δεν έχεις πολύ δικό σου άνθρωπο) ότι το μοτέρ που σου δίνει είναι ok; Και με το ρεκτιφιέ, τα μέρη επανέρχονται σε τέλεια κατάσταση;
Σκέφτεται κανείς άλλος φωναχτά;
__________________
Lift, lift, lift...
|
17-09-09, 10:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
....Φυσικά όλα τα μέρη θα υποστούν ρεκτιφιέ για να γίνουν σαν καινούργια…
|
Ρεκτιφιε??? Γιατι ρεκτιφιε ρε Ανδρέα???
Εναν ελεγχο θα κανεις για να δεις ΟΚ!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
17-09-09, 10:51
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Δεν θα ήταν καλύτερα να γίνει ένα ρεκτιφιέ στα μέρη που μπορεί να γίνει, προκειμένου να τοποθετηθούν σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση; Ή τελικά δεν θα προσφέρει τίποτα ένα ρεκτιφιέ στα μέρη αυτά;
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
17-09-09, 10:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Έχε απλά στο νου σου ότι και ολοκληρο μοτερ να παρεις, στα 1500 ευρω λογικά δεν θα ειναι πολύ προσφατης ημερομηνίας, οπότε θα πρεπει να αγοράσεις κανουρια έμβολα για να παρεις της καινουριας γενιάς με τις πολλές τρυπες λαδιου. (οποτε υπολόγισε και κανενα 310 ευρω πάνω). Αυτο το θεωρω must μιας και θα ανοιξεις το μοτερ και πρεπει να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο - ελπιζω να συμφωνεις.
Οπότε βαλτα κατω και δες αν σε συμφερει...
Αν παρεις μεταχειρισμενο μοτερ θα δωσεις οπως λες 1500 ευρω. Συν 310 τα εμβολα-ελατηρια. + την εργασία. Λογικά η εργασία θα ειναι πιο ακριβη γιατι ο μηχανικος θα πρεπει ουσιαστικά να λύσει 2 μοτερ. Εχεις και το τρεξιμο και το αγχος να βρεις καλο μοτερ, εχεις και τα κουβαληματα του μοτερ απο μαντραδες... Με λιγα λογια σιγουρα εχει παραπανω τρεξιμο.
Αν τα βαλεις κατω εχεις:
- Μοτερ μετχειρισμενο 1500 ευρω
- εμβολα - ελατηρια 310 ευρω (με την εκπτωση του Πασπα)
- Εργασια πιστευω πανω απο 500 ευρω εφοσον θα λυσει 2 μοτερ ο μηχανικος (παρόλαυτα στο υπολογιζω με 500 ευρω)
Συνολο: 2.310+
Πρεπει να προσθεσεις και το ρεκτιφιε, το τρεξιμο κτλπ κτλπ... οποτε σου βαζω ενα μεσο ορο 2500 ευρω...
Αν τα παρεις καινουρια εχεις:
- Ανταλλακτικά ΟΛΑ καινουρια: Περιπου 1800 ευρω (με την εκπτωση του Πασπα).
- Εργασία περιπου 500 ευρω
- Πολλαπλη - πεταλουδα αν τα ψαξουμε μαζι και τα βρουμε σχεδον οσο τα βρηκα εγω... υπολογιζε καπου 150 - 200 ευρω.
Σύνολο κάπου 2450-2500 ευρω...
Και δεν εχεις ρεκτιφιε, δεν εχεις ψαξιμο, κανεις φουλ re-build του κινητηρα με καινουρια εντοσθια και δεν εχεις και αγχος τι καταπόνηση εχουν περάσει.
Οι μονες διαφορες ειναι το καπακι και τα μπεκ. Καπακι απ'ότι τουλαχιστον ειπε ο δικος μας μηχανικος δεν πολυαξιζει. Αν καποιος εχει αλλαξει, ας μας πει τη γνωμη του.
Τα μπεκ, και αυτα μπορουμε να τα βρουμε φτηνα, αλλα και παλι σιγουρα θα πρεπει να τα περασεις καποιο καθαρισμο αν εχουν μεινει παρατημενα σε μεταχειρησμενο μοτερ.
Ελπιζω να βοήθησα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
17-09-09, 11:02
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Έχε απλά στο νου σου ότι και ολοκληρο μοτερ να παρεις, στα 1500 ευρω λογικά δεν θα ειναι πολύ προσφατης ημερομηνίας, οπότε θα πρεπει να αγοράσεις κανουρια έμβολα για να παρεις της καινουριας γενιάς με τις πολλές τρυπες λαδιου. (οποτε υπολόγισε και κανενα 310 ευρω πάνω). Αυτο το θεωρω must μιας και θα ανοιξεις το μοτερ και πρεπει να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο - ελπιζω να συμφωνεις.
|
Να, για αυτό σκέφτομαι φωναχτά. Είναι πράγματα που δεν τα ξέρω καλά...
Σχετικά με την χρονολογία του μεταχ/νου μοτέρ, μέχρι πότε έβγαινε αυτός ο κινητήρας σε celica και mr2; Δηλαδή το πιο πρόσφατο που μπορώ να βρω ποιας χρονολογίας θα είναι;
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21463394 seconds (77,06% PHP - 22,94% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:51. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|