Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 510
Πάντος εγώ ρε παίδες και τα δύο μοτέρ που υπερκύβισα δεν μου έβγαλαν πρόβλημα.Στο 1ο είχα την υπομονή να κάνω 900χιλ. πριν το σκίσω.Από εκεί και έπειτα έκανα 40.000 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και πάντα ερωτικές σχέσεις με τον κόφτη.Στο 2ο πήγα μέχρι το βενζινάδικο και μετά κόφτες.Μέχρι σήμερα δόξα το Θεό δεν έχω πρόβλημα.
Και καθώς είμαι ο 1ο διδάξας στο club (από τον Απρίλιο του 2005) προτείνω άφοβα τη συγκεκριμένη βελτίωση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 11-04-09 στις 08:35.
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos
Αλλάχτηκε προληπτικά με καινούριο μοτέρ και υπερκυβίστηκε αμέσως.
Υπερκυβιστηκε με τα ίδια μεταλα που ειχες στο πρωτο μοτερ? Δλδ ιδιο στροφαλο, μπιελλες και τα εμβολα απο 1.4?
Μονο μπλοκ αλλαξες προληπτικά για το λάδι αν καταλαβαινω καλα, ετσι?
__________________ COROLLA CLUB Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO