Ετσι μου ειπε ο μηχανικός Νικο. Ειναι φυσιολογικότατο.
Ίσως συμβαίνει γιατι ο κυλινδρος εχει ήδη "δουλευτει" απο τα παλια πιστονια και εχει ψιλοανοιξει η διαμετρος, οποτε βαζοντας καινουρια πιστονια και ελατηρια να κάνουν αυτο το ψιλοπαιξιμο μεχρι να ζεσταθουν και να διασταλουν...
Υποθεσεις κανω.
Πάντως ξαναλεω. Μιλάμε μια απιστευτα ανεπαισθητο. Αν δεν το ελεγε ο μηχανικος δεν θα το άκουγα... Δεν το συζηταω καν αν το καπω ειναι κλειστο. Πρεπει να εισαι με ανοιχτο καπω και το αυτί σου πανω απο το μοτερ σαν τους ινδιάνους...
Δεν ειναι καποιο προβλημα. Η αναφορα σε αυτο το θεμα εγινε πιο πολυ για να δικαιολογησουμε το γεγονος οτι δεν πρεπει να το σκίζουμε με το "καλημερα" το αμαξι, αλλα να το αφηνουμε να ζεσταθει λιγάκι πρωτα ωστε να διασταλουν τα ελατηρια και να πατησουν καλα στα τοιχωματα του κυλινδρου.
Αλλιως, με σκισιμο χωρις να εχει ζεσταθει πρωτα, ισως καψει λαδάκι.
Αυτα... Δεν νομιζω οτι αξιζει να αναλυσουμε αλλο το συγκεκριμενο θεμα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|